VH написав:Clone-77 написав:Узяв за правило знімати пильники й добавляти мастило
вся беда в пыльниках, просел верх и вода с песком попадает. мои застучали на 45т.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-01-13 19:08:48[/merge_posts_bbcode]
sukraine написав: Где такие же классом машины елозят, дизелек вытягивает на ура.
сам кайфую от дизеля по такой погоде
Коли робив ревізію підвісці,поміняв салентблоки і хотів міняти й шарові(усе було куплено).
Але вони виявилися у гарному стані,зняв пильники,вимив і напхав знову мастила.
Так от під пильником,на пальцеві-були сліди корозії і напресовано...чи то бруд,чи засохле мастило з брудом.Довелося шкрябати,бо нічим не відмивалося.І якби я у ці шарові попередньо(як ставив нові) не напхав мастила...то вже б мабуть їх викинув.
Дизель рулить,де бензинові шліфують(особливо на під'ємах),тихенько відпускаєш щеплення і поїхав.
[merge_posts_bbcode]Added: 2019-01-13 21:34:19[/merge_posts_bbcode]
alex.cver написав:floyd47 написав:alex.cver, а навіщо, взагалі, міняти за наших умов, коли майже все влаштовує?
sukreine, соррі за оффтопік.
Возраст. После 5-7 точно нада менять машинку чтобы без проблем и только ТО. А так да все устраивает
Раз у 100000 перетряхнути усю підвіску(із заміною усього),не так вже й дорого(це якщо самому робити) і можна знову без вагань їздити.Двигун і коробка мають набагато більший ресурс ніж підвіска...а вже як почнеться по двигуну й коробці...то вже можна й заміж віддати).
Логан синий 1.5dCi Laureat ABS диски...
Citroen Berlingo 1.6 XTR HDi
0