Re: Следующий автомобиль
Да и правильно греть на ходу.
Правильно для экологии или для износа двигателя?
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
![]() |
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Сторінки Назад 1 … 209 210 211 212 213 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Да и правильно греть на ходу.
Правильно для экологии или для износа двигателя?
А что сейчас можно взять толкового прайс до 25-ти, в дизеле, на механике... что-то типа универсала или паркетника? Отец начинает задумываться о замене МСВ.
прайс до 25-ти, в дизеле, на механике...
https://www.cdn.renault.com/content/dam … UA_new.pdf
Evgenий,
От износа масло менять чаще.
Если мороз то немного прогреть.
Но стоять долго глупо, в мороз тоже глупо сразу трогать...все нужно с умом....
Обороты когда около 800 можно ехать плавно, не газуя.
Акпп в мороз даже нужно немного прогреть для нормальной работы.
Grafik87 написав:прайс до 25-ти, в дизеле, на механике...
Надо смотреть по условиям эксплуатации... Потому как в бюджет и Спортейдж влезет дизельный... А уж, что выбрать дастер или спортейдж - это зависит от дорог, по которым ездит человек и от его требований к авто!
От износа масло менять чаще.
На тепловые зазоры и равномерный нагрев каким боком это влияет?
[url]Мода на кросовери захлеснула автомобільний ринок. Але чи варто купувати нові недорогі моделі? Чи краще за ті ж гроші купити солідний більш старший кросовер?
Сьогодні кілька кросоверів знайдеться в модельному ряду навіть найбільш зубожілого автовиробника.
І для більшості компаній саме кросовери складають левову частку продажів. Покупці хочуть сидіти вище, заїжджати на бордюри без ризику відірвати бампер тощо.
Але реклама грає з багатьма покупцями злий жарт. Більшість недорогих кросоверів є лише трохи «піднятими» легковиками. У ціновому сегменті до $25 тис практично неможливо знайти повнопривідний автомобіль з гідним кліренсом і справжніми, а не «паперовими» позашляховими здібностями.
Для тих, хто фанатично одержимий ідеєю покупки тільки нового авто, подальша розмова не має значення.
Але для тих, хто вважає, що краще вчорашня цукерка, ніж сьогоднішній коров’ячий коржик, вибір набагато цікавіший.
Суми, яку просять за дешевий кросовер в салоні (450-600 тис грн) вам цілком вистачить на старий кросовер високого класу у відмінному стані.
Як завжди, застереження тут лише одне — вибирати слід уважно, з ретельними перевірками на профільних СТО або у майстрів, яким ви довіряєте.
Ось п’ять старих кросоверів, які кращі, ніж нові за ті ж гроші.
Honda CR-V
2012 Honda CR-V EX-L AWD
Приблизно за 450-500 тис грн можна купити CR-V у відмінному стані 2010-2012 рр випуску.
Це рейстайлинг третього покоління моделі. За відгуками майстрів, одна з найнадійніших машин в історії Honda. Тому вона постійно присутня в наших оглядах старих автомобілів.
Запчастини та ремонт Honda — не з дешевих. Але при належному догляді CR-V ламається рідко і, найголовніше, прогнозовано. Для доглянутого авто і 150 тис км пробігу солідним віком не назвеш. Багато власників проїжджають без великих ремонтів по 200-250 тис км.
За 500-600 тис грн вже можна придивитися до CR-V наступного покоління (2013-2014 рр), їх зараз з’явилося досить багато. У цей період Honda знизила активність в Україні, але перегонщики активно везуть такі машини зі США й Канади.
По суті, це все той же старий добрий CR-V, тільки на деяких модифікаціях з 2-літровим мотором з’являється варіатор, який менш надійний і довговічний, ніж класична АКПП. Хоча й з варіаторами є випадки безпроблемної експлуатації понад 200 тис км.
Це дуже надійний і довговічний автомобіль, який хоча й не є позашляховиком, все ж більш практичний, ніж дешеві кросовери, які можна побачити в автосалонах за ті ж гроші. CR-V не любить бездоріжжя, але завдяки повному приводу і відмінній керованості є зручним і безпечним засобом пересування взимку.
