Тема: Chevrolet Volt
Що ж, можливо і дещо офтоп, але. Змінив Логан на Шевроле Вольт. Машина куплена на аукціоні Copart із незначним пошкодженням(відносно незначним). Вся геометрія кузова була ціла, подушки не спрацювали, якихось особливих нюансів не було.
Машина 2014 року, пробіг 80 тисяч миль(130 тисяч кілометрів). Батарея в ідеальному стані, мотор також, є питання по стійці де був удар, скоріш за все ще піде під заміну.
Тепер що і для чого це було потрібно. На батареї машина проїжджає 30-60 кілометрів. 30 - в режимі "Я втомився від 70 сил Логана і хочу відчути прискорення".
Машину я сам гнав із Одеси, на диво непогана дорога через Умань - Вінницю - Хмельницький - Тернопіль - Львів, зараз проблемними напевно залишились кілометрів 10 в Вінницькій області.
Тепер про саму машину.
Наразі катаюсь не довго і складно говорити інакше ніж з ейфорією. 150 електро-коників дуууже жваво прискорюють машину не зважаючи на її значну вагу(1.7 тон). Багато дуже приємних дрібниць, які ніби і фігня, але з ними приємно( а погодьтесь що машина повинна приносити радість). Про клімат-контроль після чорного логана без кондиціонеру мені навіть говорити не хочеться. По підвісці - дуже м'яка, притому за рахунок достатньо низького кліренсу і великої ваги кренів не відчутно. За 800км з Одеси я ніде і нічого не зачепив. Руль з електропідсилювачем...інакший. Легкий, але машина траекторію тримає значно краще ніж Логан. Гальма є. Не скажу що прямо космос, але свою справу роблять добре. Інша справа, що при їзді в режимі з сильною рекуперацією вони не дуже то і потрібні. Ага, після їзді на механіці з 3ьома педалями, фактично їздиш тепер на одній. Розхід по трасі 5.5 - 6.5 літрів при 100-140 кілометрах. В місті +- стільки ж, але в місті вона їздить виключно на батареї в мене.
Складно ще щось сказати, якщо кому що цікаво - з радістю відповім. Ну і трішки фото.
Ford Explorer 2016