6,751

Re: Следующий автомобиль

Mellon написав:

я б пропонував також загулити скільки електрики необхідно звичайному нафтопереробному заводу для процесу перегону нафти.

В Росії є завод здається алюмінію (можу помилятись, побудований за часів СССР) його спеціально побудували поряд з гідроелектростанцією, більшу частину якої завод відбирає на виробництво...

ВАЗ 21111 2003 -> Renault Logan 2013 -> Renault Clio 2011 -> Ravon R4 2017 (Chevrolet Cobalt)
  0



6,752 Відредаговано Сарданапал (2019-09-12 16:41:56)

Re: Следующий автомобиль

Mellon написав:

Ділимо на 3 і отримуємо цифру 8272 млрд автомобілів. Хз що мене має здивувати.

Еще не забыть, что 3КВт тот же Лиф набирает за час (штатной зарядкой). 8 млрд автомобилей, подключенных на зарядку ОДНОВРЕМЕННО, за час съедят всю энергию годовую. Не знаю, шатко-валко все

Сандеро 2011, 1.4 ГБО
  0

6,753

Re: Следующий автомобиль

Сарданапал написав:

Еще не забыть, что 3КВт тот же Лиф набирает за час (штатной зарядкой). 8 млрд автомобилей, подключенных на зарядку ОДНОВРЕМЕННО, за час съедят всю энергию годовую. Не знаю, шатко-валко все

Електромобілям до того стану що б реально впливати на світову енергетику ще дуже і дуже далеко. Враховуючи що різноманітні альтернативні джерела отримання електроенергії продвжують розвиватись - я думаю з ростом числа електромобілів цю ситуацію якось та й вирішать. Як мінімум я дуже сумніваюсь, що подібні думки не приходили в голови людей які значно краще обізані в ситуації на ринку електроенергії. І я більш ніж впевнений що існують калькуляції, як, скільки і де, здатна витримати енергомережа електромобілів.
Але це все вже дико не по темі, а почалось все впринципі з обговорення як на мене дуже переспективного гібриду від Опеля.

Chevrolet Volt 2014
Ford Explorer 2016
  0

6,754

Re: Следующий автомобиль

Mellon написав:

Дані за 2016 рік говорять що в світі було вироблено 24816 млрд.квт-год. Ділимо на 3 і отримуємо цифру 8272 млрд автомобілів. Хз що мене має здивувати.

А тепер порахуй трошки уважніше  wink .

  0

6,755 Відредаговано Георгич (2019-09-13 02:03:10)

Re: Следующий автомобиль

Напомню что такое 3кВт.ч - это пробег электромобиля 20км в сутки. А это 7 тыс.км в год. Реально у нас люди ездят больше. Среднегодовой пробуе украинцев порядка 10-15 тыс км.
И при всем этом, во всех селах и городах потухнут лампочки, холодильники, телевизоры. Не будут ходить трамваи, троллейбусы, метро, электрички, электропоезда. Не будут работать магазины, поликлиники, банковская система и даже интернет.

Вот так вот жить в этом мире.

  0

6,756

Re: Следующий автомобиль

Как дети. Путаете мощность и потребленную энергию.
Вы слышали, что потребленная энергия измеряется в киловатт/час?

Logan II 1,6 чип-тюн, ГБО
С уважением, Александр
  0
Спасибо сказали: Larsen, svserj2

6,757 Відредаговано Larsen (2019-09-13 01:08:48)

Re: Следующий автомобиль

При річному виробництві в 24816 ТВт*год, і середньому споживанні 3 кВт*год в день одним електромобілем, енергії вистачить на 22'663'013'698 таких електромобілів. Відповідно при загальній кількості електромобілів в 1 мільярд, і розході в середньому 3 кВт*год/день, необхідне збільшення виробництва електроенергії становитиме близько 5% від загального. І це при тому що вже зараз, виробництво на вітрових і сонячних електростанціях становить понад 6%. Якщо до того часу коли кількість електромобілів сягне мільярдного порогу загальне виробництво електроенергії збільшиться хочаб на 20% за рахунок екологічних видів, то це забезпечить середню добову витрату близько 12 кВт*год на електромобіль. Ну і так далі.

На сьогодні маємо в світі близько 5 млн. електрокарів і плагін гібридів, а світове виробництво елктроенергії тільки вітровими і сонячними електростанціями становить близько 1500 ТВт*год/рік. Таким чином, тільки цих джерел електроенергії достатньо щоб запезпечити кожен існуючий електрокар енергією в 800 кВт*год на день.
Якщо припустити що темпи розвитку екологічних джерел енергії будуть не меньшими за темпи поширення електромобілів, то ніяких проблем з їх екологічним енергопостачанням не виникне впринципі.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

6,758 Відредаговано Георгич (2019-09-13 02:03:50)

Re: Следующий автомобиль

az74 написав:

Как дети. Путаете мощность и потребленную энергию.
Вы слышали, что потребленная энергия измеряется в киловатт/час?

