Дядя Федор написав:Так наведи статистику, а не свої надумані цифри..
Ти свої "враження" статистикою не підкріплюєш. Саме тому я це не вважаю за аргумент, і не використовую як такий, на відміну від тебе.
Дядя Федор написав:Хоча бтак:"В цілому з початку року по 31 липня за все в Україні було зафіксовано 89 872 ДТП. При цьому за період з 1 січня по 31 серпня на дорогах України сталося 1 785 аварій, в який брали участь машини на іноземних номерах.
Не всі ДТП реєструються, особливо у випадку коли порушник втікає з місця пригоди.
Дядя Федор написав:Це при тому, що "бляхи" на сьогодня це від 5 до 10 відсотків всього автопарку України....
Треба рахувати не кількість авто, а кількість кілометрів які вони проїхали. А то є такі машини, які раз в тиждень виїзжають з гаража, а є такі що їздять цілий день. Тому ця статистика теж не репрезентативна.
Дядя Федор написав:А саме головне - немає ніяких підстав вважати, що пересічний водій в Україні, пересівши з Ланоса на "укр номерах" в Ауді на "бляхах" обов'зково перетворюється на злістного порушника ПДД...
Якщо Ауді в 4 рази дешевше за Ланос, тоді підстави є. По-перше, він не буде шкодувати це авто як Ланоса, тому що знає що через рік всеодно здасть його в металобрухт, бо ремонт буде вже не рентабельним, дешеше купити наступне, та й не відомо чи взагалі через рік не закриють цю тему. Отже і труситись над авто, на якому всеодно все життя їздити не довдеться, не буде. По-друге, знаючи що в разі ДТП йому значно легше уникнути відповідальності ніж на Ланосі, може бути меньш обережним на дорозі.
Крім того, далеко не всі бляховоди пересіли з Ланоса на бляху. Там є і такі для яких це перше авто, і перші права (теж куплені, видно в протест того що навчання занадто довге?), і ті які бляху взяли не тому що грошей на авто не вистачає, а тому що хочеться понтів, і ті які просто "замість миття посуду, перейшли на одноразові тарілки" - у цих всіх категорій підстав порушувати ще більше.
Ще раз - я не кажу що всі бляховоди такі, але оцінюючи "підстави", не варто забувати і те, чи є підстави у пересічного Ланосовода пересідати на бляху? Так, це буде краще авто, але при цьому виникає ціла низка ризиків: авто може виявитись в гіршому стані ніж задавалось при покупці (завжди ризик з б/у, а своє авто знаєш), обслуговування, ремонт і експлуатація може виявитись значно дорожчою ніж у Ланоса (дехто не подумавши про це, просто забивають на правильну експлуатацію своєї бляхи), сумнівний правовий статус може обмежити час експлуатації, адже не відомо чим і коли ця вся історія закінчиться, тоді як Ланос буде їздити поки не згниє ще багато років. В результаті, у більшості Ланосоводів, підстав пересідати саме на бляхи, не так вже й багато. Значно більше підстав взяти бляху у тих, в кого нема ніякого авто, в кого є реальний шрот без майбутнього і якого давно пора позбутись, для тих хто хоче понтів і для тих хто хоче одноразове авто, яке не шкода, на якому можна їздити де хоч і як хоч, і класти на правила.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0