Re: Renault Kadjar 1.2 Tce LIFE (кліма+задній парктронік+протитуманки)
sdj387jsd, так є і бензин...
якщо присутній офроуд, то дизель буде кращий...
кожен вирішує собі сам.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Renault Kadjar 1.2 Tce LIFE (кліма+задній парктронік+протитуманки)
sdj387jsd, так є і бензин...
якщо присутній офроуд, то дизель буде кращий...
кожен вирішує собі сам.
Ну бачу всі порозумілись) йдемо далі. Замість Дастера купив ланцюги не Китай а Польща ціна питання 600грн. Чекаєм зиму) по прогнозах буде вчасно)
Hidden message by (Zevs) 2019-12-03 23:18:38
Hidden message by (Zevs) 2019-12-03 23:18:41
Hidden message by (Zevs) 2019-12-03 23:18:44
Hidden message by (Zevs) 2019-12-03 23:18:47
Hidden message by (Zevs) 2019-12-03 23:18:51
Hidden message by (Zevs) 2019-12-03 23:18:55
Hidden message by (Zevs) 2019-12-03 23:18:57
Hidden message by (Zevs) 2019-12-03 23:19:01
Hidden message by (Zevs) 2019-12-03 23:19:24
Бачу пропустив якийсь екшен))
Два дня по снігу вже катаюсь нічого неочікуваного, автоматика на двірниках працює добре, ЕСП поморгує собі коли вважає за потрібне, мотор ще не душила снігу/каші мало. АБС також потріскує собі коли потрібно педальку назад не пхає просто "харчить" колесо яке ковзає. Резиною задоволений є відчутне зміщення передньої осі в крутих поворотах при перевищенні швидкості в сніговій каші, але це очікувано, читав в тестах цієї резини, що в снігу не дуже добре маневрує. Виглядає так як, на задньоприводній машині, коли зашвидко в поворот входиш задні колеса пхають, а передок не встигає повертати. Очікувано, знаю вже в якому повороті яка швидкість повинна бути, їх не так уже й багато.
o4karikjean,
Чтоб задние колеса не толкали лучше тормозить перед поворотом, а поворачивать на тяге .
Так лучше зимой
так в поворот уже треба входить, потрібною передачею. І вже половину поворота пройшли. газ щоб вирівняло. та викинуло рівно з прискоренням далі. Але це для переднього привода, для повного а хз як краще Там і дійсно напевно молись! Ні разу не катався!
Йшла мова про Good Year і "каша" в поворотах - оцінка субєктивна, мене не виносило з траекторії просто розказав про враження. Більше 30 років за кермом з них 20 на задньому приводі. Описав те що відчув, це не означає що машина не керована чи її носить по всій дорозі. Є ділянки дороги де ви часто їздите і вже знаєте де яку передачку втикати. Чим дивує Каджар що є ділянки траси з затяжними підйомами де на службовому тазіку їдеш на 3 передачі, перед тим на Е220 дизеляці на 5передачі думаєш переходити на 4 чи витягне а Каджар на 6 летить в горку що приходиться ще й газку скидати перед поворотом. Накат хороший у нього зауважив що двигуном не тормозить так відчутно як дизель.
Каджар на 6 летить в горку що приходиться ще й газку скидати перед поворотом
Ці нові "усучаснені" мотори, можуть! Але краще дати більше оборотів в цих умовах. Старайтесь його тримати вище тих оборотів які здаються оптимальними яб так написав би. Память така штука яка з часом може не точно передавати відчуття. Але мені здалось що його треба тримати біля 2к оборотів. Десь в гору біля 3к. Ці мотори на низах можна швидко запороти, така якась думка.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-12-04 22:10:47[/merge_posts_bbcode]
Накат хороший у нього зауважив що двигуном не тормозить так відчутно як дизель.
Почекайте, ще скоро почне по трошки масло їсти. Спочатку зовсім не замітно. Потім замітно. А потім як ваг. З собою каністру таскати.
Але зважити всі + та - авто хороше! Мені теж подобається. Гарне домашнє авто. Дом робота базар дом. На якому можна іноді і
sdj387jsd, нічого собі...І на якому пробізі вже треба буде літрами лити масло?
якби-що, був. Тоб все сказавбиб. Так восени катався. Відпочивали разом із одним. Давав покататись, масло постійно доливає, пробіг біля 250 к км, з мотором ще нічого не робив тільки, обслуговування. Та гадаю що це болячка всіх осучаснених моторів. Вони майже всі масло жруть хто більше хто меньше. Але жруть!
8000км політ нормальний. Охолоджуюча рідина досягла позначки мін. буду у Львові то заїду на долив і докуплю напевно жибибуло))).
На щупі масла немає позначок мін і макс в місці конакту щупа з маслом щуп потемнів.
Резина поводить себе прогнозовано. Гребе там де має гребсти, ковзає вже коли дуже слизько. Погода зараз жахлива вдень плюс ввчері також десь +1 але земля охолоджена і дуже слизько але резина з усім справляється. Двигун "натяжку" не любить - глохне при сарті, але при русі сам підгазовує на "першій" скільки порібно.
8500 заїхав до офіціалів купив "ахлаждайки" 120грн/літр на холодну з ранку долив 300гр.
Поки з бочки наливали антифриз поспілкувались на рахунок масла і поцікавився чи потрібно регулювати щеплення (забирати люфт). на рахунок щеплення все ок регулювати не потрібно а масло "по дружньому" порадили замінити після 10к. До планового ТО 15тис або рік тягнути чи міняти на 10тис. до року лишилось 5 місяців. пробіг 50/50 траса/місто покищо...
Остання пробіжка трасою була дорога слизькувата тому всі їхали повільно 40-60км/год місцями до 80 миттєвий розхід більше 5л не показував. Дєдушка стайл економний ))). Середній розхід за весь пробіг 8,3л.
o4karikjean,
8.3 средний это в городе
а масло "по дружньому" порадили замінити після 10к.
не пам*ятаю, здається Маск викладав інфу, шо самий оптимальний пробіг для заміни оливи, це 8,3--8,5К км. отже, якщо колеса надовго для себе, то отак...
АБС також потріскує собі коли потрібно
як у Вас солідний водійський стаж, то мусите знати, шо спрацьовування АБС свідчить Вам про Ваші "помилки" за кермом.
шо спрацьовування АБС свідчить Вам про Ваші "помилки" за кермом
Трохи не так , на слизькій дорозі, принаймні у логана, електроніка спрацьовує раніше середньостатистичних помилок. Але в ритм системи можна увійти. Як електроніка виставлена, сподобалась 4+ можна ставити!
Всем привет! Присматриваюсь к Каджару в базовой комплектации. Возможно немного глупый вопрос, но как у этого ДВС (1,2 Тсе) обстаят дела с установкой ГБО? Заранее благодарен за информацию.
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Бортовий журнал → Renault Kadjar 1.2 Tce LIFE (кліма+задній парктронік+протитуманки)
Згенеровано за 0.162 секунд(и), виконано 91 запитів