И генерация тоже

  0

6,759 Відредаговано sergiosem (2019-09-13 01:52:57)

Re: Следующий автомобиль

в травні знайомі з Німеччини приїздили до Львова. Їх зелена концепція створила брак електроенергії для потужних промислових виробництв, там не усе так однозначно. Це їх слова.
[merge_posts_bbcode]Added: 2019-09-13 01:52:20[/merge_posts_bbcode]

знайшов у світовій павутині

сіра скеля Sandero Stepway Techroad 0,9 TCe 90 Easy-R
  0

6,760

Re: Следующий автомобиль

sergiosem написав:

знайшов у світовій павутині

Ось фішка прикольніша

Традиційні електромобілі, яким вже ціла купа років (і які нам намагаються продати під виглядом інновації), схоже, досягли вершини свого розвитку. Відомо, що більший запас ходу можна запропонувати тільки за допомогою збільшеної батареї. Це робить електромобілі ще важчими, а  витрата енергії збільшується. Порочне коло? Електричний BMW X5 не має наміру це терпіти.
Доки застосування в промислових масштабах твердотільних джерел енергії (ефективніших за літій-іонні батареї) під питанням, найтехнологічніші представники автопрому розробляють водневі технології.
Варто визнати, що технологія не дуже вже й нова. Виробники з кожним роком активніше тестують ці напрацювання, і щоразу вони показують себе просто чудово. Але складність технологічного процесу і висока вартість заправних станцій обмежують серійне виробництво таких автомобілів.
Великий кросовер БМВ — чергова спроба заявити про серйозність намірів. Загалом водневий БМВ Х5 має такий самий вигляд, як і серійний кросовер з ДВЗ. Варто хіба що звернути увагу на велику кількість синіх декоративних елементів, які виділяють екологічний транспорт. Згадайте, традиційні електромобілі таким теж колись хворіли.
Деталями і характеристиками в BMW не поділилися, але розповіли про найближчі плани. Водневий Х5 вирушить у серійне виробництво, його виготовлятимуть невеликими партіями для певних категорій клієнтів. Потім, якщо відгуки будуть позитивними, а інфраструктура готовою повноцінно брати водневі електромобілі у великих кількостях, до 2025 року розпочнеться повномасштабне виробництво. Мабуть, до того моменту ми говоритимемо вже про кросовер наступного покоління.
https://dquy30vp20dp5.cloudfront.net/wp-content/uploads/2019/09/10144847/bmw-i-hydrogen-next-concept-1.jpg

  0

6,761

Re: Следующий автомобиль

Головним недоліком водневих електромобілів (на паливних елементах) перед акумулятрними електромобілями є неможливість використання рекуперації, а також меньший загальний ККД системи (ККД паливного елемента в районі 50% тоді як літій іонної батареї понад 90%, і це ще не враховуючи ККД процесу добування водню а також втрати при його збереженні і транспортуванні). Що призводить до помітно більшої економічності акумуляторних електромобілів особливо в міських умовах.
Крім того, збереження і транспортування водню значно небезпечніше ніж експлуатація акумулаторних батарей. Також значно дорожче і складніше розвивати заправочну інфраструктуру.
Переваги в більшій питомій енергоємності водню як джерела енергії а також в відсутності обмежень по доступності літію і простішу утилізацію.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

6,762

Re: Следующий автомобиль

Yanus написав:

водород очень опасен. и распостранение его в массы, особенно когда машины бьются тысячами по всему миру за день - бабахать будет мама не горюй...

Если брать мерседесовский проект NECAR, то водород заправлялся только в первые варианты автомобилей на топливных батареях, следующие поколения использовали метанол, а в идеале - в бак должна заливаться вода! Но топливные элементы сейчас уступают электомобилям, потому врядли мы скоро увидим авто на воде...

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0

6,763 Відредаговано Larsen (2019-09-13 12:03:40)

Re: Следующий автомобиль

Aprox написав:

в бак должна заливаться вода!

А енергія для руху береться звідки? На те щоб з води відновити водень, необхідно витратити більше енергії ніж виділиться при його окислені в паливних елементах, причому в кілька разів.
Можливо ти хотів сказати рідкий водень? Нажаль, на воді машина їздити не може.
[merge_posts_bbcode]Added: 2019-09-13 11:03:27[/merge_posts_bbcode]

Aprox написав:

Но топливные элементы сейчас уступают электомобилям, потому врядли мы скоро увидим авто на воде...

