Re: Білий "ЖУЖИК" LOGAN 1.4L
anry77,
В мене односторонння сигналка. Глушилкою ніхто не користувався, в цілях, не дати мені закрити авто. Як варіант, рації охорони або двері маркету.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Білий "ЖУЖИК" LOGAN 1.4L
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
anry77,
В мене односторонння сигналка. Глушилкою ніхто не користувався, в цілях, не дати мені закрити авто. Як варіант, рації охорони або двері маркету.
Георгич, та я не знаю, що це таке.
А якщо серйозно, то тільки в одному місці така хрень.
Почав відчувати запах газу з-під капоту. Сьогодні вирішив знайти проблему. Після огляду газових форсунок помітив тріщину на одному із шлангів, який іде від колектора до форсунки. Обрізав його на 1 см. і таке саме зробив з іншими шлангами. Далі переробив шланг подачі газу від редуктора до форсунок, який йшов через дросельну заслонку і подача газу йшла зі сторони заслонки. Подзвонив своєму газовщику, питаю чи можна переставити шланг подачі газу до форунок на іншу сторону( виникли сумніви щодо правильної роботи форсунок). Він каже, ставляй, а якщо не вийде, приїдеш, я зроблю. Я викрутив штуцер з планки і переставив його на іншу сторону і з заглушкою зробив те саме. Підключив шланги, фішки, завів, почекав, поки перейде на газ. Все працює.
Наприкінці весни робив діагностику ходової. На лівому ричагу шарова і сайлентблок, на правому - сайлентблок. Було вирішено купити ричаги, а старі відреставрувати. І так намотавши понад 3 тис.км за тиждень по дорогам до Черкас по київській трасі М-03 через Драбів Т-2409 підвіску підубив суттєво. Шарова торохтіла на маленьких нерівностях, хоча було припущення, що обом хана.
І так, нарешті я дочекався своїх ричагів, замовив 18.07 а прийшли 7.08. Ричаги TRW JTC1240, 1241.
Розпакував, подивився: ричаги ТРВ, шарові теж, а сайленти - не зрозуміло чиї. Ні каталожних номерів, ні емблем чи знаків якихось торгових марок я не знайшов. І на одному ричагу сайленти відрізняються від іншого.
Вирішив перевірити змазку в шарових. Її там виявилось. на мій погляд малувато.
Коли міняв рульові наконечники то купив таку.
Її і додав до кожної шарової. І пішов міняти. Проблема стала у витяганні шарової з поворотного кулака. Заржавіла і зліва і справа. Після заміни на старих виявилось, що салейнтблокам на обох ричагах прийшла хана і одна шарова - ліва. Сайленти - оригінал, зі знаком рено.
Відреставрую, поміняю сайленти на поліуритан і поміняю шарові й приварю, щоб не випали. хай лежать на запас.
Забув дописати :
Пробіг 57400 км.
Передні амортизатори всі в потьоках масла. Просяться під заміну. Але ще працюють.
Замінив ремінь ГРМ. Проблемою було відкрутити болт шківа коленвала. Потрібно заблокувати коленвал від прокручування. Потрібно 2 чоловіка. Один включає 4 передачу і натискає на гальма, а інший відкручує. А двигун я підважував так: підняв ломиком і вставив дошку між підрамником і двигуном з боку колеса. Робота зайняла 2-2,5 години. Ролік ГРМ на фазі 2, це випуск машин 2008-2012 рік, пластмасовий, натяжка виставляється по мітках (радує, що не боятимеся, що перетягнув чи не дотягнув). Ремінь ГРМ такий самий, як і на фазі 1(2004-2008 рік випуску).
Брав окремо ремінь і окремо ролік. Виходить дешевше, ніж брати комплект. Брав на свій страх і ризик, так як інформація розходиться. Фаза 2 відрізняється роліком і помпою від попередника.
Ремінь CT988 CONTITECH, ролік KR5069 TORQUE.
Старий ремінь ще міг би пройти 10-20 тис. При детальному огляді можна помітити невеликі тріщинки на зубцях. Ролік мав невеликий люфт. З заводу ремінь і ролік стояли Гейтс. Пробіг 60 тис. км.
Пробіг 60 тис. км.
Ремінь додаткового обладнання міняли чи ще заводський ?
grapes, хай їздить до останнього. Його поміняти 10 хв. часу.
[merge_posts_bbcode]Added: 2018-10-21 10:25:37[/merge_posts_bbcode]
запасний уже лежить.
Нарешті прийшли мої передні амортизатори. І я вчора, поки ще тепло, помчав їх ставити. Хотів подивитись на амортизаторі країну і дату виробництва, але так і не знайшов. Знайшов на коробці made in SA 14.07.17. Але в коробку можна запихнути будь-що. Але то таке. Перед установкою прокачав їх. Ставив самі амортизатори. Пильники, відбійники, опорні підшипники, пружини поставив старі. Опорники промив бензином і змазав солідолом. Повідмивав пружини і пильники від бруду. Тепер машину не розкачує по дорозі. Кермо стало чіткіше повертати. Зараз на більшій швидкості можу об"їхати яму чи перепону. залишилось поставити зимову гуму і зробити розвал.