Просторий салон і досить місткий багажник також дозволяють говорити про тотальну перевагу перед дешевими компактними кросоверами з салону за ті ж гроші.
Toyota Land Cruiser Prado
Легендарний «прадик» — мрія багатьох прагматичних людей. Ну або тих, хто хоче думати, що мислить прагматично.
Існує думка, що «Toyota не ламається», а «Prado — вічний автомобіль». Насправді, це, звичайно, перебільшення. Ламається все, зокрема й Prado, а запчастини на цю модель часом коштують не менше, ніж на якогось «німця».
Інше питання, що Prado довго не ламається і здатний прощати недбайливе обслуговування і зневажливе ставлення господаря до сервісу. Німецькі авто останнього десятиліття, наприклад, за таке жорстоко карають своїх господарів.
Головне — ретельно вибирати. Багато власників настільки вірять в те, що Prado — вічна машина, що забувають вчасно і якісно її обслуговувати. А вбитий «прадик» зажадає таких витрат на відновлення, що час буде дізнаватися, почому нині приймають нирки на чорному медичному ринку.
Також не варто купувати дизельний Prado. Майстри кажуть, що дизелі Toyota тих років не відрізняються великою надійністю, до того ж, вони у нас рідкість, знайти дизеліста, який в них розбирається, важко, а запчастини — дефіцит.
Ну і найважливіший і найбільш спірний момент — брати чи не брати «араба». В Україні величезна кількість Prado, завезених з Близького Сходу. Вони мають більш слабку пічку, але аж два кондиціонери. І більше половини з них оснащуються 2,7-літровим мотором. Він слабше і ненажерливіше 4-літрового з яким йдуть інші «араби» або Prado, що офіційно продавалися в Україні.
Відсутність антикорозійної обробки у «арабів» — це міф. Тож, з цієї точки зору можна сміливо брати машину зі Сходу.
Інше питання, що з антикором у «Прадиків» в принципі не склалося. На поточний момент більшість машин тих років уже мають осередки корозії знизу. Просто більшість власників не часто заглядає під машину. Найчастіше першою починає іржавіти рама. Але це якраз не найстрашніше — вона товста і міцна, їй гнити довго. Гірше, коли вогнища корозії з’являються на днищі.
Словом, вибираючи «прадик» такого солідного віку, краще ретельно оглянути його на підйомнику. І відмовитися від покупки автомобіля, якому скоро призначено побачення зі зварниками.
Ну а «живий» Prado — це дійсно річ.
В межах 500-600 тис грн можна купити відмінний «прадик» у 120-му кузові останніх років випуску (2006-2008 рр). У будь-якому випадку, ця машина буде у всьому наголову краща за сучасний компактний кросовер за ті ж гроші. Prado не тільки дасть фору на бездоріжжі і більш практичний і зручний, але він ще й продовжить залишатися на ходу, коли куплений новим дешевий кросовер вже відправиться на металобрухт.
Mitsubishi Pajero Sport
Pajero Sport першого покоління був вкрай популярний в Україні. Та чому був, залишається й досі. Завдяки напрочуд міцній і надійній конструкції, високій ремонтопридатності і примітивним невбиваним двигунам цих машин досі повно на дорогах. Причому, не тільки останніх років випуску (а перше покоління моделі випускалося до 2008 року), а й більш ранніх (початку 2000-х).
Друге покоління зарекомендувало себе як не менше живуче. За відгуками майстрів і власників, екземпляри 2008-2009 рр з пробігами більше 200 тис км при належному догляді доставляють мінімум проблем.
Найбільше головного болю доставляють не двигуни, коробка передач чи ходова, а… лакофарбове покриття. Причому, найчастіше, у дрібницях — швидко «зацвітають» відколи на капоті, дверях, порогах, арках. Словом, власники Pajero Sport — часті гості у автомалярів.
Ну і звичайно, не варто купувати старий Pajero Sport у власника, який люто вбивав його на бездоріжжі. Хоча машина створена для таких умов (це один з останніх рамних позашляховиків у світі), саме такі навантаження і здатні прикінчити машину.
Але якщо купити Pajero Sport в хорошому стані (а наш умовний бюджет близько 450-550 тис грн дозволяє говорити про машини 2011-2012 рр), то вона буде справно служити ще довго.
