Re: Эксплуатация ГБО
У меня врезан в патрубок подачи антифриза
Регулировка клапанов с выездом к клиенту.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → Эксплуатация ГБО
Сторінки Назад 1 … 29 30 31 32 33 … 48 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
У меня врезан в патрубок подачи антифриза
Migen, Всё в порядке , набивают сообщения
Подскажите: возникла такая проблема, самовольно переходит на бензин и кнопка пищит, что закончился газ, хотя газ в баллоне есть, если переключать кнопкой на газ сразу- то опять пищит, что закончился газ, после проезда 2-3 км кнопкой опять можно переключить на газ. Через 10-20 км ситуация повторяется. Зависимости от скорости движения и нагрузки не прослеживается, может происходить и на ХХ.
Это конец МАП сенсору?
ПЕТРО, Да, похоже на MAP... (датчик давления газа)
ПЕТРО, а фільтри давно мінялись?
1000 км назад.
ПЕТРО, в мене було, що машина довго не переходила на газ. Завів, проїхав, нагрілось до 4 палок, а не переходить.Десь через пів години або хвилин 20 переходив. Або став на пару хвилин, двигун не встиг охолонути. Запускаю двигун, а вона не переходить на газ. Вилікував заміною фільтрів. Причому фільтра, який в редукторі, бо другий фільтр, який я розрізав заради цікавості, був ідеально чистий. Папір був, як новий.
ПЕТРО, в мене було, що машина довго не переходила на газ. Завів, проїхав, нагрілось до 4 палок, а не переходить.Десь через пів години або хвилин 20 переходив. Або став на пару хвилин, двигун не встиг охолонути. Запускаю двигун, а вона не переходить на газ. Вилікував заміною фільтрів. Причому фільтра, який в редукторі, бо другий фільтр, який я розрізав заради цікавості, був ідеально чистий. Папір був, як новий.
Такая ситуация была как до замены фильтров так и после, сегодня "отремонтировали" датчик МАР, Буду наблюдать, после замены проехал 20 км, пока не глючило.
Редуктор КМЕ ТУР йде в комплекті з датчиком температури редуктора?
По відео і фото на сайтах ніби ніде нема.
нет
Редуктор КМЕ ТУР йде в комплекті з датчиком температури редуктора?
По відео і фото на сайтах ніби ніде нема.
Зі свого перекрутиш, якщо дроти не обломані.
У мене Renault Logan MCV 2010 рік 1.6 бензин 87кс. пробіг 129 тис. Нічого крім розхідників не міняв. Думаю ставити газ, але зовсім не знаю нічого про це. Вагаюсь чи варто, боюсь вгробити автомобіль.
У кого газ, розкажіть про свої враження. Вартує ставити, плюси зрозуміло які, а які недоліки газу?
Чи не вбиває газ двигун? Чи починає двигун брати масло після встановлення газу?
І чи можна на 7-ми місний Логан зареєструвати газ?
не вбиває газ двигун? Чи починає двигун брати масло після встановлення газу?
І чи можна на 7-ми місний Логан зареєструвати га
Если правильно установить и настроить ГБО, ничего двигателю не будет. Зарегистрировать ГБО проблем нету, главное что бы СТО, на котором будете устанавливать имело лицензию и выдало акты для сервисного центра МВД ( или как оно там сейчас называется).
И отстраивать
Отстраивал и так и эдак...
При "утреннем" переходе на газ быстрая коррекция поднимается до -60.Двигатель колотит. При отключении 3-й газовой форсунки коррекция приближается к нулю.
На горячую. при движении быстрая скачет +/- 15. Длительная минус 10-14.
Менять форсунку или есть варианты?
При отключении 3-й газовой форсунки коррекция
Дык, значит в ней дело. Может там грязи пол кило и залипает на холодную. Смотреть надо.
Смотреть надо.
Промыть можно в "домашних" условиях? Калоша? очиститель карбюратора? (Хана черная, 120 тык)
Можно попробовать калошей. Сам не мыл - заменял на новую. Тем более 120 тыщ на нашем газе...
Бажано б на стенді калошою. Одразу буде видно бвланс. Рампи. Сам пррмивав калошею ц зворотньому напрямку. Шприцом.
Наступного разу калошу планую підігріти, перед промивкою "замочити в ній на ніч".
При "утреннем" переходе на газ быстрая коррекция поднимается до -60.Двигатель колотит. При отключении 3-й газовой форсунки коррекция приближается к нулю.
На горячую. при движении быстрая скачет +/- 15. Длительная минус 10-14.
Менять форсунку или есть варианты?
Мінус 60% це третя переливає. А при відключенні 1,2 і 4 лишається на -60%? На гарячу тенденція така ж?
