Re: Renault Sandero 1.5 dCi "Красная Черепашка"
Я на 40 тис. поміняв один рульовий наконечник, на 44 - другий. На 55 тис. поміняв ричаги в зборі, бо весною, коли сходив сніг разом з асфальтом, вскочив у калюжу, погнув диск і пробив покришку. Діагностика показала, що почали відслаюватись сайлентблоки на обох ричагах, вийшла з ладу права шарова і потекли передні амортизатори. На 60 тис. замінив амортизатори. Машина кацапської зборки і аморти, які там стоять (Кофап), ходять в середньому 50-60 тис. км. Зараз в Сумах дороги хорошої якості, але цієї і минулої весни злазили разом із снігом. І до батьків я їзджу раз в 2-3 тижні в сторону Лебедина, так там дорогу полатали 4-5 місяців назад. А до цього її зовсім не було. Першу, другу, інколи третю можна було включити на певних ділянках дороги. На амортизаторах можна було їздити ще, але на нерівностях почало машину розкачувати і з"явились потьоки масла.
Їздив по тій дорозі, коли вона не була відремонтована, Шкодою Рапід. Два рази чіплявся днищем, чи чашками від задніх пружин. І цей відрізок проїжав з значно меншою швидкістю, ніж Логаном.
А взагалі, машина подобається своєю підвіскою, кліренсом, просторим салоном і теплою пічкою. Із мінусів - це слабий двигун 1,4 на 75 к.с., а з газом і того менше, і що не складається спинка заднього сидіння.