4,726

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Прямий конкурент Степвею!   Чи може навіть Каптуру, з такою ціною... Правда з кліренсом там, скоріш за все, повна "пічалька"... 

170мм при полной нагрузке? Хватит везде. У меня у Спортейджа так же 170мм при полной загрузке заявлено. Выглядит ничо в салоне. Но довольно большой и длинный авто на вид.

Mazda CX-5, AWD, 2.5л, бенз
  0



4,727

Re: Следующий автомобиль

alex.cver написав:

170мм при полной нагрузке?

На папері мало хто правду про кліренс пише. На вигляд, у Степвея він таки вищий. Можу помилятись, але мені так здається. smile

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

4,728 Відредаговано Александр007 (2018-05-07 15:06:58)

Re: Следующий автомобиль

Larsen,
Да выше.
В Рено  пишут клиренс с полной нагрузкой.
Многие без загрузки, ...
Например Логан без нагрузки 180мм, с нагрузкой 145мм большой ход подвески

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

4,729

Re: Следующий автомобиль

alex.cver написав:

Не удивительно. Цены сравни года два назад и сейчас. Вон в Караване новый Дастер стоит за 600+++ тыс. И так на все марки Рыно не хило рванули цены. Даже Степвей за 400 тыс уже далеко в норм комплектации.

Хз... В уе, кажись, ничего особо не изменилось...

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

4,730

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Александр007, само собою. 0.9 потужніший і тяговитіший за 1.2, йому шоста ще частіше знадобилась би ніж для 1.2. Навіщо крутити двигун на підвищених обертах, якщо він і на нижчих тягне без проблем.

Мотор то тягне без проблем,але це не економічно вигідно (збільшується різко витрата палива),так і мотору краще працювати на 3000, чим на 2000 обертів. Не треба боятись обертів,це вигідніше і краще для двигуна(до 35000-4000) двигун К7. При турборежимі я думаю двигун свій ресурс просто зжирає.

Водительское  удостоверение категории А выдано 29.12.1979,категория В открыта 06.02.1988  Pannoniа 250,Jawa 350 12 V ,ВАЗ 21011 ,Dacia logan 1.4 , BYD F3 1.6 , Skoda Octavia 1.8 turbo 4×4 ,Skoda Fabia,Chevrolet lacetti 1.6 , Renault clio 1.4 , Dacia logan 1.6 ,Dacia sandero 1.4 ,Dacia mcv 1.6 ,Daewoo Matiz 0.8, Sym x pro 125
  0

4,731

Re: Следующий автомобиль

Игорь Петрович1 написав:

так і мотору краще працювати на 3000, чим на 2000 обертів.

Так якраз про це і мова! Краще вже 3000 на 6-й передачі, ніж на 4500 на 5-й! upp

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

4,732

Re: Следующий автомобиль

Larsendumbom  dumbom  dumbom разговор идёт о :

Игорь Петрович1 написав:

мотору краще працювати на 3000, чим на 2000 обертів

а не о :

Larsen написав:

Краще вже 3000 на 6-й передачі, ніж на 4500 на 5-й

от нэук  tease

  0

4,733 Відредаговано Larsen (2018-05-07 18:18:42)

Re: Следующий автомобиль

сяся, мені на 3000 не виникало бажання переключитись на вищу, щоб на 2000 їхати. А от від 4000 обертів довго їхати по трасі дуже неприємно. Саме в такі моменти виникало не раз бажання переключитись вище, щоб оберти впали десь до 3000. Про це писав я, і це коментував Петрович.

Щодо корисних обертів, найекономніші оберти для подібних атмосферних двигунів (про 0.9 не скажу), зазвичай лежать десь в районі 2000-2500. 3000 звісно не шкідливо, але вже й меньш економно. Ну а 4000 не просто не приємно бо шумно, і зовсім не економно, але й шкідливіше для двигуна. І щоб цього уникнути, дуже навіть не завадила б шоста передача.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

4,734 Відредаговано Александр007 (2018-05-07 18:38:13)

Re: Следующий автомобиль

Larsen,
Про 0.9   легко крутится от 1650 до 4000   оборотистый движок  больше не кручу и так быстро разгоняет .
Экономно езда в городе 1800-2200 об на 2500 переключает на выше передачу ..
А логан 1.4 старый движок на 4000 об ревет  это не его обороты.
1.4 противопоказана езда на 1500об не рассчитан

Киев
Шкода Рапид 1.6, .110л.с ....+  Дастер 1.5,  110л.с
Бортовой тут: https://www.logan.in.ua/forum/topic1840 … 110ls.html
  0

4,735

Re: Следующий автомобиль

2800 максимальный обертовий момент ,якщо не помиляюсь,у К7. Сама економічна їзда на 2800 обертів, незалежно від передачі. Ну може 1,2 більш тяговиті.

