Re: Renault Logan 1.5dci 2017 5МКПП сірий
На ті гроші норм.
А в ушільнювач над дверками, діаметер шнурка? який краще брать? Гадаю звичайний гумовий, достатньо буде.
Хоча гадаю краще, буде на місці примірять.
loganозалежний, наркоман.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Renault Logan 1.5dci 2017 5МКПП сірий
Сторінки Назад 1 … 12 13 14 15 16 … 26 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
На ті гроші норм.
А в ушільнювач над дверками, діаметер шнурка? який краще брать? Гадаю звичайний гумовий, достатньо буде.
Хоча гадаю краще, буде на місці примірять.
Поки носив, грпузив сумки, каляски самокати, 1/3 мішка картоплі, та інше. Можу з практики описать багажник.
Багажник просто велетенський - для того щоб возить пір'я в сумках
6041 км, прийшов черговий час карлюкать відгук.
Росхід палива.
Маршрут: по трасі
Показники.
В Стрию заправлявся, тому там статистику обнулив, тільки пізніше прийшло в головку, зробити більш точний замір.
Умови по пробігу.
Дорога в карпати ніч, дощь, лівень, куча води, сім'я, їхав повільно, уже за "Кордоном" хто знає вкурсі, доща не було. Дозволив собі і їхать швидше. Обїздна Мукачево на Берегово ругательство та ще раз ругательство і ще раз ругательство - все водой залило, не видно було які там котловани, дивився як колеса прицепа фури зникали у воді! Став серед доги і що робити (палка, згрібачка снігу як щуп). Благо мене поняли місцеві підсказали, тикнули пальцем кудой їхать, 300 метрів майже вічність. Супер швидкість. Далі дороги в закарпатті просто ругательство ругательство ругательство - не знаю як не матюкнутись, але пишу це все тому що воно входить в середній пробіг.
Також на Київ дуже сильно спішив, там +130+, таких 320 км. Назад теж не телився. І взагалі не було думки економить просто зняв посфактом що вийшло.
Решта пробігу, показник спідометр - mapsgoogle чисто міський пробіг, по дойобинах закарпаття, дорог Рівного, та тіпа доріг Столиці.
Десь 600 км був включаний кондиціонер.
Пробував еко режим. Крім зменьшення відзивчивості, потужності та зменьшення говірковості двигуна більше нічого не відбулось, зміну росходу не замітив. А по звку двигун став таки мовчазний флегматичний, мало інформативний. Тому напевно ЕКО режим потрібно назвать, режим тормознутості. Нічого позитивного в йому не замітив. Можливо хтось знає його алгоритм роботи?...
Тиски в шинах - передні 2050 задні 1950.
По мотору до 130 він досить як на 1.5, гарно набирає, ну уже після - це 1.5 не варто чогось хотіти.
Ітог.
Навіть в порівнянні з більш меньш толковим 1.2 на бензині - дизель в виграші по грошам як не крути. а 0.9 взагалі, заборонить купувать, з його росходом і тд. Також + соляру можна заправлять набагато дешевше чим вартість на азс.
По цінах, я дурне тому зробив скрон уже на тону по 20грн/л а бувби ще дуршіший можна булоб і по 17.34(69)грн/л - минулого не вернуть. Поки дають талони на соляру по 20 теж норма. Тому бензинові двигуни дорого.
По авто.
Підвіска - я до сих пір не зрозумів вона добра чи погана...Думка не скалалась...Поки враження вона просто перехвалена.
Руль дуже сподобався - хочеш лівою хочеш правою, хочешь знизу хочеш з боку, зверху, знизу, хоть просто лодонью чи як на велисопеді - все відміно рулиться. Хочеш пальчиком? - На його навіть дирочка внизу придумана, а яким пальчиком від вісоти регулюваннья сидіння, та висоти самого пальчика все залежить. За руль тільки гарні відгуки! Зручний!
По коробці - все привикається на всі провали, уже вироблені рефлекти, так туди хочеться 6-ти ступку але і з тим що є нарінань нема. Уже і перша нормально втикається. Зпочатку було трохи тугувато. По горах обороти 2.3к+ і 5 нема.
