Re: Видео с LOGAN/MCV/STEPPE/VAN/Sandero
Турция...
https://www.youtube.com/watch?v=qu2L4h7Ayg0
Принцип национального единства : НЕ ВЫ ВЫБИРАЛИ, НА КАКОМ ЯЗЫКЕ ГОВОРИТЬ, КОГДА ПОЯВИЛИСЬ НА БЕЛЫЙ СВЕТ, - НЕ ВАМ ВИРIШУВАТИ, ЯКОЮ МОВОЮ РОЗМОВЛЯТИ IНШИМ!
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
|
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Огляди та тест-драйви → Видео с LOGAN/MCV/STEPPE/VAN/Sandero
Турция...
https://www.youtube.com/watch?v=qu2L4h7Ayg0
по дибильному видео смонтировано...
Случайно нашел в интернете видеоролик как на дизельном Логане 100км проехали на 3х литрах топлива
https://www.youtube.com/watch?v=IHPngcPHQz4
Давно это было 
Сейчас вполне можно ехать 3 и меньше.
Условие: ночной город без светофоров и трафика, скорость 50-60 на четвёртой.
Bob3000, 70-80 на 5 не меньша витрата буде?
Bob3000, 70-80 на 5 не меньша витрата буде?
Слишком низкие обороты...
Вытрата может может и меньше, но двигатель жалко, поэтому не практикую.
Bob3000, якщо меньше 2000оборотів не допускати, то нічого не станеться!
Bob3000, якщо меньше 2000оборотів не допускати, то нічого не станеться!
Так для Стёпы дизельного 2000 на пятой это 100 км/ч 
Так для Стёпы дизельного 2000 на пятой это 100 км/
110-115 
А хтось нас недавно критикував за публікації з залісся).
А хтось нас недавно критикував за публікації з залісся).
а причому тут заліська пропаганда до фахового відео? хочете відео англійською та іншими слов'янськими мовами? зрозумієте?
а причому тут заліська пропаганда до фахового відео?
А що тут фахового? - Це ніщо інше як заліська попаганда.
sergiosem написав:а причому тут заліська пропаганда до фахового відео?
А що тут фахового? - Це ніщо інше як заліська попаганда.
експеримент провели? стосовно залому боковини розповіли, показали? дорога була набагато гіршої якості...
те, що по рукам віддає - правда...
можете самі продемонструвати та довести що московити неправі?
стосовно залому боковини розповіли, показали?
Брєд кисильова, кацап ніс пургу про поврежден каркас, а це ніякий не залом це БАБАХ.
Не дивись пропагандистські ролики з залісся.
1. У кацапів коридор суттєво ширший ніж у іспанців.
2. Швидкість у кацапа значно менша. Віражі в коридорі на цілий метр коротші.
3. Зразу після заходу в коридор кацап б'є по гальмам і виходить з коридору зі швидкістю 30. Іспанець не гальмував, німець теж не гальмував і перекинувся.
4. Гірше покриття кацап вибрав спецом, щоб не перевернути Степана, а в траекторію вліз за рахунок обману - гальмував в пол і широкий коридор.
5. Кацап тебе налохав як дитину. Якщо не маєш глазоміру і розуміння, то почитай каменти під роликом.
6. Після чого зроби те саме - проїдься у такому коридорчику, і потім тут відпишись.
можете самі продемонструвати та довести що московити неправі? експеримент провели?
звичйно, і ледь з дороги не вилетів. Але повторити експеримент вже не можу, оскільки дачію продав. Тому повтори це ж саме змушений ти. Хоча б на швидкості 60.
sergiosem написав:стосовно залому боковини розповіли, показали?
Брєд кисильова, кацап ніс пургу про поврежден каркас, а це ніякий не залом це БАБАХ.
Не дивись пропагандистські ролики з залісся.
1. У кацапів коридор суттєво ширший ніж у іспанців.
2. Швидкість у кацапа значно менша.
3. Зразу після заходу в коридор кацап б'є по гальмам і виходить з коридору зі швидкістю 30. Іспанець не гальмував, німець теж не гальмував і перекинувся.
4. Гірше покриття кацап вибрав спецом, щоб не перевернути Степана, а в траекторію вліз за рахунок обману - гальмував в пол і широкий коридор.
5. Кацап тебе налохав як дитину. Якщо не маєш глазоміру і розуміння, то почитай каменти під роликом.
6. Після чого зроби те саме - проїдься у такому коридорчику, і потім тут відпишись.sergiosem написав:можете самі продемонструвати та довести що московити неправі? експеримент провели?
звичйно, і ледь з дороги не вилетів. Але повторити експеримент вже не можу, оскільки дачію продав. Тому повтори це ж саме змушений ти. Хоча б на швидкості 60.
в повороти вона дуже специфічно входить, але усе від криворукості залежить! На відео при вході усе це відбувається, а ті після входження усі маневри починають робити...
На відео при вході усе це відбувається, а ті після входження усі маневри починають робити...
Але головне - кацап гальмує в довшому і ширшому коридорі.
Ось таке професійне відео з залісся. Про що я і написав - Обман трудового народу.
Ну а для себе ти все ж проїдься, змоделюй подібний тест. Шоб розуміти чого очікувати від машини.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-09-30 20:34:04[/merge_posts_bbcode]
Ось ще один дебільний ролік про всюдихідність
В кожному баяні мусить бути доля правди! Про логан в боровику описав. При невмілому керуванні, можна біди наробить. А з логаном і дійсно потрібно бути акуратним, тим більше зі степвеєм ще вищим. Ці моменти потрібно відразу вкурить! Та чим по меньше ілюзій...