На профільних сервісах рекомендують приділяти найбільше уваги стану роздатки і повного приводу — якщо вони були «вбиті» на бездоріжжі, то від покупки такого автомобіля краще відмовитися. Також краще не брати бензинову версію. Не тільки тому, що вона пекельно ненажерлива. Просто 2,5-літровий дизель Pajero Sport зарекомендував себе як більш надійне рішення.
Suzuki Grand Vitara
Нова Suzuki Vitara — дуже приємний в усіх відношеннях автомобіль. Але з деяких точок зору, стара Grand Vitara була в рази кращою.
Зокрема, це був справжній, а не номінальний позашляховик, з інтегрованою рамою, «понижайками» і «блокуваннями». Так в нинішній Vitara вони теж є, але брутальності в новій машині набагато менше.
Не дивно, що багато власників Grand Vitara просто відмовляються пересідати на щось інше і тільки оновлюють свої машини на більш нові.
За 400-500 тис можна знайти відмінний екземпляр 2013-2014 рр, а трохи додавши можна й взагалі купити зовсім свіжу машину (2015-2016 рр). Власне, за 645 тис вже можна купити новий автомобіль, але в зовсім «голій» комплектації. Версія з «автоматом» буде коштувати вже 750 тис. грн. Це вище, ніж бюджет, озвучений в умовах цього огляду, тому повернімося до старих екземплярів.
Між машинами 2013 і, скажімо, 2015 роки практично не буде різниці в оснащенні (змінювалися хіба що моделі мультимедійної системи і якісь косметичні дрібниці).
Обидва двигуни (2 і 2,4 л) однаково надійні, хоча за відгуками деяких майстрів 2-літровий трохи надійніше і простіше в обслуговуванні. Найчастіше біди бувають через дешеві газові установки, які деякі надміру економні власники ставлять на ці ненажерливі мотори.
Старообрядницький 4-ступінчастий «автомат» майстри називають вічним, за умови, що його не ганяли в хвіст і гриву.
Словом, купивши Grand Vitara в пристойному стані з пробігом менше 100 тис км, а озвучений бюджет це цілком дозволяє, можна розраховувати на довгі роки безпроблемної експлуатації.
Volvo XC90
І наостанок, як завжди, про преміум-сегмент. Що якщо хочеться за помірні гроші купити максимум комфорту?
В такому випадку, вибір цілком може впасти на Volvo.
Машини шведського концерну перевершують німецькі за надійністю й не поступаються їм за комфортом. У всякому разі, так вважають прихильники Volvo. Фанати «німців» кажуть, що Volvo — це нудно.
Але зараз не про це. Якщо мова йде про покупку уживаного преміального кросовера, то складно уникнути розгляду кандидатури Volvo XC90.
Ми, звичайно ж, говоримо про перше покоління моделі, яке було дуже популярним і затребуваним. Досить сказати, що воно випускалося цілих 12 років (!) — з 2002 по 2014 рік.
Машина стала довгожителем завдяки поєднанню таких якостей, як комфорт, практичність і надійність. XC90 — не є повноцінним позашляховиком, але для комфортної їзди взимку, а також подолання легкого бездоріжжя машина відмінно підходить.
Оснащення, комфорт і керованість тут на дійсно преміальному рівні. Не кажучи вже про безпеку, тут Volvo реклами не потребує.
Майстри профільних автосервісів кажуть, що XC90 не позбавлена слабких місць, але у кого їх немає? Зокрема, є питання до ходової і деяких моментів по електриці. Однак, це «квіточки» у порівнянні з німецькими преміальними авто, які ламаються в середньому значно частіше, а їх практичний ресурс відчутно менше.
Є нарікання й до АКПП, у активних водіїв коробка часто «приїжджає» на ремонт вже до 200 тис км.
Майстри рекомендують не зв’язуватися з мотором 4,4 л (це розробка японської компанії Yamaha), після 2008 року Volvo від нього відмовилася. Мотор хоч і потужний, але не особливо надійний і досить непростий в обслуговуванні.
Атмосферний мотор 3,2 л або турбований 2,5 л — оптимальний вибір для XC90. Зустрічається також дизель 2,4 л — досить надійний і довговічний мотор.
