Re: Следующий автомобиль
Когда-то сделал на эту тему, ибо она вечна...
Так там нема точних даних розмірів (на картинці). По житомирській об'їзній логан не козлить, значить колестна база да довша, на трішечки.
loganозалежний, наркоман.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Сторінки Назад 1 … 289 290 291 292 293 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Когда-то сделал на эту тему, ибо она вечна...
Так там нема точних даних розмірів (на картинці). По житомирській об'їзній логан не козлить, значить колестна база да довша, на трішечки.
У меня в одно время в семье был Сендеро и Логан. Зачем мне интернет.
Bob3000 написав:Когда-то сделал на эту тему, ибо она вечна...
Так там нема точних даних розмірів (на картинці). По житомирській об'їзній логан не козлить, значить колестна база да довша, на трішечки.
Скопировать изображение в SweetHome3D например и там всё померить.
Ну у богатых свои причуды...
А я пока собираюсь владеть сладкой парочкой MCV2007 и Stepway2019.
И планов что-то менять в составе гаража пока нет, они хорошо дополняют друг друга.
Скопировать изображение в SweetHome3D например и там всё померить.
Даже мерять ничего не надо... И так видно по динамику на задней двери, что места на заднем ряду в степвее меньше...
Если 4.5 дофига, то как быть с 30 ?
Там задня вісь так далеко за другий ряд сидінь винесена для того щоб забезпечити достатній прохід до третього ряду сидінь. На місці для ніг другого ряду це не відобразилось.
Саме тому, у неправильного МЦВ (сучасного), база така як у Логана, при тому що він на 2 сантиметри довший за правильний МЦВ. Однак в нього неможливо встановити третій ряд сидінь.
[merge_posts_bbcode]Added: 2019-12-12 15:09:51[/merge_posts_bbcode]
И так видно по динамику на задней двери
Доречі, і по коврикам в салон теж видно.
Открываем по логану K Відстань для колін пасажирів 2-го ряду сидінь 177
https://www.cdn.renault.com/content/dam … ochure.pdf
потом сандеро степвей K Відстань для колін пасажирів 2-го ряду сидінь 144
https://www.cdn.renault.com/content/dam … ochure.pdf
Осталась незамеченной моя фраза о румынскком Дастере с мотором 1.3 на 150лс. Что думаете? Понятно что статистики еще нет, тем более у нас. Но как факт - есть смысл мониторить б/у в Европе?
Дастере с мотором 1.3 на 150лс
1,3 и 150 сил? На массу Дусика?
Через сколько пипец настанет тому мотору? тыщ через 150?
Открываем по логану K Відстань для колін пасажирів 2-го ряду сидінь 177
https://www.cdn.renault.com/content/dam … ochure.pdfпотом сандеро степвей K Відстань для колін пасажирів 2-го ряду сидінь 144
https://www.cdn.renault.com/content/dam … ochure.pdf
О Боже !!! Это же 3.3 см !!!
Та ладно, шучу
Ничего страшного...
Don Kortes,
На Дастер лучшие это только дизель.
По тяге и расходу.
Бензин самое неудачное решение, высокое сопротивление расход будет большим.
Подлежит ли ремонту 1.3 или одноразовый?
Подлежит ли ремонту 1.3 или одноразовый?
+1.2
+1.0
+0.9
А навіщо ремонтувати, дешевше купити новий, як замінну запчастину, да переставити старий обвіс. - Чи як там вчать маркетологи!
Екологи теж такої думки, краще вгробити скоріше двигун. А на виробництво нового двигуна скільки екології, потрачено не рахувати. А пофіг все-рівно двигуни скоро буде всі в "Десь" виробляти. Цей атракціон екологічного ідіотизму навіть не дивує.
Он мерседесівський на спринтері 2.7 турбо, 1.3млн км. І турбіна рідна. І ще не розточували. Кузов гнилий, зовсім а мотор їздить! Також на роботі у інших водіїв є фольксвагени, не запам'ятав що за мотори теж по 800т км і все робить!
А ми тут говоримо про легкові менше нагружені мотори. Ну за такою пропорцією рено 1.5 2млн км слабо?. Але де такі зафіксовані пробіги є? А нас уже всі учать що 250тис км то норма!
А навіщо ремонтувати, дешевше купити новий, як замінну запчастину, да переставити старий обвіс
Це політика форда. Екобусти після 150 тис міняють, коштує він копійки. Тому і міжсервісні інтервали 20 тис., а це робить відмінну тендерну пропозицію для корпорацій.
Це політика форда.
