Re: Газ или дизель
але не відомо що там з часом, то перевіряти на собі чи більше 4-х років
По часу не міняли.Міняли пробіг.
Honda Accord Tourer 2.4 AT Type S-експлуатується
Citroen Jumpy 2.0i-експлуатується
Dacia Logan 1.6 8V MCV-експлуатується
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Купівля → Газ или дизель
але не відомо що там з часом, то перевіряти на собі чи більше 4-х років
По часу не міняли.Міняли пробіг.
Yeka, ти бачив регламент в якому заміна була тільки по пробігу, без часу? Тіпа були такі паси які могли 50 років не втрачати своїх властивостей якщо по тисячі в рік їздити?
По часу не міняли.Міняли пробіг.
По часу не міняли,в тому сенсі,що зі зміною регламентів міняли тільки пробіги.Час заміни не міняли.Як було 4 роки так і лишилося.
були такі паси
Были. Назывались цепи
Были. Назывались цепи
Почему были? Они и сейчас есть... ))
Они и сейчас есть
таких как были практически не осталось
Це правда. Зараз вони якісь тонкі. В Жигуля був в два рази ширший цеп ніж в мене зараз на двохлітровій Тойоті. В регламенті нема пробігу чи часу на його заміну, але вказано що заміняти при потребі.
В регламенті нема пробігу чи часу на його заміну, але вказано що заміняти при потребі.
Там есть метод косвенной диагностики растяжения цепи... У БМВ это смотрят по ваносам, у остальных тоже должно как-то определяться по углам коррекции...
Aprox, вроді казали що по положенню натягувача цепу дивляться. Якщо положення ближне до крайнього, то по правилам цеп під заміну.
Тут цікава історія. Цеп має властивість розтягуватись що призводить до зміщення фаз газорозподілу. Тому в старих двигунах ставили цепи з великим запасом щоб цей ефект був мінімальним. Потім взагалі перейшли на ремені які майже не розтягуються і при цьому легші і меньш шумні за великі цепи. А ще пізніше, з впровадженням механізмів регулювання фаз, які в тому числі дозволяють компенсувати зсув фаз в результаті розтягування цепу, з'явилась можливість ставити тонкі цепи, які ще легші і займають меньше місця ніж ремені. Тому цепи почали повертатись на легкові двигуни. Правда зараз це принципово інші цепи ніж 50 років тому - вони меньші і легші навіть за паси, не кажучи про старі цепи, але і довговічність в них значно меньша, їх все ж таки доводиться міняти. Хоч і рідше ніж ремені, але частіше ніж старі цепи.
Правда є одна перевага - цеп розтягується поступово, і скільки йому ще залишилось легко перевірити. А от визначити скільки залишилось ходити ременю практично не можливо. Тому для ременів визначають гарантований термін експлуатації. Притому що більшість ременів реально може проходити значно довше.
вроді казали що по положенню натягувача цепу дивляться.
По Нісану опосередковано,компом,по різнобою між датчиками ВМТ/розподіл.вала. Якщо є велика підозра(комп),тоді знімають клапан.кришку і дивляться на виліт штока гідронатягувача. 1см і більше-під заміну.Цеп,в більшості випадкі,тягнеться в тих хто не дивиться за маслом в ДВС.
Yeka, скоріш за все тут теж так, просто мені всі подробиці не розказували тільки остаточний критерій.
Правда є одна перевага - цеп розтягується поступово, і скільки йому ще залишилось легко перевірити. А от визначити скільки залишилось ходити ременю практично не можливо.
Ключевой момент! ))) Ну и врядли цепь потребует замены на 60 тысячах... Думаю, что если аккуратно использовать авто, и, как рекомендуют, использовать ручник, а не ставить на передачу, то цепь может отходить тыщ 150... А там уже пусть следующий владелец думает про её замену! ))
скоріш за все тут теж так, просто мені всі подробиці не розказували тільки остаточний критерій.
Став ГБО.Треба буде регулювати клапана.
Регулюють клапана-знімають клапан.кришку.
Знімають клапан.кришку-є змога оглянути цеп і натягувач.
Власне так і роблю кожні 15-20т/км
Yeka, і то правда.
А якщо гідрокомпенсатори то теж треба так часто регулювати?
А якщо гідрокомпенсатори то теж треба так часто регулювати
Тобі як мед,то і ложкою.Як цеп,то і компенсатори. Бери цеп,стакани і не вийо...
Не зустрічав моторів де цеп і компенсатори.Не кажу що їх не існує,бо зара почнеться...
Не зустрічав моторів де цеп і компенсатори.Не кажу що їх не існує,бо зара почнеться...
Ну, в мене такий мотор...
Yeka написав:Не зустрічав моторів де цеп і компенсатори.Не кажу що їх не існує,бо зара почнеться...
Ну, в мене такий мотор...
Кинь в лічку VIN гляну.
Yeka, навіщо VIN? Двигун називається 3ZR-FE. На РАВ4 2016 ставили двохлітрові тільки 3ZR-FE і 3ZR-FAE. В Україну завозили тільки FE. Всі ці двигуни з цепом, фазорегуляторами на обох розподільних валах і гідрокомпенсаторами. FAE плюс до цього має регульований підйом клапанів і геометрію впускного коллектора - в мене цього нема.
фазорегуляторами на обох розподільних валах і гідрокомпенсаторами
Якщо правильно знайшов мотор,то таки да.
alex.cver, в тебе нема сажовика. Якби був, то при майже постійній їзді по місту, досить скоро здох би. І стала би дилема - чи випіляти і їздити далі без нього, чи потратити штуку баксів на новий...
Чого би він здох? Ось як дуже швидко все чиститься...
Ось як дуже швидко все чиститься...
Для цього треба на трасу виїхати.
то цепь может отходить тыщ 150...
НА АЗЛыКе 41-м цепь отходил 675 тык, пока авто не продал...
Для цього треба на трасу виїхати.
В мене таке враження, що не обов’язково. Сьогодні для інтересу продіагностував Крокодила - сажі у фільтрі 28 грам. Я ним на трасу за останній рік майже не виїжджав... Ось планую вибратись в Шацьк, побачу, чи очиститься...
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Купівля → Газ или дизель
Згенеровано за 0.182 секунд(и), виконано 90 запитів