joakim написав:Ні. У мене така штатна гума. Й наклейка 2,4 - 2,6.
Ну так це ж в тебе Логан МЦВ 1, правильно? Значить для МЦВ 1, в будь-якому випадку 2.4/2.6. А для МЦВ 2 - 2.2/2.0.
joakim написав:Ініормація на наклейці є рекомендація максимального тиску.
Не думаю. Річ у тім що в інструції до авто сказано що тиск вказаний на табличці, а в разі повного завантаження і буксирування причему слід збільшувати на 0.2. Це було в моїй інструкції до Логан 2 / МЦВ 2. Крім того, у Логан 1 на табличках теж вказні такі значення як 2.0 і 2.2, а це точно не максимальне значення. Ну а у Вана на табличці зад аж 3.1. Так що ніяких підстав вважати 2.6 максимальним тиском нема.
Доречі, різниця між 2.0 і 2.4 - 20%. Це приблизно і є різниця в спорядженій масі Логана 1 седана і Логана МЦВ 1.
joakim написав:Но, їде що фіра. Наміренно понижаєм тиск для комфорту.
Ну, тут аби не виявилось що в жертву комфорту приноситься безпека... ХЗ що там змінюється в стабільності чи керованості авто на критичних режимах з таким тиском? Тут вже питання довіри виробнику, він такі цифри все ж таки не від балди малює...
joakim написав:PS Виявляється навіть на МСВ 2 вже й по інструкції пишуть таяк ми й качаєм ))
Що характерно - у МЦВ2 на табличці однакові цифри як і у Логана 2 седана, при тому що МЦВ все ж таки тяжкіший. Крім того, у Логана 2, обох варіантів, стали писати більший тиск перед, меньший зад, тоді як у Логана 1 було навпаки. В чому річ? А річ скоріш за все у змінених настройках підвіски. І питання тут знову ж таки не в комфорті, а в поведінці авто в поворотах, схильності до зносу/заносу, і т.д.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0