Игорь Петрович1 написав: Спалені калорії і є паливо.
Це я і кажу. Але втома не завжди відповідає кількості спалених калорій. Тяжкі короткочасні навантаження призводять до більшої втоми при меньшій втраті калорій, ніж довготривалі впомірковані. Правда і робота в другому випадку виконується більша. Яке співвідношення між виконаною роботою і затраченими калоріями при різних співвідношеннях сили до швидкості, як я вже казав, задаються зовсім не таким графіком як для двигуна, тому ця аналогія зовсім не аналогічна.
Игорь Петрович1 написав:Чим менше спалено калорій,тим більше проїде велосипедист.
Велосипедист, якщо його перевантажити (занадто повисити передачу), проїде меньше не тому що всі калорії спалить, а тому що перенавантажить свої м'язи. Калорій спалиться відносно мало, але подальша робота буде обмежена різким падінням максимальної потужності. Цей ефект більше схожий на перегрів двигуна ніж на розхід пального, хоча знову ж таки, не аналогічний, адже двигун скоріше перегріється на високих обертах ніж на малих з великим навантаженням... Короче тут нема прямої аналогії, зовсім різні речі...
Игорь Петрович1 написав:розумний водій на механіці покаже менший розхід палива,це загальновідомомий факт
Водій який на механіці може отримати нижчий розхід ніж варіатор, використовує інші засоби економії пального, ніж один тільки правильний вибір передачі. Водій здатний передбачувати обстановку попереду, і приймати вигідні дії заздалегідь, використовувати накат і тому подібне. Але якщо все це не можливе, тоді інший загальновідомий факт говорить що при рівномірному русі по трасі, де ніяких інших засобів нема, розхід всіх видів трансмісій прямує до оптимального. Якщо ж брати середньостатистичного водія, то давно вже відомий факт говорить що по місту найменьший розхід як правило мають варіатори, на другому місці сучасні роботи, на третьому механіка, на четвертому сучасні гідротрансформатори, ну і позаду всіх плетуться старі гідротрансформатори з малою кількістю передач.
Якщо ж говорити саме про вибір оптимальних обертів двигуна для рівномірного, а значить легко передбачуваного руху, то тут автоматичні трансмісії не помиляються. Який сенс їм помилятись? ![wink](./extensions/bbcode_smiles/img/wink.png)
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0