Re: Следующий автомобиль
А еще есть вопрос габаритов гаража. У меня Логан входит четко а вот , даже размечтавшись, Куга туда ну никак
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
![]() |
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Сторінки Назад 1 … 196 197 198 199 200 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
А еще есть вопрос габаритов гаража. У меня Логан входит четко а вот , даже размечтавшись, Куга туда ну никак
Larsen,
На сайте рено робот мсв дороже полезная нагрузка 430кг около... толку мало а расход больше
Рапид 550кг.
На сайте рено робот мсв дороже
А я посилання на який сайт дав? Почитай по посиланню уважно, там акція, червона ціна 408265грн.
[merge_posts_bbcode]Added: 2018-05-25 21:37:10[/merge_posts_bbcode]
Рапид 550кг.
Це по яким бумагам? Логан колись рахували по різниці між повною і спорядженою масою, було в районі 500кг. Але по факту, це лише цифри на папері, і вони більше відповідають побажанням виробки, ніж реальності. Підвіска Рапіда при навантаженні в 550кг буде пробиватись значно частіше ніж підвіска Логана з таким же навантаженням. І ти це добре знаєш.
Larsen,
Может одумались опустили цену...
толку мало а расход больше
В кого розхід більший? У 0.9 на роботі розхід меньший ніж у 1.6 на автоматі.
Larsen,
Реально логан при 400 уже на пузе и пробивать нечего зад севший
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2018-05-25 23:40:08[/merge_posts_bbcode]
Larsen,
Меньше только на бумаге.
Мне можешь не расказывать, ты не катал.
Реально логан при 400 уже на пузе и пробивать нечего зад севший
А в мене більше 400 бувало, і до пуза ще було далеко. В чому прикол? Можливо є різниця між першим і другим Логаном?
[merge_posts_bbcode]Added: 2018-05-25 21:45:21[/merge_posts_bbcode]
Мне можешь не расказывать, ты не катал.
Ну, першого Логана, дійсно не катав. Але тут мова не про нього.
Та для трассы и то и то нормально...это в городе ручка - геморрой, робот - головняк
Жаль не ставят на европейские Куги гидро.
Я вот сегодня полтора часа в пробках простоял пока до магазина доехал и просто внутренне радовался что расход с 6.2 дополз до 6.4 на 100ку что копейки в сравнении с другими авто. Но за год впервые надоело ручку месить только вот сегодня. Все прошлые пробки не так как то. Но такое бывает раз в год у меня. Я больше все же люблю драйв от ручки даже в городе. Так что ручка надежнее но бывают моменты после полтора часа мешанины палкой раз в год когда задолбывает все же. Но лучше в 99% случаев иметь палку мое мнение.
Меньше только на бумаге.
Це ти про розхід? Не вигадуй. І на папері, і на практиці у 0.9 меньше. І навіть теоретично нема ніяких підстав чому у Рапіда розхід в місті міг би бути меньшим. Двигун Рапіда однозначно меньш економний (у комбінованих ДВЗ вищий ККД, плюс з 3-х циліндрових меньші внутрішні втрати, розхід на холостих, що важливо для міста, теж вищий у 1.6, ну і нема стоп-старт), трансмісія теж меньш економна (гідротрансформатор має нижчий ККД), споряджена маса у МЦВ на 200 кг меньша ніж у Рапіда. Так завдяки чому у нього може бути меньший розхід по місту? Логотипу на капоті?
По трасі, так, розхід може бути нижчим ніж у Логана, адже у Рапіда краща аеродинаміка, але по місту вона ніякої ролі не грає взагалі.
Larsen,
Не понимаю ты о чем?
О теории...
Не мели ерунды...
Аэродинамика и в городе играет на расход
Накат тоже.
На Рапиде 100км.ч как на логане 50-60км.ч
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2018-05-26 00:26:19[/merge_posts_bbcode]
Ты сам придумал...Навпаки, в більшості випадків чим вище авто і посадка, тим меньше відчувається швидкість.
Выходит на фуре можно 150км.ч ездить....
Не понимаю ты о чем? О теории...
Я про те що ти, друже, "прикрашаєш" характеристики своєї улюбленої машинки.
Розхід у 0.9 меньший на практиці, а не в теорії чи на папері. А те що говориш ти, навіть в теорії, ніякого пояснення не має.
Доречі, як там справи з розходом оливи у 1.6? Пів-літри на 1000 км, чи більше?
Larsen,
Я знаю сколько 0.9 жрет в пробках и сколько зимой ...кпд в трубу улетает.
Владею степвей 0.9 турбо поэтому ничего не прикрашаю
Аэродинамика и в городе играет на расход
В порівнянні з двигуном, трансмісією, і головне - масою авто, практично не грає.
Накат тоже.
І що там з накатом? Яка різниця? За рахунок чого?
Ты сам придумал...Навпаки, в більшості випадків чим вище авто і посадка, тим меньше відчувається швидкість.