У бюджеті 500-600 тис грн можна пошукати хороший XC90 приблизно 2008-2010 рр. У таких авто пробіги часто наближаються до 200 тис км, але для доглянутого XC90 ні 10 років, ні 200 тис пробігу вироком не є. Це один з найкращих кросоверів у своєму класі.[/url]
[merge_posts_bbcode]Added: 2018-10-03 14:00:16[/merge_posts_bbcode]
Мода на кросовери захлеснула автомобільний ринок. Але чи варто купувати нові недорогі моделі? Чи краще за ті ж гроші купити солідний більш старший кросовер?
Сьогодні кілька кросоверів знайдеться в модельному ряду навіть найбільш зубожілого автовиробника.
І для більшості компаній саме кросовери складають левову частку продажів. Покупці хочуть сидіти вище, заїжджати на бордюри без ризику відірвати бампер тощо.
Але реклама грає з багатьма покупцями злий жарт. Більшість недорогих кросоверів є лише трохи «піднятими» легковиками. У ціновому сегменті до $25 тис практично неможливо знайти повнопривідний автомобіль з гідним кліренсом і справжніми, а не «паперовими» позашляховими здібностями.
Для тих, хто фанатично одержимий ідеєю покупки тільки нового авто, подальша розмова не має значення.
Але для тих, хто вважає, що краще вчорашня цукерка, ніж сьогоднішній коров’ячий коржик, вибір набагато цікавіший.
Суми, яку просять за дешевий кросовер в салоні (450-600 тис грн) вам цілком вистачить на старий кросовер високого класу у відмінному стані.
Як завжди, застереження тут лише одне — вибирати слід уважно, з ретельними перевірками на профільних СТО або у майстрів, яким ви довіряєте.
Ось п’ять старих кросоверів, які кращі, ніж нові за ті ж гроші.
Honda CR-V
2012 Honda CR-V EX-L AWD
Приблизно за 450-500 тис грн можна купити CR-V у відмінному стані 2010-2012 рр випуску.
Це рейстайлинг третього покоління моделі. За відгуками майстрів, одна з найнадійніших машин в історії Honda. Тому вона постійно присутня в наших оглядах старих автомобілів.
Запчастини та ремонт Honda — не з дешевих. Але при належному догляді CR-V ламається рідко і, найголовніше, прогнозовано. Для доглянутого авто і 150 тис км пробігу солідним віком не назвеш. Багато власників проїжджають без великих ремонтів по 200-250 тис км.
За 500-600 тис грн вже можна придивитися до CR-V наступного покоління (2013-2014 рр), їх зараз з’явилося досить багато. У цей період Honda знизила активність в Україні, але перегонщики активно везуть такі машини зі США й Канади.
По суті, це все той же старий добрий CR-V, тільки на деяких модифікаціях з 2-літровим мотором з’являється варіатор, який менш надійний і довговічний, ніж класична АКПП. Хоча й з варіаторами є випадки безпроблемної експлуатації понад 200 тис км.
Це дуже надійний і довговічний автомобіль, який хоча й не є позашляховиком, все ж більш практичний, ніж дешеві кросовери, які можна побачити в автосалонах за ті ж гроші. CR-V не любить бездоріжжя, але завдяки повному приводу і відмінній керованості є зручним і безпечним засобом пересування взимку.
Просторий салон і досить місткий багажник також дозволяють говорити про тотальну перевагу перед дешевими компактними кросоверами з салону за ті ж гроші.
Toyota Land Cruiser Prado
Легендарний «прадик» — мрія багатьох прагматичних людей. Ну або тих, хто хоче думати, що мислить прагматично.
Існує думка, що «Toyota не ламається», а «Prado — вічний автомобіль». Насправді, це, звичайно, перебільшення. Ламається все, зокрема й Prado, а запчастини на цю модель часом коштують не менше, ніж на якогось «німця».
Інше питання, що Prado довго не ламається і здатний прощати недбайливе обслуговування і зневажливе ставлення господаря до сервісу. Німецькі авто останнього десятиліття, наприклад, за таке жорстоко карають своїх господарів.
