1

Тема: Перегрів двигуна в заторах

При Їзді в заторах по місту,в основному перша рідко друга передача,дуже часто загоряється шість кубиків на табло,коли машина стоїть вони горять ,рушив метрів 10 проїхав падає до чотири дальше знову шість,один раз в пробці під горку загорілись всі,але аварійний датчик температури на табло не горів,включив пічку на максимум плюс рушив пару метрів і назад 4 кубика.Термостат мінявся,не нагрівався двигун,появлялись два кубики а на 4-5 передачі пропадали зовсім.Вентилятор рідко ,але деколи літом в жару крутиться після вимкненя двигуна.Тосол в нормі.Де шукати причину,а може це нормально,буває таке тільки в пробках?На ходу завжди 4 кубики.

Renault Logan 1.4 ГБО Ambiance
  0



2

Re: Перегрів двигуна в заторах

Для Логан это нормально

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0

3

Re: Перегрів двигуна в заторах

toliasyk написав:

Термостат мінявся

Як давно?

Dacia Logan (Лютые 1.4 литра! (с) Aprox) BASE (раніше була)+ел.регулювання та підігрів дзеркал+ЕСП+БК+ГБО+Чіп-тюн+бі-лінзи+ПТФ+лиття+парктронік+ПрестижV-55.
Синій мінерал.
Dacia Logan 1.6 MT PRESTIGE. Синій мінерал
  0

4

Re: Перегрів двигуна в заторах

toliasyk написав:

часто загоряється шість кубиків на табло,коли машина стоїть вони горять

А карлсон крутить при цьому, на якій швидкості?

Stepway 1.6 8V  '2011 (+ГБО)
  0

5

Re: Перегрів двигуна в заторах

toliasyk,
В мене таке було, хтось порадив кинути додаткову масу з "-" клеми акума на кузов.
Мені помогло.

Dacia Logan Prestige 1.6mpi (тільки приємні спогади)
Renault M3 1.5dci https://www.logan.in.ua/forum/post629501.html#p629501
  0
Спасибо сказали: toliasyk1

6

Re: Перегрів двигуна в заторах

Lavrik написав:
toliasyk написав:

Термостат мінявся

Як давно?

Три роки назад. Зимою 2015,ставили в Рено дорощий ,казали оригінал.
[merge_posts_bbcode]Added: 2018-10-23 18:48:50[/merge_posts_bbcode]

gatuno написав:
toliasyk написав:

часто загоряється шість кубиків на табло,коли машина стоїть вони горять

А карлсон крутить при цьому, на якій швидкості?

В пробках тяжко його почути,а відкривати капот незручно,хто з заді незрозуміють.Але він працює,деколи на стоянці коли глушу двигун він ще трохи гуде,правда дуже тихо,але дуже рідко.Я думаю що він включається з запізненям,тому що був випадок що горіли всі кубики.коли машина проїхала метрів30 все повернулось до 4.

Renault Logan 1.4 ГБО Ambiance
  0

7

Re: Перегрів двигуна в заторах

toliasyk, Может воздушная пробка? уровень жидкости в норме? температура падает при перегазовке?

Dacia Logan MCV 1,6V8 2008 Base0 +ГБО + ЭСП + ЦКБЭС(Expression)_by_Лево +БК_by_Лево + ГУР + Airbag пассажира
Бортовой тут
  0

8

Re: Перегрів двигуна в заторах

Не думаю что львовские пробки круче одесских ))
Ни разу не видел 6 делений. Больше того, при езде по горным серпантинам не было 6 делений. Температура включения вентилятора 98.

Dacia 1.4 Ambience 08 года ГБО Вариатор БК Мультитроникс
  0

9

Re: Перегрів двигуна в заторах

toliasyk написав:

При Їзді в заторах по місту,в основному перша рідко друга передача,дуже часто загоряється шість кубиків на табло,коли машина стоїть вони горять ,рушив метрів 10 проїхав падає до чотири дальше знову шість,один раз в пробці під горку загорілись всі,але аварійний датчик температури на табло не горів,включив пічку на максимум плюс рушив пару метрів і назад 4 кубика.Термостат мінявся,не нагрівався двигун,появлялись два кубики а на 4-5 передачі пропадали зовсім.Вентилятор рідко ,але деколи літом в жару крутиться після вимкненя двигуна.Тосол в нормі.Де шукати причину,а може це нормально,буває таке тільки в пробках?На ходу завжди 4 кубики.

