Що не зима, то починаються ті ж самі суперечки про ширину зимової гуми. 
От давайте спробуємо пісумувати все якось до купи, і дійдемо спільної згоди.
І так, для не глибокого снігу (не сильно більшого за кліренс авто) однозначно чим вужча гума, тим краще. Подивіться яка гума на сніговому раллі з потужностями і швидкостями в рази більшими ніж у нас:

Так що тут нема про що сперичатись.
Крім того, поставивши сильно вужчу гуму, можна ще й сильно збільшити тиск, що ще більше покращить її "продавлювальні" властивості. 
Якщо сніг глибший за кліренс, продавлювати його краще не треба, тоді навпаки треба дууууже широку гуму з низьким тиском щоб не сісти на пузо. Ну але це вже область снігоходів. 
Далі. Навіщо роблять широкий протектор у зимової гуми? Дуже просто - якщо гума фрикціонна (ліпучка), то НА ЛЬОДІ в неї тим більше зчеплення, чим більша площа, і головне - кількість ламелей. Відповідно це досягається збільшенням ширини гуми і зменьшенням ширини водовідвідних канавок. Тому чим крутіша фрикціонка на льоді, тим вона гірше "гребе", бо і канавки малі, і ширина велика.
От і все. А кому які умови важливіші, той під них і вибирає собі гуму. 
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0