Головне — ретельно вибирати. Багато власників настільки вірять в те, що Prado — вічна машина, що забувають вчасно і якісно її обслуговувати. А вбитий «прадик» зажадає таких витрат на відновлення, що час буде дізнаватися, почому нині приймають нирки на чорному медичному ринку.
Також не варто купувати дизельний Prado. Майстри кажуть, що дизелі Toyota тих років не відрізняються великою надійністю, до того ж, вони у нас рідкість, знайти дизеліста, який в них розбирається, важко, а запчастини — дефіцит.
Ну і найважливіший і найбільш спірний момент — брати чи не брати «араба». В Україні величезна кількість Prado, завезених з Близького Сходу. Вони мають більш слабку пічку, але аж два кондиціонери. І більше половини з них оснащуються 2,7-літровим мотором. Він слабше і ненажерливіше 4-літрового з яким йдуть інші «араби» або Prado, що офіційно продавалися в Україні.
Відсутність антикорозійної обробки у «арабів» — це міф. Тож, з цієї точки зору можна сміливо брати машину зі Сходу.
Інше питання, що з антикором у «Прадиків» в принципі не склалося. На поточний момент більшість машин тих років уже мають осередки корозії знизу. Просто більшість власників не часто заглядає під машину. Найчастіше першою починає іржавіти рама. Але це якраз не найстрашніше — вона товста і міцна, їй гнити довго. Гірше, коли вогнища корозії з’являються на днищі.
Словом, вибираючи «прадик» такого солідного віку, краще ретельно оглянути його на підйомнику. І відмовитися від покупки автомобіля, якому скоро призначено побачення зі зварниками.
Ну а «живий» Prado — це дійсно річ.
В межах 500-600 тис грн можна купити відмінний «прадик» у 120-му кузові останніх років випуску (2006-2008 рр). У будь-якому випадку, ця машина буде у всьому наголову краща за сучасний компактний кросовер за ті ж гроші. Prado не тільки дасть фору на бездоріжжі і більш практичний і зручний, але він ще й продовжить залишатися на ходу, коли куплений новим дешевий кросовер вже відправиться на металобрухт.
Mitsubishi Pajero Sport
Pajero Sport першого покоління був вкрай популярний в Україні. Та чому був, залишається й досі. Завдяки напрочуд міцній і надійній конструкції, високій ремонтопридатності і примітивним невбиваним двигунам цих машин досі повно на дорогах. Причому, не тільки останніх років випуску (а перше покоління моделі випускалося до 2008 року), а й більш ранніх (початку 2000-х).
Друге покоління зарекомендувало себе як не менше живуче. За відгуками майстрів і власників, екземпляри 2008-2009 рр з пробігами більше 200 тис км при належному догляді доставляють мінімум проблем.
Найбільше головного болю доставляють не двигуни, коробка передач чи ходова, а… лакофарбове покриття. Причому, найчастіше, у дрібницях — швидко «зацвітають» відколи на капоті, дверях, порогах, арках. Словом, власники Pajero Sport — часті гості у автомалярів.
Ну і звичайно, не варто купувати старий Pajero Sport у власника, який люто вбивав його на бездоріжжі. Хоча машина створена для таких умов (це один з останніх рамних позашляховиків у світі), саме такі навантаження і здатні прикінчити машину.
Але якщо купити Pajero Sport в хорошому стані (а наш умовний бюджет близько 450-550 тис грн дозволяє говорити про машини 2011-2012 рр), то вона буде справно служити ще довго.
На профільних сервісах рекомендують приділяти найбільше уваги стану роздатки і повного приводу — якщо вони були «вбиті» на бездоріжжі, то від покупки такого автомобіля краще відмовитися. Також краще не брати бензинову версію. Не тільки тому, що вона пекельно ненажерлива. Просто 2,5-літровий дизель Pajero Sport зарекомендував себе як більш надійне рішення.
Suzuki Grand Vitara
Нова Suzuki Vitara — дуже приємний в усіх відношеннях автомобіль. Але з деяких точок зору, стара Grand Vitara була в рази кращою.
Зокрема, це був справжній, а не номінальний позашляховик, з інтегрованою рамою, «понижайками» і «блокуваннями». Так в нинішній Vitara вони теж є, але брутальності в новій машині набагато менше.