На "Мукачевську горку" при вискакуванні 95 км хоть в пол на 5 швидкість не набирається, відчувається що машині дуже важко. В порівнянні з тойотой 2.4 АТ відрив просто колосальний, але це і зовсім інші цінові категорії.
Поки враженням по машині! Нормальне авто, як квашена капуста - подать не стидно віддать не жалко.
Тому напевно ЕКО режим потрібно назвать, режим тормознутості. Нічого позитивного в йому не замітив. Можливо хтось знає його алгоритм роботи?...
алгоритм простий: не дає різко набирати оберти двигуну, оскільки при швидкому прискоренні витрати лізуть за 15-16 літрів. режим для "овочів", не для динамічного водіння. особисто не користуюся і не збираюся користуватися.
алгоритм простий: не дає різко набирати оберти двигуну, оскільки при швидкому прискоренні витрати лізуть за 15-16 літрів.
троганья, та росгон під круту горку на еко на 2-гій теж показує 23-24. Здалось що там і паливна сумішь по іншому готується, мішається в спокіному режимі, звук роботи мотора теж міняється.
і не збираюся користуватися.
+ Я теж не збираюсь користуватись, здається це чергове екологічне лайно.
здається це чергове екологічне лайно.
ні. то світова (чи європейська) екополітика. рено просто підтримує тенденцію у цьому напрямку.
рено просто підтримує тенденцію у цьому напрямку.
Таке враження що у них просто нема вибору! Але здалось спецом оставляють лайф хаки:)!
Сьогодні вентилятор дуйки почав трішки брящати. Звук коли лопасті кулера об щось легенько стукаються. Дрібниця але нервує хоч і дуже дуже тихо.
Також інколи коли заведеш, стрілка спідометра коливається до 10 км, - ось за це хочу розпитать. Це явище рідке але сьогодні застав. Після хвилини дургої роботи все нормалізується
Також, стрілка тафографа оборотів, легенько легенько посмикується, після хвилини дургої роботи все нормалізується
Дуже уважно прислухався, звук мотора в ці моменти рівний. Нічого незвичайного не почув. Впринципі можна булоб і далі болт покласти, але цеж форум, думаю напишу, можливо хто щось підскаже.
стрілка тафографа оборотів, легенько легенько посмикується,
дочекайтеся обкатки двигуна (6300--6450 км), а вже потім до всього пильно придивляйтеся та прислуховуйтеся. були ті ж симптоми та ше й на педаль акселератору двигун відзивався неадекватно. зара: "чуваки, всьо чотко!" (© Брати Гадюкіни)
6300
уже десь і є 6100-6200.
Раніше частіше, стрілка оборотів посмикувалась, потім явище майже пропало... а це сьогодні знову замітив, запустив двигун на холодну, і ось стрілка спідометра смикається, стоя на місці. Спеціально прислоховуввся щоб відчути якісь перепади звуку, але нічого не почув. все рівно як і звичайно. С педалькою питань нема, легенько його пойозуючи плавно набирае плавно скидає. А в цій машині педалька дуже чутлива, що сподобалось. швидко на все реагує.
6100-6200.
там же ж я чітко написав: 6300-6450... теж був таким мнітєльним. пізніше вияснилося: усе гаразд.
Звук коли лопасті кулера об щось легенько стукаються
десь якийсь листок застряг. Спробуйте вмикнути дуйку на 4 швидкість і регулятором міняти положення обдуву салону. Має вилитіти.
вмикнути дуйку на 4 швидкість
Если фильтр вынуть, то от туда много чего вылетит
Буде, час та погода загляну! Дякую за поради. Не видуває
Если фильтр вынуть, то от туда много чего вылетит
Сьогодні зайнявсь. Здивувало де скільки там всього взялось!
Також, сьогодні вчивсь читать. Та прочитав отаке.
І де там bosh... таке враження що в салоні тобі будуть говорить будь що, аби авто продать.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-05-23 13:53:42[/merge_posts_bbcode]
Тому при виборі авто, гнать від себе подалі потрібно цих менеджерів, трандаболів, або їхать уже зная що будеш купувать.
сіменс так сіменс, нічого вкрай поганого нема.
ну, дмрв континенталь и что?
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-05-23 14:40:21[/merge_posts_bbcode]
а сименс не с бошем?
ну, дмрв континенталь и что?