Промыть можно в "домашних" условиях? Калоша? очиститель карбюратора? (Хана черная, 120 тык)
Тільки калоша, ніяких карбклінерів.
У клієнта Хана 2001 230ткм, ще жива.
Сам пррмивав калошею ц зворотньому напрямку.
Чем управляли откр-закр форсунки?
Чем управляли откр-закр форсунки?
напором з шприца )
Якщо по нормальному тоді краще на стенді.
На гарячу
Не. На горячу норм. Причем, если , поездив на бензине переключать на газ (двигатель горячий, Т газа больше 30 градусов) та же самая ерунда. Коррекция в глубоком минусе. На ходу за пару минут приходит в норму ("пропукивается" )
Заменил я вчера ту форсунку (третью). Калибровка, и подстроил немного. Утром не было времени понаблюдать прогрев на ХХ. В движении по ощущениям стало намного лучше.
Визуально б/у форсунка внутри сухая.
Было до замены:
Стало газ
На бензине
Провал на графике- то я, наверное, коррекцию по давлению "отрукинаглаз" нарисовал
Попутно возникли вопросы. На ХХ у прогретого двигателя давление газа скачет с 1,05 до 1,09. При калибровке записалось 1,06. При движении может падать и до 0,9 (краем глаза заметил). Так и должно быть или у редуктора болячка? Какой оптимальный диапазон давлений у Аляски?
Не. На горячу норм. Причем, если , поездив на бензине переключать на газ (двигатель горячий, Т газа больше 30 градусов) та же самая ерунда. Коррекция в глубоком минусе. На ходу за пару минут приходит в норму ("пропукивается" )
Корекція в мінусі коротка? А довга теж -10-14%? Який пробіг авти? Я б скинув клему акума (обнулив тріми), стер карти газу і бензи, і покатав зо 50км на бензі. Побачимо тріми на бензі. Підняти тиск редуктора до ~1,25 бар, опорний вписати 1,2 і картою підігнати бензовприск на газу під бензовий на хх. Хана одиночки чи рампові? Перевірити чи Аляска у вакуум не дує, бо 120ткм приблизно і ходять. Далі кор-ія по тиску: скинути вакуум з реда і заглушити шланг (піднімаємо тиск реда) і перекрити газ на балоні. Випрацювати газ до переходу на бенз, зберегти осцилограму і роздивитись при якому тиску, куди поповз бензовприск. Відповідні точки тиску поправити на кривій кор-ії і повторити процедуру. В русі слідкуємо за LTFT i STFT, і правимо карту. Наступного ранку гріємо на хх, переключаючись газ/бенз і кор-ією по т-рі добиваємось незмінності бензовприску і STFT.
Попутно возникли вопросы. На ХХ у прогретого двигателя давление газа скачет с 1,05 до 1,09. При калибровке записалось 1,06. При движении может падать и до 0,9 (краем глаза заметил). Так и должно быть или у редуктора болячка? Какой оптимальный диапазон давлений у Аляски?
Це і є одна з проблем Аляски. Оптимально 1,2-1,3бар, не вище.
Корекція в мінусі коротка? А довга теж -10-14%?
таки да
Який пробіг авти?
220
стер карти газу і бензи, і покатав зо 50км на бензі
Позавчера (после замены форсунки) накатывал бензиновую. Снова стирать?
Підняти тиск редуктора до ~1,25 бар, опорний вписати 1,2
автокалибровку делать?
Хана одиночки
одиночки
Перевірити чи Аляска
10 тык назад тосол из нее потек. Заменили ремкомплект.
зберегти осцилограму
Это разноцветные полосочки под графиком?
В русі слідкуємо за LTFT i STFT,
LTFT от минус 4 до минус 15
STFT от+40 до -40 (даже при равномерном движении шевелится туда-сода через ноль)
Оптимально 1,2-1,3бар, не вище
не получится, что коэффициент ниже единицы опустится?
Це і є одна з проблем Аляски. Оптимально 1,2-1,3бар, не вище.
з похолоданням зловив проблему переходу на бензин. Спочатку грішив на недолив на АЗС. Залив на Окко 40л. По трасі при повному балоні переходить на бензин. Зрозумів, що проблема по падінню тиску. Сьогодні катався з ноутом - опорний тиск 1.15 , при невеликому різкому натисканні на педаль газу тиск просідає до 0.8 і нижче. В літню пору такого не було.
Питання: це багато від старості редуктора чи можливо залив якоїсь літньої херні?
Сторінки Назад 1 … 29 30 31 32 33 … 48 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → ГБО → Эксплуатация ГБО
Згенеровано за 0.170 секунд(и), виконано 83 запитів