Не дивно, що багато власників Grand Vitara просто відмовляються пересідати на щось інше і тільки оновлюють свої машини на більш нові.
За 400-500 тис можна знайти відмінний екземпляр 2013-2014 рр, а трохи додавши можна й взагалі купити зовсім свіжу машину (2015-2016 рр). Власне, за 645 тис вже можна купити новий автомобіль, але в зовсім «голій» комплектації. Версія з «автоматом» буде коштувати вже 750 тис. грн. Це вище, ніж бюджет, озвучений в умовах цього огляду, тому повернімося до старих екземплярів.
Між машинами 2013 і, скажімо, 2015 роки практично не буде різниці в оснащенні (змінювалися хіба що моделі мультимедійної системи і якісь косметичні дрібниці).
Обидва двигуни (2 і 2,4 л) однаково надійні, хоча за відгуками деяких майстрів 2-літровий трохи надійніше і простіше в обслуговуванні. Найчастіше біди бувають через дешеві газові установки, які деякі надміру економні власники ставлять на ці ненажерливі мотори.
Старообрядницький 4-ступінчастий «автомат» майстри називають вічним, за умови, що його не ганяли в хвіст і гриву.
Словом, купивши Grand Vitara в пристойному стані з пробігом менше 100 тис км, а озвучений бюджет це цілком дозволяє, можна розраховувати на довгі роки безпроблемної експлуатації.
Volvo XC90
І наостанок, як завжди, про преміум-сегмент. Що якщо хочеться за помірні гроші купити максимум комфорту?
В такому випадку, вибір цілком може впасти на Volvo.
Машини шведського концерну перевершують німецькі за надійністю й не поступаються їм за комфортом. У всякому разі, так вважають прихильники Volvo. Фанати «німців» кажуть, що Volvo — це нудно.
Але зараз не про це. Якщо мова йде про покупку уживаного преміального кросовера, то складно уникнути розгляду кандидатури Volvo XC90.
Ми, звичайно ж, говоримо про перше покоління моделі, яке було дуже популярним і затребуваним. Досить сказати, що воно випускалося цілих 12 років (!) — з 2002 по 2014 рік.
Машина стала довгожителем завдяки поєднанню таких якостей, як комфорт, практичність і надійність. XC90 — не є повноцінним позашляховиком, але для комфортної їзди взимку, а також подолання легкого бездоріжжя машина відмінно підходить.
Оснащення, комфорт і керованість тут на дійсно преміальному рівні. Не кажучи вже про безпеку, тут Volvo реклами не потребує.
Майстри профільних автосервісів кажуть, що XC90 не позбавлена слабких місць, але у кого їх немає? Зокрема, є питання до ходової і деяких моментів по електриці. Однак, це «квіточки» у порівнянні з німецькими преміальними авто, які ламаються в середньому значно частіше, а їх практичний ресурс відчутно менше.
Є нарікання й до АКПП, у активних водіїв коробка часто «приїжджає» на ремонт вже до 200 тис км.
Майстри рекомендують не зв’язуватися з мотором 4,4 л (це розробка японської компанії Yamaha), після 2008 року Volvo від нього відмовилася. Мотор хоч і потужний, але не особливо надійний і досить непростий в обслуговуванні.
Атмосферний мотор 3,2 л або турбований 2,5 л — оптимальний вибір для XC90. Зустрічається також дизель 2,4 л — досить надійний і довговічний мотор.
У бюджеті 500-600 тис грн можна пошукати хороший XC90 приблизно 2008-2010 рр. У таких авто пробіги часто наближаються до 200 тис км, але для доглянутого XC90 ні 10 років, ні 200 тис пробігу вироком не є. Це один з найкращих кросоверів у своєму класі.
Никогда не пойму, как можно отвалить 20 штук зелени за 10-летнее корыто... Хоть убейте...
Никогда не пойму, как можно отвалить 20 штук зелени за 10-летнее корыто... Хоть убейте...
Да потому что это "корыто" более простое в ремонте, дешевое в эксплуатации, надежнее в работе.
Это как сравнивать мотор 1,6 8 клапанов (K7M) и этот трехгоршковый 0,9 ТСе.
