Re: Stepway K9K 612
потрібно "вибивати" з офіціалів заміну того патрубка, про який Ви казали раніше. тобто, оцей:
потрібно, мають патрубок змінити, його 14 46 090 34R. До речі, який у Вас пробіг.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
![]() |
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Двигун → Stepway K9K 612
Сторінки Назад 1 … 6 7 8 9 10 11 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
потрібно "вибивати" з офіціалів заміну того патрубка, про який Ви казали раніше. тобто, оцей:
потрібно, мають патрубок змінити, його 14 46 090 34R. До речі, який у Вас пробіг.
dli, 11540. вчора на 3 вересня записали ТО. з приводу ТО-2: сказали, що в ремзону не пустять. здається, таки прийдеться до Сінгл-Моторс записуватися. не знаєте, як там у них зара?
Был на ТО в мае, пускают без проблем, ТО2 провел созерцая работу механика.
А патрубки такой конструкции на к9к потеют у всех https://www.drive2.ru/l/513049718780068479/ и вот https://www.drive2.ru/l/482245526138389199/, это первое что нашел. Я поставил уплотнительное кольцо 7701071156 , пока наблюдаю. Патрубки также меняли, но с этой конструкцией воздуховодов наддува на этом стыке потеет. Единственное масло не уходит ни грамма, поэтому у Вас судя по объему потения масло ушло в другое место,
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-08-21 19:24:51[/merge_posts_bbcode]
8, 9 мм на щупе это гораздо больше чем у Вас на патрубке.
dli, та то зрозуміло; цікаво інше: куди воно могло подітися? ше одна цікавинка: мастило ну дуже темного кольору! з одного боку то гарно, але з другого... можливо, з-за різного ДП (хоча заправку не міняв більше року, але є підозра, що брешуть. попередня каністра була жовто-зеленою з різкуватим характерним запахом, а остання--жовтувата, майже без кольору, жовтувата з легким, ненав*язливим запахом. буцімто литовське).
мастило ну дуже темного кольору!
На дизеле темнеет практически сразу после смены, 2, 3 тыс и темное.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-08-22 06:48:29[/merge_posts_bbcode]
куди воно могло подітися?
Кроме технической составляющей на расход масла влияют повышенные обороты двигателя.
ше одна цікавинка: мастило ну дуже темного кольору!
У вас DPF є? При прожигу трохи палива потрапляє до мастила, із за того сильніше темніє. На логані темніло за 500км, на клюсі так часто під капот не заглядаю.
Але рівень у вас сильно знизився, я б дивився що там на виході з турбіни якщо чесно. К9К навіть при великих пробігах мастила не їдять майже. Доречі на моїй німці кардинально вирішили закрити проблему потіння патрубка, герметиком патрубок промазували падлюки, ледве зняли.
на расход масла влияют повышенные обороты двигателя.
а збільшені оберти це скільки? зазвичай катаюся на 1700-2200.
У вас DPF є?
є.
я б дивився що там на виході з турбіни якщо чесно.
якісь негаразди із турбіною?
герметиком патрубок промазували
На 612 стык подвижный (вибрация) поэтому и втулили прокладку, герметиком то можно, но нет смысла не критично, тем боле после замены прокладки уже 2500 км не потеет.
якісь негаразди із турбіною?
З турбіною скоріш за все, все порядку, тим паче конструкція турбіни така що масло полюбому буде в патрубках. По нормальному думаю з мотористом треба розмовляти, бажано окремо від приймальника.
На 612 стык подвижный (вибрация) поэтому и втулили прокладку
ну думаю на всіх він рухається) я коли міняв свічки накалу за той герметик "дякував" майстру з германії... в мене патрубок заважає знімати пластиковий кожух зверху
floyd47 написав:якісь негаразди із турбіною?
