Aprox,
Я скажу так. В своєму Логані нічого не клеїв. Через три роки коли його продавав, з перерахованих місць найбільше потерся поріг водія. На другому місці - капот. На ньому було декілька дрібних сколів до грунту. Під ручками дверей і на фарах не було нічого особливого. Звісно, кількість пошкоджень залежить від експлуатації. Я мало їздив по трасі, якщо їздити багато, то капот з фарами постраждає більше. Також я не возив пасажирів з довгими ногтями, тому з ручками все ок.
Але головне те, що якби на ньому скрізь були плівки і не було ні потертостей ні сколів, я б його всеодно не продав дорожче ні на копійку. Тому з точки зору перепродажу, як на мене, плівка навряд чи може окупитись.
Ну а з естетичної точки зору, тіпа неприємно їздити на подряпаному авто, це вже складно сказати, скільки хто готовий за естетику платити? Діло особисте.
Щодо довговічності, тут є нюанс. Сколи до метала можуть призвести до передчасної корозії. Такі сколи скоріш за все можуть виникнути на капоті. На порогах і ручках подряпини навряд чи можуть дійти до металу. Тому для уникнення такої небезпеки, капот на першому місці. Хоча є альтернативний варіант - комплект для підкраски сколів. Штука дешевша і універсальніша, адже реально сколи хоч і меньш ймовірно, але можуть виникати не тільки на капоті. Якщо скол виникне на даху, або на дверці чи на крилі, то його всеодно доведеться підкрашувати, адже всю машину в плівку не заклеїш. Тому набір треба мати так чи інакше. А отже можна ним і сколи на капоті за одно підкрашувати. Знову ж таки, питання особистих пріорітетів. Комусь варто забронювати капот і незаморочуватись, а хтось краще вже буде їх підкрашувати.
Отаке.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0
Спасибо сказали: keponom1