OKurylyshyn написав:toliasyk,
В мене таке було, хтось порадив кинути додаткову масу з "-" клеми акума на кузов.
Мені помогло.
Хочу поділитись вирішенням моєї проблеми.Кидав додаткову масу на -,всі кубики не загоралися,але шість інколи появлялися.Вирішив звернутися в РЕНО на діагностику.Коли приїхав до них вони поставили машину на пів години на вулиці щоб воно охолола.Підключили комп завели двигун і почали нагрівати і тестувати,Нагрівали її доки не вкючився вентилятор спочатку 1 положення потім 2.Другий момент включення вентилятора дійсно не можливо не відчути,просто він в мене ніколи не включався бо не було необхідності.Перевірили термостат,всі шланги гарячі.На приборці весь час було 4 кубики.Максимальна температура була 98 градусів.Сказали що мої хвилювання даремні,система охолодження в нормальному стані.Я зрозумів що цей глюк їм попадається не в перше,почали на робочому двигуні включати фари,обігрів заднього скла,вентелятор в положення 4 і на приборці появилося 6 кубиків,поті знову 4.Забракували мою додаткову масу,я ходив на авто ринок,купив більш грубшу і трохи довшу масу.Результат не змінився.Дальше забрали машину в приміщення і шукали поганий контакт під рулем,на панелі приборів.Через годину машину віддали,все стало на своє місце.Додаткова маса залишилася,в заторах 4 кубики перевіряв,включав всі нагрузки.Друге положення вентилятора не включається(видно немає необхідності).Результат- насправді двигун не перегрівався,а був глюк на панелі через поганий контакт(може маси,може розєму)
Renault Logan 1.4 ГБО Ambiance
0
Спасибо сказали: сяся, Lavrik, Сіренький3