Larsen написав:Потужність двигуна ігноруємо? Ну ок. smile
І взагалі, ти вкурсі у Вейрона при Сх=0.39 лобовий опір меньший ніж у Логана при Сх=0.36?
Cx зависит только от формы автомобиля и числа Рейнольдса, при равенстве всех критериев подобия, в данном случае существенно число Рейнольдса, одинаков для всех геометрически подобных тел, независимо от их конкретных размеров. C x в широком диапазоне чисел Рейнольдса (Re), от ~1000 до ~105 приблизительно постоянно. При малых Re C x увеличивается из-за перехода обтекающего потока в ламинарное течение, для автомобиля такое Re соответствует скорости нескольким десяткам сантиметрам в секунду. При Re>105 наступает полное развитие турбулентности как на лобовой, так и на тыльной сторонах обтекаемого тела и C x снижается.
Чем меньше C x, тем меньше лобовое сопротивление движению автомобиля и меньше расход топлива при прочих равных условиях. C x современных легковых серийно выпускаемых автомобилей лежит в пределах от 0,2 до 0,35. У грузовых автомобилей и внедорожников, из-за плохо обтекаемого воздухом массивного кузова — до 0,5 и более.
Larsen написав:Значить по твоєму, в режимі керованості у Вейрона збільшується Сх за рахунок додаткових забірників повітря?
Це значить що у інших режимах він не може нормально і стабільно працювати і видавати обіцяні цифри і бути банально безпечним, керованим.
Larsen написав:Високий центр ваги, високий позитивний Сх, центр аеродинамічного тиску зміщений вперед і високо, високий боковий опір... З точки зору аеродинаміки, нічого шикарного в цьому нема...
Говорили за конструкцію. А те що рено робило експеримент і дуже легко робило Сх 0,29 у ось такому кузові. Найди 10 відмінностей від серійного рено.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-01-26 22:34:25[/merge_posts_bbcode]
mel написав:Може хто звернув увагу, як Логани першої генерації піддаються зовнішньому тюнінгу? Навіть при невеликих затратах, авто змінюються кардинально у кращий бік. Конструктор...
Все набагато простіше. В нього є дизайн і він дуже самодостатній і збалансований. Без маркетингу, без маркерів дешевого несмаку, без модних елементів. Тому його дизайн знаходиться поза часом і саме через це будь який доповнюючий елемент дає еффект ізюму, цікавості.
Але через те, що його робили дуже бюджетним і виключили всі сучасні і модні зовнішні тренди впливу на спинний мозок, то більшість звичайних людей оцінює його не привабливим, з занадто недорогою зовнішністю. Понтів немає зовсім.
mel написав:А от нові Логани в цьому плані нудні сімейні повозки, де майже немає простору для фантазії (так ще й за динамікою поступаються).
В першу чергу у них поганий дизайн з пришитими на скору руку модними вішками і трендами останнього модельного ряду Рено. Але це компенсуеться повним набором всіх широковживаних елементів маркетингу який використовують для продажу дуже дешевих авто і множать на ціну... вуаля бестселлер готовий! Нормальне авто за дуже невеликі гроші.
0