Водительское  удостоверение категории А выдано 29.12.1979,категория В открыта 06.02.1988  Pannoniа 250,Jawa 350 12 V ,ВАЗ 21011 ,Dacia logan 1.4 , BYD F3 1.6 , Skoda Octavia 1.8 turbo 4×4 ,Skoda Fabia,Chevrolet lacetti 1.6 , Renault clio 1.4 , Dacia logan 1.6 ,Dacia sandero 1.4 ,Dacia mcv 1.6 ,Daewoo Matiz 0.8, Sym x pro 125
  0

4,736

Re: Следующий автомобиль

Игорь Петрович1, так, максимальний момент у нього десь на 3000. Але максимальна економічність двигуна досягається не на обертах максимального моменту. Розхід пального визначається графіком BSFC. Знайти цей графік для наших двигунів дуже тяжко. Я їх не бачив. Але можна глянути на щось більш-меньш схоже, щоб побачити як воно так виходить. Нижче приведений графік для Ford Zetec 2.0. Як видно з графіку, найменьший розхід досягається десь в районі 2200 обертів при навантаженні 130Нм, тоді як максимальний момент цей двигун розвиває при 4500.
https://www.logan.in.ua/upload/iblock/212/zetec20.JPG
У К7 звісно графік може відрізнятись, але найбільша економічність теж буде на обертах нижчих за максимальний момент. Ну і вже точно не при 4000. Доречі, у 1.2 максимальний момент якраз таки досягається при 4200 обертів, але це не означає що ці оберти для нього оптимальні.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

4,737

Re: Следующий автомобиль

Практика та здоровий глузд підказує тримати обороти(для К7) максимально ближче до 2800. Може і так ,що 2200 самі економічні,але це на ідеальній рівній дорозі. А на практиці,дорога пішла в гору,вам треба збільшити розхід г
палива,щоб тримати швидкість. І при максимальному обертовому моменті на це піде менше палива. Або ж треба скинути швидкість,а потім додати,те ж саме. Для цього і існує коробка передач,щоб тримати оптимальні оберти.

Водительское  удостоверение категории А выдано 29.12.1979,категория В открыта 06.02.1988  Pannoniа 250,Jawa 350 12 V ,ВАЗ 21011 ,Dacia logan 1.4 , BYD F3 1.6 , Skoda Octavia 1.8 turbo 4×4 ,Skoda Fabia,Chevrolet lacetti 1.6 , Renault clio 1.4 , Dacia logan 1.6 ,Dacia sandero 1.4 ,Dacia mcv 1.6 ,Daewoo Matiz 0.8, Sym x pro 125
  0

4,738 Відредаговано Vader (2018-05-07 20:46:15)

Re: Следующий автомобиль

Я бачу три варіанти, чому коробка Логанів не має 6-ї передачі:
1. Французькі інженери, які розробляли двигуни  і коробки, були тупі, тому й не розуміли, що можна ще зменшити передаточне, аби двигун працював на менших обертах;
2. Вони навмисне зробили диверсію, щоб люди їздили на підвищених обертах;
3. Бажаючі, аби їх машина з маленьким двигуном їздила 100 км/год при 2000 обертах - бажають неможливого, і двигун просто не потягне машину на такому співвідношенні передаточних числел. Або тією 6-ю передачею можна буде скористатися лише на спусках про попутному вітрі.

Особисто я на трасі не відчуваю потреби втикнути 6-у. От мати ще додаткові кінськи сили, аби двигун на 5-й не здихав на кожному підйомі - так, бажаю. Але для цього треба було купляти іншу машину.

  0

4,739 Відредаговано alex.cver (2018-05-07 20:51:00)

Re: Следующий автомобиль

Aprox написав:

Хз... В уе, кажись, ничего особо не изменилось...

А тогда найди мне в базе Stepway, в дизеле,  за 12куе, как я брал в 2014ом? Поменялось аж бегом. Плюс 3куе минимум с тех недалеких времен. То же и по Дастеру. Обычно докидывают по 1куе каждый новый год все производители на все свои марки. А популярные чуток больше. Это не только Рено. КИА плюс 30 тыс грв на Спорт. Сузуки на Витару тоже плюс 30 тыс грв и тд. Я просто сравниваю цены после НГ и до.  Если марка растет в цене то ее будут ценить на вторичке, потому все из кожи лезут поднимая цены и доказывая что возьмите нашу марку, не прогадаете.

