Re: Следующий автомобиль
Ну а ще краще докласти та купити нового трактора!
Якби ж то те, що машина нова, гарантувало відсутність проблем. В нас на фірмі розгонні авто міняються з періодом в 5 років, причому останні три куплялися новими. Всі - різних марок і класів (Опель Астра, Форд С-макс, Мицубісі Пажеро Спорт). Їздимо ми акуратно, не вбиваємо. І всі вони вже в перший рік експлуатації мали якісь дрібні проблеми (EGR та електрика на Опелі, форсунки на Форді, різна електрика на Міцубісі (склопідіймачі, імобілайзер, якісь помилки в бортовику). Тобто, нові авто на гарантії все одно вимагали кататись на сервіс, витрачати час (бо з першого разу ніщо ніде не лагодиться), псувати нерви та ін.
А от експлуатований параллельно старий Фолькс Т4 (пригнаний з Німеччини з невідомим пробігом і кустарно перероблений з фургона на пасажир) - їздив і взагалі не парив мізки. Тільки бокові дверцята в нього трохкотіли і підвіску ремонтували. Вічна машина.
Так само, куплений йому на заміну б/у Добло, з вже ремонтованим двигуном і пробігом 130 тис, катається без особливих проблем - лише періодично вилазить помилка каталізатора (бо вже, мабуть, йому час прийшов). Ну, підвіска на наших шляхах - це розхідник.
Тобто, витрати часу на обслуговування в них усіх - приблизно однакові. Про різницю в ціні покупки треба згадувати?