Тим не меньше розробка їх не припиняється, адже майбутнє акумуляторів наразі не відоме. Не виключено що в масштабах масового виробництва просто не вистачить літію. А ще можливо не вдасться підняти питому ємність до достатнього для універсального використання рівня. В такому випадку, не виключено що в майбутньому, з розвитком технологій паливних елементів, вони стануть більш привабливими. Але по факту, акумуляторні авто зараз значно ближче до практичного використання.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

6,764

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

На те щоб з води відновити водень, необхідно витратити більше енергії ніж виділиться при його окислені в паливних елементах, причому в кілька разів.

Так вчить, теперішня залежна наука, теперішня наука уперто відкидає органічний підхід до даної дилеми.

Renault Logan 1.5dci 2017 5МППП - хороший сірий: 1.тракторець; 2.домашній поні. Загальний опис [ТУТ].
loganозалежний, наркоман.
  0

6,765

Re: Следующий автомобиль

sdj387jsd, закон збереження енергії це не дилема.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

6,766

Re: Следующий автомобиль

Ну знову впремось в логіку...Та все логічно! Він діє для фізичних процесів величин не органічних. Органіка може менше зїсти та віддати більше чим зїла...

Renault Logan 1.5dci 2017 5МППП - хороший сірий: 1.тракторець; 2.домашній поні. Загальний опис [ТУТ].
loganозалежний, наркоман.
  0

6,767

Re: Следующий автомобиль

sdj387jsd написав:

Органіка може менше зїсти та віддати більше чим зїла...

Вічний двигун першого роду?  facepalm
ЗИ Давай свої метафізичні фантазії будеш розказувати в тій темі яку ти для цього створив. Тут про машини. Ок? wink

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

6,768 Відредаговано sdj387jsd (2019-09-13 16:03:14)

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Вічний двигун першого роду? 

Що я можу писати, як Ви зажаті у фізичних законах!...Ви навіть не хочете їх якось обійти! Навіть думати не хочете як їх можна обійти! Консерватор да і все. Якби їх було просто обійти, тоб всі обходили...
Для Вас всі спроби обійти фізичні послутали = релігія.
Любий закон можна обійти, в любому правилі потрібно шукати виключення - це напевно для Вас неосяжне!

Renault Logan 1.5dci 2017 5МППП - хороший сірий: 1.тракторець; 2.домашній поні. Загальний опис [ТУТ].
loganозалежний, наркоман.
  0

6,769

Re: Следующий автомобиль

sdj387jsdofftopic

Spoiler
sdj387jsd написав:

як Ви зажаті у фізичних законах!

Ми всі зажаті фізичними законами. Хочемо цього, чи ні. Ти можеш скільки завгодно мріяти і фантазувати, а вічний двигун першого роду не створиш.

sdj387jsd написав:

Ви навіть не хочете їх якось обійти!

Нажаль, мої хотілки мають малий вплив на реальність.

sdj387jsd написав:

Навіть думати не хочете як їх можна обійти!

Обов'язково треба думати про те як їх обійти. Саме завдяки цьому і вияснилось що обійти їх не можна (мова про закон збереження енергії). Якби ніхто про це не думав, то досі б вірили що можна створити вічний двигун першого роду. А дехто, такі як ти, хто і досі не думає і не цікавиться результатами тих хто реально думав, вірять в те що щось можна обійти. Якби ти про це реально подумав, спробував, тоді б і сам довів що це неможливо. А так ти лише про це мрієш і фантазуєш, без реальних досліджень і результатів.

sdj387jsd написав:

Якби їх було просто обійти, тоб всі обходили...

Їх ніхто не обходить, тому що їх обійти не "непросто", а "неможливо".

sdj387jsd написав:

Для Вас всі спроби обійти фізичні послутали = релігія.

Нічого подібного. Об'єктивність цих законів підтверджена і не вимагає ні віри в них, ні навіть їх знання. Думай, не думай, вір, не вір а вічний двигун першого роду не зробиш. Така об'єктивна реальність. Поміть - на відміну від релігії, вона розповсюджується абсолютно на всіх, незалежно від їх поглядів, знань, вірувань, мрій і фантазій.

sdj387jsd написав:

Любий закон можна обійти

Так, так, вже 2000 років як обходять, обходять, і де ті перпетуум мобіле? facepalm
От ти заявляєш що любий закон можна обійти. Ти це вже довів? Конкретно закон збереження енергії ти вже обійшов, чи маєш доведення що його обійти можна? Ні? Тоді звідки впевненість? Сам придумав і сам в це повірив? Як Спайнал Тап співали: "I know 'cause I've told me so..."  lol