У мене співробітник трошки гонщиком на ралійній машині був. Коли домовлюся з ним, то проведу тест, якщо він буде не проти...
А по відео, в снігу та на гололеді, головне якість прокладки!!! Вона грає більше 60% ролі!
Коли домовлюся з ним, то проведу тест, якщо він буде не проти...
Він Вам просто поспівчуває!!!
Скаже во терпіла!

Easy-R
просто раком
, смайл про рибу чітко описує як переключає 
А по відео, в снігу та на гололеді, головне якість прокладки!!! Вона грає більше 60% ролі!
sergiosem написав:Коли домовлюся з ним, то проведу тест, якщо він буде не проти...
Він Вам просто поспівчуває!!!
Скаже во терпіла!
![]()
sergiosem написав:Easy-R
просто раком
![]()
, смайл про рибу чітко описує як переключає
чудово переключає, а ще й до того є мануальний режим! 
звичйно, і ледь з дороги не вилетів. Але повторити експеримент вже не можу, оскільки дачію продав. Тому повтори це ж саме змушений ти. Хоча б на швидкості 60.
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0 … 1%81%D1%82
чому на вищий швидкості степвей тест проходить краще?
https://www.km77.com/coches/dacia/sande … eba-barato
переклади сам
Возіть 100 водіїв, інших марок які не їздили на даних авто, та дайте їм завдання його пройти!...
Це вже якщо до авто привикнути можна його пройти! а так...гадаю багато вилетить нафіг! А деякі умудряться і перевернутись.
Без диму огня не буває як кажуть! Хоча головне, аби чим по меньше ламалось та жерло грошей! На решта плювати! приспособитись можна завжди, навіть до корита з одним зламаним веслом. А ту даже і на авто похоже!
У мене знайомі часто розпитують про авто. До-речі і рекомендую його до покупки, по при всіх недочетах, всіх дратівливих фішках рено, всяких зайобів, і тд. По ціні якісь логан 1,5 дуже непогано! Чим раніше викусить всі паскудні моменти авто та пристосуватись до авто тим воно буде кращим!
П.С. про труску щеплення зрозумів! В жарку досить вологу погоду перед дощем! Але якщо переключатись з незначною перегазовкой та кидати щеплення все ок!!!
Також задню, включати з дійним вижимом залазить як по маслу! З задньої на першу теж двійний вижим.
П.С переключення з перегаховкою взагалі як по маслу! Простий плавний корабель! Ну а що ще хотіти від авто!
навіть до корита з одним зломаним веслом
До йобота не зміг поправка!!!! Це взагалі щось!!!
чому на вищий швидкості степвей тест проходить краще?
та ладно.
переклади сам
В хромі сторонній перекладач не треба. Хром це чудово робить сам
Если вы проезжаете на большой скорости на большой дороге по шоссе или дороге с двусторонним движением, автомобиль часто и часто отскакивает; на изгибах качели очень выражены - это обычно не радует пассажиров, потому что способствует возникновению головокружения. Ступень Sandero, таким образом, передает безопасность при спокойной езде, но с некоторой неточностью и нестабильностью, когда силы инерции больше.
Мы смогли проверить это ощущение при выполнении маневров уклонения и слалома на трассе. Мы успешно выполнили маневр уклонения на скорости 75 км / ч, промежуточной скорости, хотя наши общие впечатления были плохими. В одной из первых попыток, в начале дня, со скоростью 72 км / ч машина подняла три колеса после второго удара колеса, и мы боялись опрокинуться. Как только мы привыкли к реакции Sandero Stepway и применили более плавные повороты рулевого колеса, нам удалось пройти быстрее, и движения стали более прогрессивными, но даже при этом два правых колеса автомобиля поднимались одновременно, крен кузова был очень Большой и отскакивает от подвески тоже. Нечто подобное случилось с нами с Nissan Micra и Juke . Например, на Citroën C3 мы завершили маневр уклонения со скоростью 75 км/ч, но их реакция была намного безопаснее.
Ключова остання фраза - их реакция была намного безопаснее.
А в житті маневрувати часто доводиться і на значно вищих швидкостях, ніж 75 км/год.
Спробуй на своєму степвеї покрутити руля на швидкості 120+.
ЗІ. Я їздив і їжджу на багатьох різних автомобілях, попадав в різні ситуації і для себе висновки вже зробив.
І я тобі нічого не доказую, дисліди керованість свого авто сам. Просто виїдь на трасу і покрути руля вправо вліво, маневруючи з ряду в ряд на різних швидкостях.
І моя фраза в п.35
А хтось нас недавно критикував за публікації з залісся).
стосувалася лише того кацапського пропагандистського роліка "маде ін Скабєєва".
Сандерик + Степанка ще більші моменти, там треба бути ще більш акуратнішим!!! Вони більш кубічні! Вищі! Доречі на Сандерику прокайтесь на житомирській об'їзній (човганці) та відчуйте, як авто входить в резонанс з дорогою, та його розхитує!!!! Швидкість біля 80-90 десь так...на 60 меньше відчутно.
Тут Тойоти всираються на цьому тесті, так що не все є погано ...
ось ориґінал
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Огляди та тест-драйви → Видео с LOGAN/MCV/STEPPE/VAN/Sandero
Згенеровано за 1.244 секунд(и), виконано 99 запитів