До речі, використовував 2 раз, куплений недавно, домкрат Міол 80-100. Результатом його роботи задоволений, в порівнянні з штатним домкратом.
Після чергового куріння форуму з приводу "потіння" вікон задніх пасажирів, довго ламав голову і наткнувся на Драйв2 на ідею установки повітряних заглушок даху від ВаЗ 2108. І так, пішов я шукати дане чудо - ні в одному магазині не знайшов. Заїхав на авторинок - там немає. Сказали, завтра привезуть. Питаю, яка ціна? По 20 грн/шт. Кажу їм, в Інтернеті за 20 я візьму нову, вони у відповідь: То бери там. І знайшов я такі штуки по 15 грн, ну і ще прикупив цьому магазині фільтр газовий в редуктор, розморожувач замків і стяжки пластикові для кабеля 100 шт. Брав тут https://technolux.dp.ua/component/virtu … az)-detail
Каталожний номер 2108-5702140.
Значить, зняв я задню полку і почав тулити оцю штуку. А вона виявилась завелика. Тобто від заднього стопа йде за кліпсу, на якій тримається полка. Я вирішив відрізати 2 секції.
Коли відрізав, то взяв і заокруглив його ножем, тоді наждачкою підрівняв. Приклав пластинку до полки і порозмічав, де потрібно дірки повирізати. Розмічав коректором з нижньої сторони полки, бо купу маркерів перепробував, нічого не видно. Аналогічно розмітив і вирізав на 2 стороні полки. Щоб ці заглушки не повипадали, позагинав усики, на яких вони защьолкуються нагрівши феном, бо без нагрівання може зламатись. Ось як вийшло:
Боявся, що це дурна затія, що нічого не допоможе. Але сьогодні, коли в салоні було 4 чоловіка нічого не "пітніло".
Нарешті я поборов дану проблему. Дякую всім за увагу!
Пробіг 74277км. Відрегулював клапана. Регулював на 47 тис. впуск 0.15, випуск 0.30. Впускні так і залишились 0.15 а випускні десь 0.22-0.23. Бо щуп 0.25 не пролазить, а 0.20 проходить зі свистом. Так я впускні поставив десь 0.12-0.13, а випускні 0.27-0.28. Прокладку поставив нову "аджуса". На герметик не садив. Просто обжав і все. До цього теж була аджуса.
Сподобалось масло "Леол 5в-30". Колір злегка жовтуватий під клапанною кришкою. Рівень на місці. Заливаю 2/3, 3/4 до максимуму.
Влітку було продано "Жужика" хлопцям з Києва. До цього перекупи сумські хотіли машину забрати за значно нижчою ціною і були відправлені "куди-подалі". Домовились в той день, коли я був вихідний. Погнали на СТО, яке вибрали вони. Продіагностували двигун, рівень викиду СО, і ходову трусили на стенді, я думав буде капець. По двигуну і ходовій все ОК, тільки ліва рульова тяга мала незначний люфт. Після цієї процедури покупці залишились задоволеними станом авто і ми поїхали переоформляти авто в Сервісний центр. Коли виїжджало моє авто, я з сумом провів його поглядом. І поїхав мій Жужик таксувати в Київ. Одного разу навіть бачив його, проїжджаючи на зустріч в маршрутці.
Зараз без машини. Приїхав у відпустку. Авто не потрібне було, так як воно просто б стояло.
Довелося покататись на Дастері дизельному 107-сильному, 6-ст. механіка, передній привід.
Комплектація "Престиж". Шкіряні сідухи, кондиціонер, 4 подушки безпеки, підлокітник.
Катався порядка 10 днів і проїхав 700-800 км. По відчуттям зовсім не заморююсь проїзжаючи 100-150 км. В Логані в мене затікала постійно права нога. Там де Логаном я їхав 80 км/год комфортно, то Дастер їде 100-110. Сідухи в Дастері регулюються по висоті. Мені здається, якби на Логані я вибрав багатшу комплектацію, то сідухи були б зручніші.
Сподобався дизельний двигун з 6-ступінчатою механікою, який в місті і на трасі вистрілює, коли тобі потрібно прискоритись. Середня витрата палива склала 6.8 л. на 100 км. З них 70%- траса. Щодо повного приводу - він і не сильно там потрібен. Головне не сісти на "пузо". А для того, щоб пару разів з"їхати з асфальту на природу цього цілком достатньо. Тим паче повний привід дорожче в обслуговуванні і за рахунок маси більша витрата палива.
Дуже класна дизельна тяга. Можна рушити, не додаючи газу і їхати можна на 1-ій передачі не натискаючи на педаль. На 5-й можна їхати з швидкістю 60-80 км/год. При 80 км/год оберти двигуна будуть в районі 2000.
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Білий "ЖУЖИК" LOGAN 1.4L
Згенеровано за 0.150 секунд(и), виконано 92 запитів