Тай ваг теж випустив велику кількість подібних рішень. В йому портібно дуже сильно розбиратись щоб знати що купувати а що ні.
sdj387jsd,
ВАГ 1.2 турбо пробежал 200 тыщ и полный порядок.
Технология проверенная
ВАГ 1.2 турбо пробежал 200 тыщ и полный порядок.
Технология проверенная
А міліон пробіжить? 250 т км. ну що за пробіги..І це вже нікого не дивує що не те що на 250т км а навіть до 150т км мотори дохнуть. - І це в той час коли, пальне стало значно якісніше чим раніше, масла теж - мотори дохнуть.
Георгич,
Екобусты у двух знакомых был.
Перегрев , сгорели от температуры....
Движок маленький работает на запредельных нагрузках.
Плюс старт стоп вырубает когда нужно циркулюция антифриз..
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-12-12 23:11:00[/merge_posts_bbcode]
sdj387jsd,
Лимон ни один евро 5 без ремонта не побежит.
400-500 возможно
Лимон ни один евро 5 без ремонта не побежит.
400-500 возможно
Мало ймовірно. Не якщо дивись, з Розточками і тд ну 700т км потолок! Уже вкладеші як розхідники, можна вважати ну що далі говорити! Так мало того більшість уже 250т км рахує що це нормальний пробіг на якому все..
100 км гарантія чого тільки варта - яка поширюється тільки на "рога та копита"! - зате як починають описувать менеджери кожна наступна модель це чуть не чудо автопорома. Але це чудо чомусь все менше та менше км виходжує.
Якщо так порахувати їй богу можна купити "Богдана" "Еталона" як легкове авто! Шило в мило, що розхід що ресурс! Так пів хутора у місто перевезти коли їдеш на роботу, взагалі все відбиває!
А якщо якусь стару фуру, сканію евро2 - то взагалі все село насипом можна на роботу відвести. вічне авто.
sdj387jsd,
Дизеля 1.5 те что пригоняют с Европы, уже на 250 тыщ изношены сильно вкладыши... Редко меняют масло.
Если прозевать могут провернуться
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2019-12-12 23:19:21[/merge_posts_bbcode]
sdj387jsd,
Так не выгодно чтобы авто ездило 10 лет.
Продавать надо новые
Дизеля 1.5 те что пригоняют с Европы, уже на 250 тыщ изношены сильно вкладыши... Редко меняют масло.
Если прозевать могут провернуться
Це ті старі дизеля які, по при проблемах з паливною при хорошму паливі ще ходять! Навіть при зарізаних сервісних інтервалах, та еколохічних маслах! Зачекайте що приженуть евро-6 через декілька років!
sdj387jsd,
Так дизель тот же.
Просто вырезать сажевик и бегать дальше.
Так дизель тот же.
Просто вырезать сажевик и бегать дальше.
Неа, маса моторів поцікавтесь!
Если прозевать могут провернуться
Провертаються рем комплект і ще по 300-350т км виходжують. Навіть ходять легенди на ремкоплекті ходить довше чим просто з завода!
Так не выгодно чтобы авто ездило 10 лет.
Навряд чи. І це теж розрахунок маркетологів. за 10 років можна вальнуть 700т км. а той значно більше!
Менял на СТО ремень ГРМ на своём 1.4.
Механик спрашивает: "А чего дизель не взяли? Дизель же круче едет. Вон, наш клиент на Кенго дизельном ездит" - и показывает на стоящий рядом Кенго.
Спрашиваю "А чего к вам приехал"?
Ответ - "Да у него что-то мотор застучал".
Конец разговора о дизелях.
))
Ответ - "Да у него что-то мотор застучал".
Конец разговора о дизелях.
Після кап ремонту - буде ще резвіше їздити! Та ще на довше якщо вірити легендам вистачить! А на пальному зекономить в грн! Ох скільки. Це Вам не еколохія, а жива економія коштів!
А на пальному зекономить в грн!
Це було б вірно, якби в світі не існувало газового обладнання З можливістю їздити на газу, який вдвічи дешевший за ДТ - дизельні авто (принаймні легкові) не мають сенсу.
За гбо vs дизель рахував шило в мило те саме! Ну якщо з мотором ще дуже повезе! Ну так трішки дешевше! Але гбо так не їздить! І все.
Купіть сучасні, технологічні, економічні, еколохічні мотори тіпа 0.9 чи 1.0л під гбо гадаю зміните швидко свою думку, про дешевизну!
Сторінки Назад 1 … 289 290 291 292 293 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Згенеровано за 0.402 секунд(и), виконано 37 запитів