Re: Sandero STEPWAY 2018, 1.5 dCi, Zen (БЖ keponom)
Если раз в 5-7 лет меняете машину - не имеет смысла
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Sandero STEPWAY 2018, 1.5 dCi, Zen (БЖ keponom)
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Если раз в 5-7 лет меняете машину - не имеет смысла
Если раз в 5-7 лет меняете машину - не имеет смысла
Всё зависит от цели покупки авто... Если главное - это передать внукам новую машину, то обтяните бронеплёнкой, облейте воском и заприте в сухом гараже... )))
Aprox,
Я скажу так. В своєму Логані нічого не клеїв. Через три роки коли його продавав, з перерахованих місць найбільше потерся поріг водія. На другому місці - капот. На ньому було декілька дрібних сколів до грунту. Під ручками дверей і на фарах не було нічого особливого. Звісно, кількість пошкоджень залежить від експлуатації. Я мало їздив по трасі, якщо їздити багато, то капот з фарами постраждає більше. Також я не возив пасажирів з довгими ногтями, тому з ручками все ок.
Але головне те, що якби на ньому скрізь були плівки і не було ні потертостей ні сколів, я б його всеодно не продав дорожче ні на копійку. Тому з точки зору перепродажу, як на мене, плівка навряд чи може окупитись.
Ну а з естетичної точки зору, тіпа неприємно їздити на подряпаному авто, це вже складно сказати, скільки хто готовий за естетику платити? Діло особисте.
Щодо довговічності, тут є нюанс. Сколи до метала можуть призвести до передчасної корозії. Такі сколи скоріш за все можуть виникнути на капоті. На порогах і ручках подряпини навряд чи можуть дійти до металу. Тому для уникнення такої небезпеки, капот на першому місці. Хоча є альтернативний варіант - комплект для підкраски сколів. Штука дешевша і універсальніша, адже реально сколи хоч і меньш ймовірно, але можуть виникати не тільки на капоті. Якщо скол виникне на даху, або на дверці чи на крилі, то його всеодно доведеться підкрашувати, адже всю машину в плівку не заклеїш. Тому набір треба мати так чи інакше. А отже можна ним і сколи на капоті за одно підкрашувати. Знову ж таки, питання особистих пріорітетів. Комусь варто забронювати капот і незаморочуватись, а хтось краще вже буде їх підкрашувати.
Отаке.
Вот и я стал счасливым обладателем новой машинки.
вітаю з придбанням своєї мрії! ані цвяхів, ані жезлів, ані дебілів на шляхах Країни!
Прошел ТО-1 (15000 км) на Атлант-М в Харькове
обошлось 4885,63 с развалом-схождением и доливом 300мл антифриза.
Посмотрел на топливный фильтр - пробег 15т км солярка только shell V-Power
фото фильтра в моей галерее. ставить не могу
В морозы добавлял антигель LIQUI MOLY.
Вроде можно есдить и дальше на Shell
Воздущный фильтр был достаточно грязный.
Также приобрел диски литые для лета.
Диски WSP Italy W3302 ORLEANS (Reanult) R16 W6,5 PCD4x100 ET49 DIA60.1
Стали как родные, даже шильдики рено на каждом диске.
фото в галерее.
цена конечно не как у каитайских, эти получились по 3460грн за шт, зато болты в комплекте.
теперь у меня зима Goodyear UltraGrip Ice 2 XL 205/55 R16 на родных стальных дисках, и
лето - родной Continental ContiEcoContact5 205/55 R16 на литых.
Переобувался - летнее колесо по ощущениям немного легче зимнего.
PS: диски покупал не у официалов
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-05-02 16:47:36[/merge_posts_bbcode]
Этот?
да точно он
Этот?
да, и еще там есть общее фото машины с дисками
Bob3000 написав:Этот?
да, и еще там есть общее фото машины с дисками
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-05-02 16:48:27[/merge_posts_bbcode]
Для вставки фото из галереи, кликай на фото в галерее, и под фото, после подсказки
Ссылка для вставки на форум:
копируй ссыль и вставляй в сообщение, вроде должно получаться.
keponom написав:Bob3000 написав:Этот?
да, и еще там есть общее фото машины с дисками
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-05-02 16:48:27[/merge_posts_bbcode]Для вставки фото из галереи, кликай на фото в галерее, и под фото, после подсказки
Ссылка для вставки на форум:
копируй ссыль и вставляй в сообщение, вроде должно получаться.
Так и пробовал, писало слишком много ссылок в сообщении, теперь уже не пишет.
W6,5 PCD4x100 ET49 DIA60.1
ширина та виліт диска не сходиться з "рідним" (6J та ET37). не є гут... чи більший виліт буде скомпенсовано ширшим диском?
keponom написав:W6,5 PCD4x100 ET49 DIA60.1
ширина та виліт диска не сходиться з "рідним" (6J та ET37). не є гут... чи більший виліт буде скомпенсовано ширшим диском?
диск шире на 14 мм вылет больше на 12, это реплика родных дисков
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-05-02 20:41:14[/merge_posts_bbcode]
а по топливному фильтру вреде где-то была тема, но не могу найти, фотки после эксплуатации.
Насколько у меня плохо или нет.
Не хочу разводить флуд в чужом бортовике . Есть вопросы .
У моих знакомых машины 2017 г . Степа и логан . У обоих повышенная вибрация на холостых и не корректная работа курсовой устойчивости и абс . Машина плавает при торможении . Прошивка под 100 коней . Думают , корявая сборка 2017 г. Прошивка корявая и жесткие подушки двигателя .
А как у тебя дела с этим ?
Прошивка под 100 коней
а це як? не 90 і не 110?
И не 84?
Не хочу разводить флуд в чужом бортовике . Есть вопросы .
У моих знакомых машины 2017 г . Степа и логан . У обоих повышенная вибрация на холостых и не корректная работа курсовой устойчивости и абс . Машина плавает при торможении . Прошивка под 100 коней . Думают , корявая сборка 2017 г. Прошивка корявая и жесткие подушки двигателя .
А как у тебя дела с этим ?
Повышенной вибрации вроде нет. Прошивка стоковая.
При торможении небольшое плавание замечал пару раз, но не постоянно или часто, вполне возможно было от покрытия неоднородного.
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Sandero STEPWAY 2018, 1.5 dCi, Zen (БЖ keponom)
Згенеровано за 0.124 секунд(и), виконано 94 запитів