Короче, я вже сказав - зав'язуй заcирати цю тему своїми дитячими фантазіями. Ти для цього ж спеціально іншу тему створив? От давай там і продовжуй. А тут про машини. Реальні. Які їздять по законам фізики. Бо без законів фізики, нажаль, не їздить ніщо.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: kiyn731

6,770

Re: Следующий автомобиль

Водитель электромобиля помни - пока ты едешь и наслаждаешься автомобилем без выбросов, где то там за горизонтом, оператор ТЕЦ подбросил в топку еще один состав с углем или мазутом....!!! )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Dacia Logan MCV Laureat 1.6  16V  Hi-Flex  5 мест  2011г. + ГБО на 60 л. Красный рубин
+ВАЗ 2107 почти 1.6 л.  84 г. ГБО 2 пок. "Желтая ракета"
  0
Спасибо сказали: sdj387jsd1

6,771

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Головним недоліком водневих електромобілів (на паливних елементах) перед акумулятрними електромобілями є неможливість використання рекуперації, а також меньший загальний ККД системи (ККД паливного елемента в районі 50% тоді як літій іонної батареї понад 90%, і це ще не враховуючи ККД процесу добування водню а також втрати при його збереженні і транспортуванні). Що призводить до помітно більшої економічності акумуляторних електромобілів особливо в міських умовах.
Крім того, збереження і транспортування водню значно небезпечніше ніж експлуатація акумулаторних батарей. Також значно дорожче і складніше розвивати заправочну інфраструктуру.
Переваги в більшій питомій енергоємності водню як джерела енергії а також в відсутності обмежень по доступності літію і простішу утилізацію.

в 80-х роках експериментували з воднем, але нічого путнього не вийшло. Можливо рівень технологій був іншим. Як би не були серійні електрокари, то дану концепцію можна було би розглядати. Можливо ще ми до неї повернемося, коли наші ірні технологій будуть вищими. Наразі це не є перспективний напрямок. Водень - доволі вибухонебезпечний газ...

сіра скеля Sandero Stepway Techroad 0,9 TCe 90 Easy-R
  0

6,772

Re: Следующий автомобиль

autofraht написав:

пока ты едешь и наслаждаешься автомобилем без выбросов, где то там за горизонтом, оператор ТЕЦ подбросил в топку еще один состав с углем или мазутом....!!!

Ключове слово - за горизонтом. Дихати тим гівном не доведеться, на відміну від трефіка під вікнами. wink Хоча правильніше буде що десь за горизонтом побудували наступну вітрову електростанцію. Вітрові і сонячні електростанції в світі виробляють більше електроенергії ніж споживають всі електрокари. Щодо України, цього року ТЕЦ виробили лише 37% всієї електроенергії. Ну і не слід забувати що в топку підкинути доведеться меньше, ніж спалити в ДВЗ автомобіля.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

6,773

Re: Следующий автомобиль

sdj387jsd написав:
Larsen написав:

Вічний двигун першого роду? 

Що я можу писати, як Ви зажаті у фізичних законах!...Ви навіть не хочете їх якось обійти! Навіть думати не хочете як їх можна обійти! Консерватор да і все. Якби їх було просто обійти, тоб всі обходили...
Для Вас всі спроби обійти фізичні послутали = релігія.
Любий закон можна обійти, в любому правилі потрібно шукати виключення - це напевно для Вас неосяжне!

юридичні закони обходять, але не фізичні! Їх обійти нема можливості.
Маск розповідав про свої уявлення сучасної освіти. Він противник класичних шкіл та примусових предметів... На його думку діти мають більше вивчати фізику, та все, що з нею пов"язано, при чому більш поглиблено та практично...

сіра скеля Sandero Stepway Techroad 0,9 TCe 90 Easy-R
  0

6,774

Re: Следующий автомобиль

sergiosem написав:

Можливо рівень технологій був іншим.

Так. Водень в баку зберігається при тиску понад 300 атмосфер. Зараз завдяки новим композитним матеріалам з'явилась можливість виготовляти достатньо міцні і при цьому легкі баки. Ну і інші технології теж не стоять на місці.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

6,775

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Ну і не слід забувати що в топку підкинути доведеться меньше, ніж спалити в ДВЗ автомобіля.

Вы... это... закон сохранения энергии изучали ?

Dacia Logan MCV Laureat 1.6  16V  Hi-Flex  5 мест  2011г. + ГБО на 60 л. Красный рубин
+ВАЗ 2107 почти 1.6 л.  84 г. ГБО 2 пок. "Желтая ракета"
  0