Re: Следующий автомобиль
???
Сам робив. В інтернеті сотні разів описано і зфотографовано як, де і чим... копійки і бажання.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Сторінки Назад 1 … 340 341 342 343 344 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
???
Сам робив. В інтернеті сотні разів описано і зфотографовано як, де і чим... копійки і бажання.
mel написав:???
Сам робив. В інтернеті сотні разів описано і зфотографовано як, де і чим... копійки і бажання.
А, та я і сам теж робив, але не скажу, що результатом був аж дуже задоволений. Популярний D-образний ущільнювач мало того, що виглядав так трохи "не по заводському", так ще й двері з ним стали гірше закриватися. Хоча, при цьому був більш благородніший хлопок при закриванні дверей.
Здер то все, але планую повторити процедуру. Шукаю якийсь більш-менш не колгоспний варіант. Шкода, заводських в природі не існує і аналогів підірати теж не виходить.
Ось до речі про апгрейди. Попри придатність до цього і загалом популярність моделі, в Україні (на відміну від росії) майже нічого немає. Усілякі сумнівні побрякушки типу "реснички" чи спойлер "сабля" є, але то не то, а чогось цікавішого майже не знайти. Ось шукав бампер тюнінгований на першу фазу і ніде такого не побачив. На другу фазу є, але там всю морду міняти треба, а то уже зовсім інші витрати...
Ось шукав бампер тюнінгований на першу фазу і ніде такого не побачив
https://www.tuning-shop.com.ua/tuning-renault-logan/
Ти не розумієш процитованого? Ок, поясню детально. Ти сам виділив жирним:
при прочих равных условиях
До цих умов відноситься площа поперечного січення тіла. Адже розхід і швидкість залежать від сили аеродинамічного опору, а сила ця пропорційна добутку Сх на площу поперечного січення. А площа, як і Сх, у різних авто, і взагалі тіл, буває дуже різна. Тому порівнюючи різні авто, говорити що в плані аеродинаміки розхід і швидкість залежать від Сх невірно, адже авто з меньшим Сх але більшою площею може мати більший опір ніж авто з більшим Сх але меньшою площею.
Я вже наводив приклад - Боїнг 747 має в 10 разів меньший Сх за Логан. Однак розігнати його до 160км/год не вийде навіть двигуном Логана, не кажучи вже про двигун мопеда (в 10 разів слабший за Логан).
Це значить що у інших режимах він не може нормально і стабільно працювати і видавати обіцяні цифри і бути банально безпечним, керованим.
По-перше - ні. По-друге, а яке до цього відношення мають радіатори?
Говорили за конструкцію.
Ні, говорили про аеродинаміку як у цеглини.
Найди 10 відмінностей від серійного рено.
Відмінності в деталях. Інколи дрібні зміни приносять велику різницю, а великі нічого. Крім того, ми не бачимо що там з дном. Можливо просто приліпили плоску панель. Дуже корисно впливає на Сх.
Однак я скажу більше - можна взяти будь-яку цеглину, і зробити її придатної до їзди на великих швидкостях. Власне так і роблять, переобладнуючи серійні моделі для різних перегонів. Однак ми тут говоримо про серійний Логан, і про те як він погано себе поводить на швидкості, а не про якісь там перероблені зразки, тим більше якщо вони перероблювались не для швидкості, а для економічності - це дві різні речі, адже найкраще пристосовані до швидкісної їзди боліди Формули 1 мають Сх значно більший за одиницю. А різні рекордні веломобілі чи там електромобілі з приводом від сонячних батарей, мають Сх значно меньший за 0.1, але для швидкості вони ніяк не пристосовані взагалі.
Дякую!)) Хоч і негусто там, але уже щось. Не попадав на цей сайт ні разу
https://autoreview.ru/articles/pervaya- … iperstrata
Там навіть доступно намальовано...
https://www.autocentre.ua/news/novinka/ … 94333.html
Я так розумію, ви сперечаєтесь, просто аби сперечатися. Може, гонор не дозволяє відступити, не знаю. Звісно, я не можу стверджувати про всі модифікації всіх років випуску, бо їх було безліч, але я точно знаю, що переважна більшість виробників відмовляється від балки і переходить на незалежну або багаторичажну задню підвіску. Бо вони кращі, і це давно доведений факт. Єдиний плюс балки - вона дешева. Все, на цьому плюси завершуються. Тому їх і ставлять на самі прості, дешеві та тихохідні модифікації нормальних автомобілів. І ще на ті машини, які спеціально проектувалися, як дешевий транспорт для ніщебродів, накшталт Дачії/Рено Логан.
