Re: Регулировка клапанов
Нужны ключи с карданами и гибкими валами, нужен герметик, новая прокладка, пластилин
и руки на манер щупалец осминога.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Двигун → Регулировка клапанов
Сторінки Назад 1 … 41 42 43 44 45 46 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Нужны ключи с карданами и гибкими валами, нужен герметик, новая прокладка, пластилин
и руки на манер щупалец осминога.
движок к9к ,пробег 43т. когда рекомендуют проверять зазор на чашках клапанов?
az74 написав:zavadanazar написав:Хочу клапана відрегулювати на logan 2 мотор 1.2. Хтось має мануал, або якесь посилання на інформацію про те як добратись, регулювання і зазори ?
Цікавить чи немає там якихось нюансів.Без ямы, одному не сделать.
Нужны ключи с карданами и гибкими валами, нужен герметик, новая прокладка, пластилин, примерно день времени.та ось, я вже прочитав багато інфи, і розумію, що то не зовсім як на деу )) + немає додаткового спецінструменту. Халепа, а спеціально купувати, не раціонально.
Шо за спец инструмент, а то я крутив та не знав що він потрібен
Шо за спец инструмент, а то я крутив та не знав що він потрібен
а як виставити градуси поворотів колінвалу ?
доворотну шкалу ніби потрібно.
А на део як регулювали? Там також по градусам крутити треба
А на део як регулювали? Там також по градусам крутити треба
на деу просто, колінвал на 4 поділив і крутиш, а тут в мануалі бачив є і 20 градусів...хз може я себе накручую )
Інструкція майже як у ваз 2101, а так то ви з якого міста?
Інструкція майже як у ваз 2101, а так то ви з якого міста?
Львів
кстати, по 1,2 вопрос прокладки кришки клапанов: Corteco прокладка нормальная или лучше аджусу или только ориг ?
кортеко, реинц
кстати, по 1,2 вопрос прокладки кришки клапанов: Corteco прокладка нормальная или лучше аджусу или только ориг ?
Все верно, кортеко, рейнц, даже елринг можно, но все равно герметик нужен, и тут лучше рейнц на 300 градусов
Чи робить самому регулювання, якщо не робив цю процедуру ніколи - порадьте/розрадьте. Крутить гайки полюбляю, форуми/ютуби говорять, що на 1.6 8V процедура доволі проста.
говорять, що на 1.6 8V процедура доволі проста.
дійсно проста. якщо на москвичах крутили, то майже так же. в неті повно відео. головне правильно рахувати 1 циліндр
Чи робить самому регулювання, якщо не робив цю процедуру ніколи - порадьте/розрадьте. Крутить гайки полюбляю, форуми/ютуби говорять, що на 1.6 8V процедура доволі проста.
Я теж робив перший раз. Другий раз лазив перевірити, бо прокладку поставив паранітову, яка почала сопливити. Потім поставив Аджусу, герметиком не мазав. Все - "гуд". Використовував це відео для інструкції - повідомлення №970.
Чи робить самому регулювання, якщо не робив цю процедуру ніколи - порадьте/розрадьте. Крутить гайки полюбляю, форуми/ютуби говорять, що на 1.6 8V процедура доволі проста.
Просто, как веник.
Но очень рекомендую заиметь динамометрический ключик.
Дякую
головне правильно рахувати 1 циліндр
Ну, якщо це саме головне, то я готовий взятися ))
заиметь динамометрический ключик.
Ключик вже маю - 20-110 Nm ) А які там моменти при затяжці?
gatuno написав:говорять, що на 1.6 8V процедура доволі проста.
дійсно проста. якщо на москвичах крутили, то майже так же. в неті повно відео. головне правильно рахувати 1 циліндр
Вчера как раз занимался этой процедурой.. попробовал считать и так и этак))) Получается одинаково.)
Просто, как веник. Но очень рекомендую заиметь динамометрический ключик.
Зробив сам. Таки так - навіть, як для першого разу доволі просто. Мій динамометричний не допоміг, бо він 20-110Нм.
Але вскриття показало трохи сумну картину:
впуск всі рівно 0.05, а випуск взагалі пічаль
1й 0.05-0.1
2й 0.05-0.12
3й 0.05-0.9
4й 0.05-0.04
Чую, що ойойо і аяяяй таке для випускних (( Хоча симптомів дуже явних не було, нічого не цокотіло. Може трохи динаміка знизилася.
Це пілся 29тиКм на газу. Регулював клапани одразу після установки ГБО. Що вони там виставили хз, вже не памятаю.
Зараз виставив 0.15-0.30
Зробив сам. Таки так - навіть, як для першого разу доволі просто.
Ага, я ж говорил.
Мій динамометричний не допоміг, бо він 20-110Нм.
Всё-таки прикупи на 5-25 Нм. Пригодится.
впуск всі рівно 0.05
Косяк прошлой регулировки, ибо зазоры на впуске так быстро и так сильно за такой пробег не "уходят".
а випуск взагалі пічаль
Це пілся 29 тис км на газу.
Обычно за 30 тыс. км. зазор "уходит" где-то на десятку (с 0,30 до 0,20).
Сдаётся мне, что в прошлый раз регулировка было не совсем удачной. Да и контргайки, вероятно, тянули без контроля момента затяжки, и наверняка без контрольного замера.
Зараз виставив 0.15-0.30
На выпуск 0,30 очень правильное решение.
А вот на впуск в следующий раз ставь 0,12-0,13 (по ощущению), так как впуск "уходит" каждый раз куда попало. Зато этих двух соток точно хватит в любую сторону, чтобы до следующей регулировки зазоры у впускных клапанов были в допуске.
Кто подскажет какие нужны прокладки для регулировки клапанов двигатель 1,2 л. 16 кл. Спасибо.
такая https://www.logan.in.ua/shop/catalog/dv … _37912_00/
и 4 таких https://www.logan.in.ua/shop/catalog/dv … _37912_00/
очень нужен точный ответ- на моторах 1.6 16кл нового поколения 2019 год какая система регулировки клапанов???
покупай уже
_AlexSander_,
Don Kortes, умеет интеллигентно апнуть тему.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-11-14 23:35:09[/merge_posts_bbcode]
Одного не понимаю, почему у Don Kortesа, не возникает желание сменить Дачию на др. бренд? Неужели не надоело одно и то же?
И это касается многих логановодов. Мне это не понятно.
Сторінки Назад 1 … 41 42 43 44 45 46 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Двигун → Регулировка клапанов
Згенеровано за 0.191 секунд(и), виконано 86 запитів