Ні, це факт. Навіть не треба оцінювати чиїсь відчуття, щоб геометрично довести що візуально дорога рухається повільніше, якщо точка зору знаходиться вище. Крім того, чим більша сліпа зона попереду авто, тим ще більше зменьшується візуальна швидкість руху дороги. А саме візуальне сприйняття швидкості руху дороги і породжує різницю у відчутті швидкості, адже всі інші предмети рухаються візуально однаково.
Выходит на фуре можно 150км.ч ездить....
Мова про відчуття швидкості була, чи про технічні характеристики?
[merge_posts_bbcode]Added: 2018-05-25 22:44:19[/merge_posts_bbcode]
Я знаю сколько 0.9 жрет в пробках и сколько зимой ...кпд в трубу улетает.
Ну назви вже цифри.
Владею степвей 0.9 турбо поэтому ничего не прикрашаю
Прикрашаєш характеристику улюбленої машинки. Це, ну дуже вже в очі кидається.
До речі, про масу я помилявся. По офіційним паперам вона практично однакова у МЦВ 0.9 РКПП і Рапіда 1.6 АКПП. Причому як споряджена, так і повна. Отже і навантаження по паперам виходить однакове.
5. Места в салоне больше.
Якщо мова про задній ряд, то це не зовсім так. По довжині там більш-меньш однаково при практичному тесті (та ж сама людина сідає сама за собою). По висоті більше місця у МЦВ (практичний тест), за рахунок того що у Рапіда завалена стеля. По ширині на папері Шкода заявляє 1428 мм, Рено заявляє 1434 мм, при тому що загальна ширина Рапіда 1706 мм, а Логана 1733 мм. Крім ширини, трьом ззаду в Рапіді сидіти гірше і за рахунок вищого центрального тунелю, і за рахунок більш завалених боковин. Крім того, у МЦВ значно ширший і вищий проєм дверей, і вони вище від землі що спрощує вхід/вихід.
Офіційні дані по Рапіду: http://www.skoda-auto.ua/sitecollection … 7_prew.pdf
Офіційні дані по МЦВ: https://www.cdn.renault.com/content/dam … ochure.pdf
Практичний тест Рапіду: https://www.youtube.com/watch?v=ajQlwhAIWVA&t=313s
Практичний тест МЦВ: https://www.youtube.com/watch?v=jrsmfSl9BWg&t=107s
В обох практичних тестах приймає участь та ж сама, незаангажована людина, ростом 2м.
На Рапиде 100км.ч как на логане 50-60км.ч
Та ну нах. ХАДО в коробку Логана и тишина до 100-110 (до єтого шум появлялся примерно на 80). Если еще бюджетную шумку пола сделать (с завода ее просто нет), то вообще тишина.
Про подвеску вообще говорить бессмысленно. Чего только стоит нижние упоры задник пружин? Как далеко они от асфальта? Сколько они собирают на себя при движении по говнам? Ну при езде по чистому асфальту это значения не имеет. Хотя меня бесит Кстати на бровке можно "подвиснуть" (если под острым углом съезжать). Наблюдал как то
Накат тоже.
Опять накат Какая то манечка прям
Реально логан при 400 уже на пузе и пробивать нечего зад севший
Если всь груз багажник напхать, может и да. У рапида не так?
Александр007, создается впечатление, что вы сами себя убеждаете в том, что сделали правильный выбор. Как и в случае с Нордманом и Тойо
Evgenий,
На бровки не залажу, паркуюсь нормально.
У логана коробка воет и когда медленно едешь.
Первая передача особенно, да еще проблема не включишь на ходу.
Подвеска у Логана на троечку, Степвей однозначно лучше и на бровку легко если Вам так надо.
Логан бошьше приседает и едет хуже при той же загрузке чем Рапид.
Про багажник Логан вообще не удобный у седана не все залазит, опят на Степвее намного удобнее.
Рапид еще больше... и ничего не цепляет.
Нордман хорошо гребет и не подводит, даже если Вам не нравится, я же не навязываю..
Мне нравится что тут плохого......
Я про те що ти, друже, "прикрашаєш" характеристики своєї улюбленої машинки.
Розхід у 0.9 меньший на практиці, а не в теорії чи на папері. А те що говориш ти, навіть в теорії, ніякого пояснення не має.
Доречі, як там справи з розходом оливи у 1.6? Пів-літри на 1000 км, чи більше?
Ну о чем спор. Никогда 1.6 не будет жрать меньше чем банка с огруцами 0.9. По любому 0.9 с его нанометрами будет кушать меньше чем 1.6 архаичный атмо тем более в городе. Тут даже спорить бесполезно. Я точно так же доволен Степвеем и после его подвески сесть за Рапид это как с коня на козу пересесть и я не смогу как кто не хвалил шкоду. Но мы то знаем что нужно для наших "дорог" Так что каждый свое хвалит. Прикольно но на работе среди почти штук 50 машин ни одной шкоды вообще. Не любят ее чего то практичные айтишнеги. Логанов мцв степвеев и сандер даже очень встречаются на парковке
alex.cver,
Рапид породистый конь, а коза это степвей..