Mazda CX-5, AWD, 2.5л, бенз
  0

4,740 Відредаговано Larsen (2018-05-07 21:00:17)

Re: Следующий автомобиль

Игорь Петрович1 написав:

І при максимальному обертовому моменті на це піде менше палива.

Не піде меньше палива. Меньше палива ніж в цій точці не може піти ніколи. Але потужність в ній мала. Коли треба не економічність а потужність, оберти доводиться піднімати ціною більшого розходу. Автоматичні коробки, роботи і особливо варіатори, в економічному режимі намагаються тримати оберти якраз в цьому районі, але коли втопити педаль для максимального розгону піднімають оберти ближче до точки максимальної потужності. Ну а з механікою, це робить водій. І якщо є 6 передач, то це не значить що на обгін чи в гору треба їхати на шостій, адже навіть п'ята в Логана це овердрайв, тому переключатись на 4 або навіть на 3 всеодно треба. Але наявність шостої дає можливість тримати оберти ближче до оптимальних, як в плані економії, ресурсу так і комфорту, при довготривалому рівномірному русі по трасі на високих швидкостях.
[merge_posts_bbcode]Added: 2018-05-07 19:59:10[/merge_posts_bbcode]

Vader написав:

Я бачу три варіанти, чому коробка Логанів не має 6-ї передачі:

Правильний варіант 4: для бюджетності авто взяли простішу коробку, але для підвищення динаміки зі слабким двигуном, вибрали коротші передаточні числа, в результаті постраждала їзда на великих швидкостях, але це не проблема адже авто не позиціонується для траси ні двигуном ні підвіскою. Як і у всьому - це компроміс.

Vader написав:

двигун просто не потягне машину на такому співвідношенні передаточних числел. Або тією 6-ю передачею можна буде скористатися лише на спусках про попутному вітрі.

Якщо на 5-й двигун тягне машину на 150км/год, то невже на 6-й не потягне на 120?

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

4,741

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Якщо на 5-й двигун тягне машину на 150км/год, то невже на 6-й не потягне на 120?

Справа ж не лише в тому, щоб потягнув, а в тому, щоб витрати палива на 6-й були менші, ніж на 5-й. Інакше навіщо та шоста?

Слухайте більше гаражних майстрів: вони зовсім не зацікавлені, щоб ви почастіше до них приїжджали.
  0

4,742

Re: Следующий автомобиль

Хтось написав:

а в тому, щоб витрати палива на 6-й були менші, ніж на 5-й.

От саме тому що на шостій зменьшився б розхід, про неї і говоримо. Ну і крім розходу збільшився б ресурс і зменьшилась шумність. Адже мова про ті випадки, коли на 5-й двигун працює на занадто високих обертах.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

4,743

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:
Хтось написав:

а в тому, щоб витрати палива на 6-й були менші, ніж на 5-й.

От саме тому що на шостій зменьшився б розхід, про неї і говоримо. Ну і крім розходу збільшився б ресурс і зменьшилась шумність. Адже мова про ті випадки, коли на 5-й двигун працює на занадто високих обертах.

Шоста передача не означає автоматичного зменшення витрат. Наприклад, на Тойоті Короллі 1.33 шестиступка, так там на шостій вищі витрати пального, ніж на п'ятій.

Слухайте більше гаражних майстрів: вони зовсім не зацікавлені, щоб ви почастіше до них приїжджали.
  0

4,744 Відредаговано Игорь Петрович1 (2018-05-07 22:03:21)

Re: Следующий автомобиль

Тяга менше,розхід більше,при тій же швидкості. Уявіть себе на велосипеді,як ви крутити педалі при підйомі. Важко крутити? Понизили передачу,легше набагато,ногами доводиться  швидше крутити педалі,але сили(палива)менше йде.

Водительское  удостоверение категории А выдано 29.12.1979,категория В открыта 06.02.1988  Pannoniа 250,Jawa 350 12 V ,ВАЗ 21011 ,Dacia logan 1.4 , BYD F3 1.6 , Skoda Octavia 1.8 turbo 4×4 ,Skoda Fabia,Chevrolet lacetti 1.6 , Renault clio 1.4 , Dacia logan 1.6 ,Dacia sandero 1.4 ,Dacia mcv 1.6 ,Daewoo Matiz 0.8, Sym x pro 125
  0

4,745

Re: Следующий автомобиль

Хтось написав:

Шоста передача не означає автоматичного зменшення витрат.