Mazda 3 - https://st.motortrend.com/uploads/sites … ension.jpg
Golf GTI - http://www.eurocarnews.com/media/pictorials/8/920.jpg
Audi A3 - https://prosportperformance.co.uk/image … ink786.jpg
Ford Focus ST - http://blog.modbargains.com/wp-content/ … 24x683.jpg
Skoda Octavia - https://cdn.motor1.com/images/mgl/eonLW … -axle1.jpg
І навіть у Astra GTC, в яку ви мене ткнули, балка зовсім не така, як в Логана. Бо вона має механізм Уатта, який додає їй стабільності. Порівняйте з простою балкою Логана і скажіть, що це одне і те саме.
https://yulsun.ru/img/art/0071/renault- … ukciya.png
Адже розхід і швидкість залежать від сили аеродинамічного опору, а сила ця пропорційна добутку Сх на площу поперечного січення. А площа, як і Сх, у різних авто, і взагалі тіл, буває дуже різна. Тому порівнюючи різні авто, говорити що в плані аеродинаміки розхід і швидкість залежать від Сх невірно, адже авто з меньшим Сх але більшою площею може мати більший опір ніж авто з більшим Сх але меньшою площею.
Вибачайте, але надалі я не зможу підтримувати розмову в такому безаргументованому руслі. Залежність є і навіть не пряма, а у прогрессії.
F=Cх*P*V2*(Fmid/2)
где: Р — плотность воздуха (если воздух влажный, то его плотность выше, если снег или дождь, то еще выше)
V — скорость относительного движения воздуха и машины;
Fmid — площадь наибольшего поперечного сечения автомобиля;
Cх — коэффициент лобового сопротивления воздуха.Обратите внимание на то, что скорость в формуле стоит в квадрате, а это значит: при увеличении скорости движения транспортного средства в два раза, сила сопротивления воздуха увеличивается в четыре раза, а затраты мощности вырастают в восемь раз!
Причем за каждый лишний км/ч прироста максимальной скорости автомобиля приходится платить существенным увеличением его мощности или снижением Cх. Так, например, работая над увеличением скоростных возможностей болидов, участвующих в кольцевых гонках Nascar, инженеры выяснили, что для увеличения максимальной скорости на 8 км/ч потребуется прирост мощности двигателя в 62 кВт! Или уменьшение СX на 15%.
Якщо хочеться казати навпаки, то будь ласка з цифрами і фактами.
Інакше діалогу не вийде.
І навіть у Astra GTC, в яку ви мене ткнули, балка зовсім не така, як в Логана. Бо вона має механізм Уатта, який додає їй стабільності.
это настройки подвески,
І не ткнув, а так як було згадано модель у якій точно була балка. Основна суть не міняється.
Можна показати і звичайні балки, але вам це не цікаво. Ви вже за всіх все вирішили.
Ні, говорили про аеродинаміку як у цеглини.
Аеродинаміка цеглини це ва 2107 з 0,546
І розмова велася отака
Бо в Бугатті лобовий спротив більший за рахунок елементів (спойлерів, антикрил), які додають остійливості на великих швидкостях, а в Логана - за рахунок погано спроектованого кузова.
Погано спроектований кузов це аеродинаміка? На мій погляд це все ж різні поняття.
Чи може якраз у бугатті був погано спроектований кузов, тому що він не дозволяв виконувати поставлені задачі. І їх вдалося виконати лише за рахунок спойлерів і антикрил з великими обмеженнями.
Запуск Bugatti Veyron в серийное производство был запланирован на 2003 г., но из-за проблем с управляемостью на скорости свыше 350 км/ч его пришлось отложить ещё на два года. За это время инженеры доработали аэродинамику, систему охлаждения и шины, чтобы ни одна деталь автомобиля не подверглась критике, и провели множество испытаний.
