sergiosem написав:ще можливо порушення правил експлуатації. Щось із тих факторів викликало аварію - досліджуйте самі. Просто так нічого не вибухає, має бути на те причина. такі механізми та агрегати потребують підвищеної уваги при роботі з ними...
Абсолютно вірно. Сучасні композитні метанові баки досить міцні і надійні.
І те, що їх розроває винувата саме експлуатація. Якщо ти їздив у такій машині з метановим балоном - пластикова бочка у багажнику, то не міг не звернути увагу, що кріпиться він хомутами-стяжками. І якщо таксі вже зачухана, то ці стяжки протирають борозди в балоні. І ці борозди бувають значними. О це і значить, що скоро рване. Таксисти цього не розуміють, для них композит як пластилін чи резина, ну зносився протектор на третину, ну й що не лисий же - можна поїздити. Але для композиту це як тріщина у склі - зона суттевого напруження. Отже, головна причина розриву метанових композиных балонів це їх неправильний монтаж та експлуатація.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-09-14 11:39:23[/merge_posts_bbcode]
Yanus написав:водород очень опасен. и распространение его в массы, особенно когда машины бьются тысячами по всему миру за день - бабахать будет мама не горюй...
Да,это главная опасность водородной "бомбы". В разработках 80-ых водородные баллоны проектировали не как обычный (классический) баллон - прочная оболочка и полость внутри. Водородный баллон проектировался как пористая конструкция - оболочка внутри которой мочалка. В ячейках мочалки хранился сжатый водород и постепенно вытекал из них в двигатель. А в случае удара и разрушения баллона водород не выделялся мгновенно (не бабахал), а относительно медленно выделялся в атмосферу. Возможно с сильным пожаром, но без мощного взрыва.
Понятно, что активная емкость мочалки меньше, чем пустого баллона, а значит баллон нужен больше, или их несколько штук, а это габариты и вес.
В серию это конечно не пошло, но такие разработки НАМИ велись и о них писали.
0