Про залежність витрат від обертів я вище написав. Шоста може призвести до підвищення витрат, якщо на ній будуть не оптимальні оберти - занадто низька швидкість, занадто низькі оберти. Просто треба знати які оберти оптимальні, і вибирати відповідну передачу. Для Логана 1.2, про який я говорю з власного досвіду, на 5-й передачі по трасі оберти були 3500-4000 і навіть вище. Ці оберти вищі за оптимальні. Отже на такій швидкості довша передача призвела б до зменьшення обертів. Ну хочаб до 2500-3000, і призвела б до зменьшення витрат пального. Але це тільки при таких швидкостях.

Игорь Петрович1 написав:

Уявіть себе

Не треба уявляти, на графіку все видно.

Игорь Петрович1 написав:

але сили(палива)менше йде.

Тіпа калорій меньше спалюється? wink Ну навіщо такі віддалені аналогії? Залежність розходу калорій опорно-руховим апаратом людини від співвідношення сили до швидкості рухів при однаковій потужності, зовсім не така як у ДВЗ, тому там зовсім інший графік буде. Тим більше що відчуття втоми це зовсім не те ж саме що розхід пального (калорій).
Якщо хочеться якихось аналогій на практиці, подивись як працюють автоматичні коробки, які оберти вони тримають для економії пального. Вже хто-хто, а ЕБУ краще знає коли в нього найменьший розхід. smile

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

4,746 Відредаговано Хтось (2018-05-07 22:45:33)

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Для Логана 1.2, про який я говорю з власного досвіду, на 5-й передачі по трасі оберти були 3500-4000 і навіть вище. Ці оберти вищі за оптимальні. Отже на такій швидкості довша передача призвела б до зменьшення обертів. Ну хочаб до 2500-3000, і призвела б до зменьшення витрат пального. Але це тільки при таких швидкостях.

Ні, і ще раз ні. Ви знаєте яка сила опору повітря на тих швидкостях, на яких оберти сягають 3500...4000? Крутний момент на 2500 набагато нижчий, ніж на 4000. Це буде рівносильно тому, що ви на п'ятій намагаєтесь їхати із швидкістю 40 км/год, десь так. В принципі їхати можна, але...

Слухайте більше гаражних майстрів: вони зовсім не зацікавлені, щоб ви почастіше до них приїжджали.
  0

4,747

Re: Следующий автомобиль

Хтось написав:

Ви знаєте яка сила опору повітря на тих швидкостях, на яких оберти сягають 3500...4000?

Я знаю що вона в 2...1,5 разів відповідно меньша ніж на швидкості 160км/год, яку на 5-й передачі Логан 1.2 здатен підтримувати, при цьому навіть не розвиваючи максимальної потужності. Щодо потужності необхідної для подолання опору повітря на швидкостях, на яких оберти сягають 3500...4000, то вона відповідно в 2,4...1,8 разів меньша ніж потужність необхідна для подолання опору повітря при русі зі швидкістю 160 км/год. При швидкості 160 км/год, на 5-й передачі, двигун Логана 1.2 розвиває приблизно 90% своєї максимальної потужності, отже десь в районі 50кВт. А значить на швидкостях, на яких оберти сягають 3500...4000, вистачить приблизно 21...28 кВт (28...38 кс). Для 3500 об/хв, потужність в 21 кВт розвивається при обертальному моменті в 57Нм. Якщо шоста передача буде в 1.3 рази довша за п'яту, то на цій швидкості її оберти становитимуть приблизно 2700 об/хв, а необхідний обертальнй момент збільшиться до 74 Нм. При цьому максимальний обертальний момент цього двигуна при 3500 об/хв становить 103Нм, а при 2700 об/хв, приблизно 98 Нм. Отже в результаті, на шостій передачі, двигун буде навантажений на 75%. На вище приведеному графіку, оптимальний розхід досягається при навантаженні близько 80%. Не бачу причин вважати 75% навантаження при 2700 об/хв чимось поганим.

Хтось написав:

Крутний момент на 2500 набагато нижчий, ніж на 4000

На 2500 об/хв у 1.2 максимальний обертальний момент нижчинй ніж на 4000 об/хв приблизно на 7%.

Хтось написав:

Це буде рівносильно тому, що ви на п'ятій намагаєтесь їхати із швидкістю 40 км/год, десь так.