логічно допустить, що і далі буде континенталь
так моторник возле аккума. в чем проблема шильдик посмотреть?
на дастер например sid310
так моторник возле аккума. в чем проблема шильдик посмотреть?
В недостатньості знань. Дякую за підсказку.
Сьогодні зайнявсь. Здивувало де скільки там всього взялось!
Это типичная проблема, я о ней писал еще в 14 году.
Похоже эту систему вентиляции проектировал не вентиляционщик, а румынский электрик, ведь для электрики все-равно: питание - выключатель - двигатель - нейтраль. Или питание - двигатель - выключатель - нейтраль.
Вот в Дачии и вперли компоновщики сначала вентилятор, а потом фильтр. Ведь на выходе воздух будет очищен? А в результате получаем забитый воздухоприток и вентилятор.
Ничего не кажешь - Умно, так держать, Дачия!!! И плевать на то, как делают правильные производителей для Людей.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-05-24 00:09:23[/merge_posts_bbcode]
Також, сьогодні вчивсь читать. Та прочитав отаке.
І де там bosh... таке враження що в салоні тобі будуть говорить будь що, аби авто продать.
Тому при виборі авто, гнать від себе подалі потрібно цих менеджерів, трандаболів, або їхать уже зная що будеш купувать.
сіменс так сіменс, нічого вкрай поганого нема.
И об этом я здесь писал с появлением первых "бошевских" логанов.
Здесь о Контике http://www.commonrail.ru/tech/tech_05.php
Здесь о БОШе http://www.commonrail.ru/tech/tech_02.php
Как видишь конструкция абсолютно разная. Там и перечни авто на какие что ставилось
Ну и Делфи http://www.commonrail.ru/tech/tech_03.php
Отзывов о Контике в сети полно, поэтому ссылки не вставляю.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-05-24 00:11:18[/merge_posts_bbcode]
а сименс не с бошем?
Так и ВАЗ с Рено
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-05-24 00:25:14[/merge_posts_bbcode]
Вот здесь интересно https://autostrong-m.by/post/osobennost … -5-dci-k9k
хоть и не совсем соглашусь.
Похоже эту систему вентиляции проектировал не вентиляционщик
100%
А капот, по боках вставили паралонову вставки щоб, дальше не западало. Ітог так само западає тільки ще важче чистить. Там теж кучу вигріб мусора, і походу якщо не вигрібать в сезон дощів буде гнисти. В багажнику теж під пласмасу стопів всякого залазить.
Нічого страшного нема, але...
Доречі, спочатку на днях подумав, що показалось, але дуже уважно прислоховуючись до авто. Мотор знову починає важче тугіше їхать. Це ще геть, не так відчутно, як перед заміной масла, але важче тугіше. Як будто саме масло його начинае тримать.
+-6400-2500=3900 на новому маслі.
Це все відчуття...можливо соляра і тд, але уже пів в бака з домашніх запасів. Тому гадаю що масло. На цих запасах раніше їздив норм.
з домашніх запасів
а як довго Ви зберігаєте своє ДП у своїх "домашніх запасах"?
По нормативам, і так як вчили, розказували - не більше року. Вони в кінці березня, (навіть в квітні достаскувались) по талонах 20грн/л тільки натаскались з вога. + момент з осадком! + момент з кондиціонером!
На осінь в селі, для своїх, і для себе планую зробить, на 5т міні азс. Всі ідею підтримали. Поїхав до знайомих, на паливну базу, хлопці виручайте, Виж мене знаєте, я Вас знаю, Вам багато що робив, торгувать за гроші не буду. Привезіть 5т солярки за нал.
По нормативам, і так як вчили, розказували - не більше року.
Насправді все краще - якщо паливо без біо, газоконденсату і етанолу, то воно 6 років за радянським гостом зберігалось хоч би хни.
У мене є заначка бензинова 12-го року, з щаправок ANP - горить, аж гай шумить. І не тільки в авто, а й у мотоблоку та ін. бензотехніці, а там, на відміну від автомобильного двигуна, легкі фракції дуже важливі. Так що паливо нормально зберігається, якщо воно з нафти.
Сторінки Назад 1 … 12 13 14 15 16 … 26 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Renault Logan 1.5dci 2017 5МКПП сірий
Згенеровано за 0.210 секунд(и), виконано 87 запитів