Для того чтобы разогнать Veyron до 407 км/час, необходим достаточно длинный участок дороги. В мире существует не много таких мест, где можно предельно безопасно достичь на автомобиле такой сумасшедший скорости. Для разгона спорткара до такой скорости необходимо вставить второй ключ зажигания в специальный замок, который расположен рядом с сиденьем водителя. Ключ должен вставляться перед началом движения. При повороте ключа клиренс машины снижается на 6 см, угол спойлера уменьшается до 2 градусов, в передней решетки радиатора закрываются аэродинамические клапана, а поворот рулевого колеса будет ограничен.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-01-27 03:11:36[/merge_posts_bbcode]
Відмінності в деталях. Інколи дрібні зміни приносять велику різницю, а великі нічого. Крім того, ми не бачимо що там з дном. Можливо просто приліпили плоску панель. Дуже корисно впливає на Сх.
Под передним бампером установили гибкий фартук и кожух на запасном колесе, снизили завихрения и оптимизировали воздушный поток под днищем кузова. Были изменены передние воздухозаборники системы охлаждения. Диски колес прикрыли колпаками. Сзади установили спойлер. На крыше появились генераторы Vortex — маленькие «зубцы», оптимизирующие воздушный поток сзади. Очень эффективное средство для трехобъемных кузовов. Высоту кузова несколько уменьшили.
Ви вже за всіх все вирішили.
Це не я, це фізика і Теорія машин та механізмів. Це вони кажуть, що Логан - не швидкісна машина. В нього не швидкісний кузов, не швидкісна підвіска і не швидкісне рульове. І з цим нічого не зробиш. Наприклад, ваш жовтенький тюнігований ззовні схожий на Лансер Еволюшен - але він ніколи не поїде, як Еволюшен, навіть якщо йому під капот поставити двигун з Еволюшена. Навіть по прямій не поїде, а в поворотах - тим більше. Бо, знову ж таки - кузов, підвіска, рульове. Пробачте, якщо вас це дратує.
Це вони кажуть, що Логан - не швидкісна машина. В нього не швидкісний кузов, не швидкісна підвіска і не швидкісне рульове.
Та шумоізоляція! Там якщо добре не закласти, то взагалі більше 100 больно ушам їхати. Але ці всі моменти логану трактору пробачаються із-за ціни та вартості його обслуговування. І якщо до всіх його повадок пристосуватись виходить досить хороше авто.
Інше діло, коли купуєш дороще авто! А по факту той самий логан тільки зовні інший дизайн. Ось тоді так до всього придираються! Ну як так купити той же логан за ціною 2 логанів.
Пробачте, якщо вас це дратує.
Вибачайте, але надалі я не зможу підтримувати розмову в такому безаргументованому руслі.
А от не вибачу! Ти закінчив шкільний курс фізики, значить повинен знати, а як мінімум могти знайти все те про що я кажу і без моєї допомоги. Може тобі ще табличку множення з алфавітом в якості аргументу приводити?
Залежність є
Ти стверджуєш що меньший Сх означає меньший опір. Це твердження хибне, адже опір може бути більшим при меньшому Сх, і ти навіть сам знайшов формулу опору, з якої це слідує. Про інші залежності ми не говорили, але можемо поговорити, якщо є бажання розібратися в питанні.
і навіть не пряма, а у прогрессії.
У прогресії залежність сили і потужності від швидкості, а не від Сх. Від Сх залежність лінійна. Хоча ми взагалі то не про це говорили, але що ти намагаєшся доводити, якщо такі речі для тебе дивина?
Якщо хочеться казати навпаки, то будь ласка з цифрами і фактами.
Ну от ти знайшов і процитував формулу, про яку я тобі говорив. Молодець. Тепер залишилось зрозуміти що в ній робить Fmid, і чому при більшому Сх у різних авто може бути меньший опір і навпаки.
І взагалі почитай уважно що я тобі завжди казав про опір, про те що він пропорційний добутку Сх на площу поперечного січення, подивись на формулу, і знайди що там "навпаки".
Інакше діалогу не вийде.
Ти приводиш хибне твердження, я тобі пояснюю чому воно хибне, тоді ти приводиш доказ того про що кажу я, і заявляєш що поки я не доведу зворотнє, діалогу не буде. Це такий оригінальний варіант зливу?
Аеродинаміка цеглини це ва 2107 з 0,546
Ну, "аеродинаміка цеглини" це метафора. Нема авто прям дослівно з аеродинамікою цеглини. Щодо Сх цеглини, то він ближче до одиниці. Однак мова не про Сх була, а про те наскільки аеродинаміка Логана погана для швидкості. І що крім Сх на це впливає я вже перераховував. Не забувай що аеродинаміка Формули 1 краще підходить для швидкості ніж будь-якого легкового авто, при тому що Сх у Формули 1 навіть більший ніж у реальної цеглини.