Это как сравнивать мотор 1,6 8 клапанов (K7M) и этот трехгоршковый 0,9 ТСе.
А зачем ремонтировать новый 0,9 ТСе? У него гарантия 5 лет... Проехал 5 лет, домазал и взял следующий...
У него гарантия 5 лет
И все пять лет проходить ТО у официалов по ихним космическим ценам?
как раз на это у них и расчет
дешевое в эксплуатации, надежнее в работе
Старое корыто по определению не может быть дешевле в обслуге и надёжнее... Иначе оно бы стоило дороже нового... ))
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2018-10-03 15:54:36[/merge_posts_bbcode]
И все пять лет проходить ТО у официалов по ихним космическим ценам?
Скажу по своему опыту - ТО у официалов это пыль по сравнению с вливаниями в старое корыто! ))) Тем более, что ТО - легко прогнозировать и готовиться к нему, а вот старое корыто может огорчить на солидную сумму просто утром при попытке поехать на работу! )))
Старое корыто по определению не может быть дешевле в обслуге и надёжнее
Ну, мне ли не знать что дешевле в обслуживании. Просто определения разные.
Любой расходник на Логан 2006...2010 дешвеле, чем на 2010...2013.
На 2013+ расходники еще дороже
Ресурс если не больше, то однозначно не меньше.
Цена работы - чем проще машина, тем дешевле.
Регулировка клапанов на моторах 1,4 и 1,6 (К7*) = 200...400 грн.
На моторе 1,2 (D4F) = 1200...1600
На моторе 0,9 = 3000 +-
В 2010-м году (курс и цены представляете), я за первые пол-года владения таврией (дешевые запчасти и всё такое, что мне втирали про неё) всыпал в неё 8500 грн (это больше тысячи долларов), после чего просто перестал считать, чтоб не портить себе нервы... В прошлом году (2017 - курс и цены представляете по сравнению с 2010-м) я потратил на логан от силы тысячи 4 грн... Без неожиданных поломок и пересаживания меня на такси на несколько дней... Базвовое ТО для логана и сейчас стоит 2600 грн и требуется раз в год или 15 тыс. км - 100 баксов (даже меньше) раз в год это много?
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2018-10-03 16:10:52[/merge_posts_bbcode]
На моторе 0,9 = 3000 +-
Оно не понадобится в гарантийный период...
Старое корыто по определению не может быть дешевле в обслуге и надёжнее..
Очень даже может. Современные автомобили не рассчитаны на большой ресурс
всыпал в неё
Случайно проблема не в качестве запчастей? В свое время в копейке менял, например, шаровые раз в 15-20 тык. Недельный пробег 1,5-2 тык. Пока не поставил Lemförder. То же самое и с системой выхлопа. В итоге поставил из нержавейки (название не помню):)
Любой расходник на Логан 2006...2010 дешвеле, чем на 2010...2013.
На 2013+ расходники еще дороже
а чем
Логан 2006...2010
отличается от
2010...2013.
вроде фильтра , ходовая одинаковые ,az74, просветите меня пожалуйста , а то купую з\ч там спрашивают до 11г.в. или после . никто из продаванов не делит до10 и после .
Я не большой сторонник б/у машины. Текущий Логан и две предыдущие брал из салона.
Но сегодня выбор меня удручает, особенно выбор моторов.
Один из немногих вариантов
Вибір звузився до Сузукі СХ4 1.4 АКПП і Шкода 2.0 дизель МКП. Але Шкод в Україні немає. Чекати 65 днів.
Случайно проблема не в качестве запчастей?
Нет, проблема с качеством з/ч пришла позже... ))) Когда уже потом пришлось менять то, что всыпал... ))
Вибір звузився до Сузукі СХ4 1.4 АКПП і Шкода 2.0 дизель МКП. Але Шкод в Україні немає. Чекати 65 днів.
я за шкоду!
Я за дизель... (лучше не Шкода)
коли я їздив на деу сенс, думав, що наступним автомобілем буде електрокар
із новим автомобілем я думки не змінив
Я за дизель... (лучше не Шкода)
Док сказал, что рына не будет стопроцентов!
Сторінки Назад 1 … 209 210 211 212 213 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Згенеровано за 0.423 секунд(и), виконано 37 запитів