На п'ятій передачі, при швидкості 40 км/год, двигун працює на 1100 об/хв. Не думаю що це рівносильно будь-якій роботі двигуна на обертах вище 2000, адже на 1100 цей двигун дико детонує при будь-якому навантаженні.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

4,748 Відредаговано Игорь Петрович1 (2018-05-07 23:46:40)

Re: Следующий автомобиль

Larsen,  Спалені калорії і є паливо.(затрачена енергія) Чим менше спалено калорій,тим більше проїде велосипедист. ЕБУ то знає,як переключити. Але розумний водій на механіці покаже менший розхід палива,це загальновідомомий факт

Водительское  удостоверение категории А выдано 29.12.1979,категория В открыта 06.02.1988  Pannoniа 250,Jawa 350 12 V ,ВАЗ 21011 ,Dacia logan 1.4 , BYD F3 1.6 , Skoda Octavia 1.8 turbo 4×4 ,Skoda Fabia,Chevrolet lacetti 1.6 , Renault clio 1.4 , Dacia logan 1.6 ,Dacia sandero 1.4 ,Dacia mcv 1.6 ,Daewoo Matiz 0.8, Sym x pro 125
  0

4,749

Re: Следующий автомобиль

Игорь Петрович1 написав:

Спалені калорії і є паливо.

Це я і кажу. Але втома не завжди відповідає кількості спалених калорій. Тяжкі короткочасні навантаження призводять до більшої втоми при меньшій втраті калорій, ніж довготривалі впомірковані. Правда і робота в другому випадку виконується більша. Яке співвідношення між виконаною роботою і затраченими калоріями при різних співвідношеннях сили до швидкості, як я вже казав, задаються зовсім не таким графіком як для двигуна, тому ця аналогія зовсім не аналогічна.

Игорь Петрович1 написав:

Чим менше спалено калорій,тим більше проїде велосипедист.

Велосипедист, якщо його перевантажити (занадто повисити передачу), проїде меньше не тому що всі калорії спалить, а тому що перенавантажить свої м'язи. Калорій спалиться відносно мало, але подальша робота буде обмежена різким падінням максимальної потужності. Цей ефект більше схожий на перегрів двигуна ніж на розхід пального, хоча знову ж таки, не аналогічний, адже двигун скоріше перегріється на високих обертах ніж на малих з великим навантаженням... Короче тут нема прямої аналогії, зовсім різні речі...

Игорь Петрович1 написав:

розумний водій на механіці покаже менший розхід палива,це загальновідомомий факт

Водій який на механіці може отримати нижчий розхід ніж варіатор, використовує інші засоби економії пального, ніж один тільки правильний вибір передачі. Водій здатний передбачувати обстановку попереду, і приймати вигідні дії заздалегідь, використовувати накат і тому подібне. Але якщо все це не можливе, тоді інший загальновідомий факт говорить що при рівномірному русі по трасі, де ніяких інших засобів нема, розхід всіх видів трансмісій прямує до оптимального. Якщо ж брати середньостатистичного водія, то давно вже відомий факт говорить що по місту найменьший розхід як правило мають варіатори, на другому місці сучасні роботи, на третьому механіка, на четвертому сучасні гідротрансформатори, ну і позаду всіх плетуться старі гідротрансформатори з малою кількістю передач.
Якщо ж говорити саме про вибір оптимальних обертів двигуна для рівномірного, а значить легко передбачуваного руху, то тут автоматичні трансмісії не помиляються. Який сенс їм помилятись? wink

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

4,750 Відредаговано Vader (2018-05-08 08:37:28)

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Якщо на 5-й двигун тягне машину на 150км/год, то невже на 6-й не потягне на 120?

Не знаю, як на 1.2, але 1.4 практично не їде 150 км/год. Бо до тих 150 треба розганятись дуже довго і нудно, і будь яка маленька гірка або порив зустрічного вітру одразу скидають швидкість до 120-130. Тобто, якщо б шоста і була, використовувати її можна було б в дуже рідких випадках, бо на ній в машини еластичність і динаміка була б відсутня взагалі, довелося б переключатись униз при найменшому уповільненні руху.

Щодо використання простішої коробки - якщо б двигун Логана дозволяв використовувати ще менше передаточне число, то, я думаю, виробник би поставив 6-ступку (або зменшив передаточне на 5-й), щоб рекламісти могли всім потенційним покупцям розказувати - бачте, яка в нас машина крута, з двигуном 1.2 їде 200 км/год, а на 120 в ній 2000 обертів і тиша в салоні. Тоді вигода від збільшення попиту перевищила б затрати на встановлення іншої коробки (тим більше, що ви самі казали - різниця в ціні не така вже й велика). Але такого нема - не їдуть Логани більше 140 км/год, не тягнуть їх двигуни, як 3-літрові "шістки", тому й коробка стоїть саме така, яка дозволяє реалізувати невеличкий потенціал слабенького двигуна.

  0