З турбіною скоріш за все, все порядку, тим паче конструкція турбіни така що масло полюбому буде в патрубках. По нормальному думаю з мотористом треба розмовляти, бажано окремо від приймальника.
dli написав:На 612 стык подвижный (вибрация) поэтому и втулили прокладку
ну думаю на всіх він рухається) я коли міняв свічки накалу за той герметик "дякував" майстру з германії... в мене патрубок заважає знімати пластиковий кожух зверху
Мне по гарантии поменяли прокладку в патрубке интеркуллера на какую-то зеленого цвета) проехал 4т.км. Слегка потеет...
По нормальному думаю з мотористом треба розмовляти, бажано окремо від приймальника.
"по нормальному" це як? пересмикнувши затвор та знявши з запобіжника?
п.с. хабарів не даю нікому вже близько 15-20 років.
Мне по гарантии поменяли прокладку в патрубке интеркуллера на какую-то зеленого цвета) проехал 4т.км. Слегка потеет...
В каталоге нет прокладки, меняется патрубок с той прокладкой целиком, дилер мягко говоря лукавит.
Меняли при мне...
Я не о том как меняли, а о том, что обязаны поменять весь патрубок, представленой Вами на фото прокладки нет в каталогах, вопрос откуда дилер ее взял? Патрубок вот номер 14 46 090 34R
Напишите пожалуйста ее №, а то не разобрать, верней то что я разобрал не бъется по каталогам рено.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-08-29 09:48:40[/merge_posts_bbcode]
Мне по гарантии поменяли прокладку в патрубке интеркуллера на какую-то зеленого цвета) проехал 4т.км. Слегка потеет...
Забыл спросить в каком из патрубков интеркуллера поменяли прокладку. Патрубок 14 46 090 34R идет от турбины на интеркуллер и состоит из 3 сочлененных патрубков, прокладки на нем по каталогам только на концах, на сочленениях нет прокладок по каталогу, и в каталоге патрубок идет целиком, так-же его меняет дилер.
Номер вроде 144459592r. Но не точно. Фотка хреновая получилась, а бумажек не оставили мне.
Сопливило как у всех. Патрубок, который над клапанной крышкой.
Номер вроде 144459592r.
Спасибо, дорогое однако, в рено 492 грн.
floyd47 у Вас дешевле, но жаль нет каталожного номера.
dli, а у Вас що, гарантія вже скінчилася? По гарантіі 0 грн 0 коп
а у Вас що, гарантія вже скінчилася?
Нет, у меня гарантия 5 лет, до мая 2022 года, я прикидываю какие цены если она закончиться. Пишите как соединения после замены уплотнительного кольца с течением времени.
dli, ну, звісно.
про рівень оливи. за ці останні 2-3 місяці рівень звалився на 8-9 мм.
не можу сказати 8-9мм скільки це, але практично кожний турбований двигун під'їдає масло, це нормальне явище.
Шкода вроді взагалі чуть не 1л на кожні 10 000км.
практично кожний турбований двигун під'їдає масло, це нормальне явище.
мені не шкода оливи; зауваження було про те, шо півтора роки рівень стояв, як вкопаний, аж тут раптом впав майже на 1 см.
floyd47 написав:а у Вас що, гарантія вже скінчилася?
Нет, у меня гарантия 5 лет, до мая 2022 года, я прикидываю какие цены если она закончиться. Пишите как соединения после замены уплотнительного кольца с течением времени.
dli .Скажите какие у вас скидки на гарантийное обслуживание?
dli .Скажите какие у вас скидки на гарантийное обслуживание?
Извините поздно прочитал, никаких скидок. и вопрос к Владимиру ( floyd47), как соединения после замены уплотнительного кольца на патрубке интеркулера, потеет маслом или нет?
dli, останній раз заглядував десь 2 тижні тому; було все нормально. добре, шо нагадали, подивлюся--відпишуся.
Сторінки Назад 1 … 6 7 8 9 10 11 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Двигун → Stepway K9K 612
Згенеровано за 0.153 секунд(и), виконано 92 запитів