Віктор 18 написав:заправляюсь на ВОГ мустангом але там ще є мустанг+
Хто скаже чим вони відрізняються і чи вартує його лити.
Мустанг + по відношенню до звичайного відрізняється збільшеною кількістю миючих присадок. Вони є і в постому Мустанзі, але в ПЛЮСІ їз в рази більше. Миючі присадки змивають масляну плівку на деталях ТНВД, що спричинює підвищене тертя, і як наслідок знос прецизійних пар ТНВД, та виникнення задирів. Тому додається і антизадирна присадка, та інші.
По рекомендації ВОГ, і це логічно, Мустанг+ корисно заправити після неякісного палива, або сезонно, двічі на рік - весною, та восени промити ним паливну систему, виїздивши бак ПЛЮСА.
Чи можна на ПЛЮСУ їздити весь час? - так, можна, але користі двигуну це не додасть.
Чи варто на ПЛЮСУ їздити весь час? - ні, бо якщо паливна система відмита, то далі відмивати нічого, а наявність великої кількості присадок, а ці присадки не приймають участі у теплоутворенні при згорянні палива у циліндрі, то це приводить до більшої витрати палива двигуном.
Це все одно як випити пляшку горілки, або розвести її пополам водою і випити літруху - об'єм бухла збільшиться, а дурь та сама.
Отже, в основному їздимо на звичайному Мустанзі, і періодично, або після неякісної заправки, промиваємось ПЛЮСОМ.
Як визначити неякісну заправку? - Ваша машина 2015 року без сажового фільтра? Отже після поїздки, на прогрітому двигуні гарно прогазуйтесь і попросіть когось глянути вихлоп. Якщо там чорна хмара, то наступного разу залийте ПЛЮС.
Це ж саме стосується ОККО.
0
Спасибо сказали: sdj387jsd, Тёмыч, Віктор 18, Engineer4