Для початку підключаемо сторонній бортовий комп або ОБД2 і дивимося реальну температуру на блоці. Якщо температура від 85 до 98, а поділок 6 - чистимо контакти на датчику температури двигуна. ПРобуємо повторно. Якщо температура на двигуні більше 98, 6 поділок і вентилятор маслає на 2 швидкості - дивимося на термостат, миємо радіатор охолодження  двигуна. Якщо реальна температура 93 і не вмикається 1 шв. вентилятора - ремонтуємо/міняємо.

  1

10

Re: Перегрів двигуна в заторах

toliasyk написав:

В пробках тяжко його почути

Поправте мене, але другу швидкість карлсона не віддчути, саме впершу чергу не відчути -  фактично неможливо -  гул і на кермі аж вібрація трохи. Та й чути шум гул вентилятора на х2 шв., коли машина стоїть в пробці (привіт логанська циганська шумка).

А це смішно:

toliasyk написав:

відкривати капот незручно,хто з заді незрозуміють

Бо на СТО буде дуже "зручно", коли через перегрів поведе голову, кавітація...капремонт.

Stepway 1.6 8V  '2011 (+ГБО)
  0

11 Відредаговано toliasyk (2020-03-17 19:35:37)

Re: Перегрів двигуна в заторах

OKurylyshyn написав:

toliasyk,
В мене таке було, хтось порадив кинути додаткову масу з "-" клеми акума на кузов.
Мені помогло.

Хочу поділитись вирішенням моєї проблеми.Кидав додаткову масу на -,всі кубики не загоралися,але шість інколи появлялися.Вирішив звернутися в РЕНО на діагностику.Коли приїхав до них вони поставили машину на пів години на вулиці щоб воно охолола.Підключили комп завели двигун і почали нагрівати і тестувати,Нагрівали її доки не вкючився вентилятор спочатку 1 положення потім 2.Другий момент включення вентилятора дійсно не можливо не відчути,просто він в мене ніколи не включався бо не було необхідності.Перевірили термостат,всі шланги гарячі.На приборці весь час було 4 кубики.Максимальна температура була 98 градусів.Сказали що мої хвилювання даремні,система охолодження в нормальному стані.Я зрозумів що цей глюк їм попадається не в перше,почали на робочому двигуні включати фари,обігрів заднього скла,вентелятор в положення 4 і на приборці появилося 6 кубиків,поті знову 4.Забракували мою додаткову масу,я ходив на авто ринок,купив більш грубшу і трохи довшу масу.Результат не змінився.Дальше забрали машину в приміщення і шукали поганий контакт під рулем,на панелі приборів.Через годину машину віддали,все стало на своє місце.Додаткова маса залишилася,в заторах 4 кубики перевіряв,включав всі нагрузки.Друге положення вентилятора не включається(видно немає необхідності).Результат- насправді двигун не перегрівався,а був глюк на панелі через поганий контакт(може маси,може розєму)

Renault Logan 1.4 ГБО Ambiance
  0
Спасибо сказали: сяся, Lavrik, Сіренький3

12

Re: Перегрів двигуна в заторах

toliasyk, молодец что отписался - обязательно пригодится .

  0

13

Re: Перегрів двигуна в заторах

У меня была воздушная пробка! Ушла пробка, ушла проблема!

  0

14

Re: Перегрів двигуна в заторах

Клапан на расширительном бачке.

Все простое надежно, все сложное не нужно!
  0

15

Re: Перегрів двигуна в заторах

gatuno написав:

(привіт логанська циганська шумка)

"циганська" вона на всіх бюджетних автівках...

ПТН-ПНХ
"Нам не страшні московські воші, нам страшні українські гниди." (С. В. Петлюра)
"Переговори з окупантами на твоїй землі можуть тривати не довше автоматної черги!" (В. С. Кук)
Дастер 4х2, робот, К9К G667, 2024
  0