на логан не пересяду хоть он для села лучше.
Это как с логана в жигули не тянет.
А что бы не спорить что меньше в городе...ест
Рапид 1.6 последний замер в Киевских пробках 6.7л на сотню.
И это автомат который жрет бензин ....
Замер делал по заправке до полного проехав более 400км ..
0.9 в выходной день минимум 6.5л а в рабочий в пробках 8л. Зимой больше
Для размышления теоретикам.....
Поэтому работать на 0.9 будет перерасход, а на 1.6 наоборот экономлю в канистру.
Рапид породистый конь
Рапід - бюджетне відро з болтами. Породістий кінь у ВАГа це, наприклад, Ауді А8.
Рапид 1.6 последний замер в Киевских пробках 6.7л на сотню.
Замер делал по заправке до полного проехав более 400км ..
І всі 400 по заторам? Або мірило поломане, або мірятель лукавить. Навіть по луцьким буденним танучкам в 1.6 розхід меньше 8 не опускається. 6.7 запроста, якщо з тих чотирьохсот, 200 по трасі. Повністю по місту, 6.7 - не реальна цифра. Годі вигадувати.
0.9 в выходной день минимум 6.5л а в рабочий в пробках 8л.
В таких заторах де 0.9 жре 8 літрів, 1.6 і в 9 не впишеться. Вписати 1.6 десь в 7-7.5 літрів можна тільки в легкому трафіку і з екстремально економним стилем водіння. Але в таких ідеальних умовах 0.9 вписується в 6.5 літрів.
Для размышления теоретикам.....
Залишилась єдина теорія - ти "рибак"!
Породістий кінь у ВАГа це, наприклад, Ауді А8.
Судячи з відгуків тих, хто їздить на таких машинах, породистих коней зараз взагалі немає. Є лише відра з болтами різної вартості. Породистими конями були Мерси 124 та 126, БМВ Е34, Ауді 100, Вольво 740 і 940 - ті машини, що могли проїхати мільйон км без значних поломок і витрат. А зараз дорога машина - те саме відро, тільки болтів в ньому трошки більше насипано.
Larsen,
Это ты поломанный.
Пиши другому... мозги пудри.
Это твое ведро с болтами
Расход по Киеве за последние 400км , если до тебя не дошло.
0.9 в заторах по Киеву, писал же, кто ездил знает какие пробки.
Не пиши мне...
породистих коней зараз взагалі немає.
Так, інколи і такі думки приходять в голову. Здавалось би ну що ще породістіше може бути за Мерс? А на практиці там такі дрова бувають... Так що може бути що порода вже перевелась...
Это ты поломанный.
Ну не знаю. Мої результати якось більш-меньш співпадають з результатами інших користувачів цієї моделі. Твої результати, судячи по всьому, претендують за запис в книгу рекордів Гіннеса. Ну, принаймі не чув більше ні від кого, хто на чомусь подібному їздить (Рапід чи Полоседан), таких фантастичних результатів. Треба буде в мережі пошукати, можливо щось подібне знайдеться, але я дуже в цьому сумніваюсь.
Пиши другому... мозги пудри.
Зрозумій, я не тебе тут намагаюсь переконати, адже це не можливо за означенням. Я це пишу для того, щоб інші читачі часом не повірили в твої результати, а потім не обламалися на практиці. Ти можеш вихвалятися скільки завгодно, але інші люди від цього не повинні постраждати.
Это твое ведро с болтами
Так, той Рапід про який пишу я, точнісінько таке саме відро з болтами як і твій. В лінійці ВАГ він на пару з Полоседаном, на самому дні.
Larsen,
С первого раза не дошло...
Писал как есть.
На 0.9 и 9л было, так что
Писал как есть.
Так ні у кого крім тебе так нема. Навіть ВАГу не вистачило наглості написати меньше 8л у специфікації...
Larsen,
Это хорошо, поэтому я и писал что на шкоде работать в плюс...
За месяц 50л бензина экономлю мне в канистру, как ни крути а факт.
Да не всегда 6.7л я же уточнял за моследние 400км.
До этого было 7.3л, все зависит по каким улицам катаю и в какое время.
На степвее паспортные 6л не влазит никак даже выходной день на пустых дорогах 6.5.л
Поэтому никого не убеждал что покупать, а мысли вслух что мне удобно для работы.
В Рено раньше писали реальный расход, теперь наоборот сильно уменьшают
не выгодно.
место в салоне намного больше по длине в шкоде, в логане мне было тесно если сам за собой садился...
И не хамил Вам про Вашу машину как ведро с болтами.
Мне даже в ситроене Елисей и то больше места в салоне , удобней чем логан
Сторінки Назад 1 … 196 197 198 199 200 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Згенеровано за 0.370 секунд(и), виконано 40 запитів