Погано спроектований кузов це аеродинаміка? На мій погляд це все ж різні поняття.
Контекст - не чув? Там же ж мова йшла про те що він погано спроектований в плані аеродинаміки, а не чогось іншого. Ні, це не різні поняття, від того як спроектований кузов залежить ряд його властивостей, в тому числі і його аеродинаміка. Але про інші властивості ми тут не говоримо.
Чи може якраз у бугатті був погано спроектований кузов, тому що він не дозволяв виконувати поставлені задачі. І їх вдалося виконати лише за рахунок спойлерів і антикрил з великими обмеженнями.
А якщо поставлені задачі неможливо виріши ніякою реалістичною конструкцією кузова взагалі? Тоді треба спойлери з антикрилами. Хоча, якщо є інша модель, у якої ті ж самі задачі досягаються без спойлерів, тоді звичайно, її кузов краще спроектований в плані аеродинаміки ніж у Вейрона.
Про Логан мова теж в порівнянні. Його аеродинаміка гірше придатна для їзди на швидкості ніж у більшості сучасних седанів. Головна причина такої аеродинаміки це дійсно те як спроектований кузов. Ну от наприклад малий завал боковин дуже добре для простору в плечах, але піднімає центр тиску і збільшує поперечний опір. Збільшення відношення висоти до ширини і довжини, аналогічно, крім того все це збільшує площу перерізу. Ну так далі. Як би там не було, а за відсутності спойлерів з антикрилами, головним фактором аеродинаміки є форма кузова.
снизили завихрения и оптимизировали воздушный поток под днищем кузова.
Во, я так і знав!
Высоту кузова несколько уменьшили.
А це вже перепроектований кузов!
І взагалі, я вже казав - ця модифікація не на швидкість розрахована, а на економічність. Для швидкості крім таких змін, які звичайно корсні бо зменьшують опір, ще треба вности зміни для компенсації поганої стабільності і керованості. Спойлери, антикрила... нема простішого способу виправити аеродинаміку будь-якої "цеглини"!
Доречі, ти ж собі теж антиклило встановив. Явно не для зменьшення Сх.
Та шумоізоляція! Там якщо добре не закласти, то взагалі більше 100 больно ушам їхати.
Ну, шумоізоляція - це вже індивідуально, деякі люди просто роблять музику гучніше
Доречі, на моєму 1.4 зручна крейсерська по шуму - 110 км/год, 3000 обертів.
Але ці всі моменти логану трактору пробачаються із-за ціни та вартості його обслуговування. І якщо до всіх його повадок пристосуватись виходить досить хороше авто.
Звичайно. В Логана повно плюсів за які ми його і любимо. Просто розмова пішла про можливість ще й швидко їздити, а це точно не плюс Логана.
Доречі, на моєму 1.4 зручна крейсерська по шуму - 110 км/год, 3000 обертів.
Наверное все таки поболее, потому как у меня после чиповки 3000об на 110км/в час и двиг 1,6.
крейсерська по шуму - 110 км/год
Так і на тракторі, це напевно оптимальна швидкість. (5ступка) Уже все що більше, починає жерти паливо, тай мотору більше не подобається. Це на обгони більше дати оборотів, на переключення передач. А постійно тримати, не подобається. Вринципі якщо без, вибрикосів, цього достатньо!
На рахунок комфортної в плані акустики швидкості не слід забувати що це сильно суб'єктивно і залежить від індивідуального сприйняття шуму. Одних людей дратує найменьший шум, іншим взагалі шум по-барабану. Так що однаковий Логан комусь може бути некомфортним при 110, а іншому при 150. І це навіть не згадуючи про вмикання музики гучніше.
Larsen, хочу добавить ещё зависит от восприятия частоты индивидуально
Наверное все таки поболее, потому как у меня после чиповки 3000об на 110км/в час и двиг 1,6.
Практически точное соответствие 110-3000. У меня и фото есть. Тут, правда, руль слегка перекрывает цифру 30, но можете сами оценить, насколько это правда. Думаю, это больше зависит не от мощности движка, а от коробки и диаметра колес.
Наприклад, ваш жовтенький тюнігований ззовні схожий на Лансер Еволюшен
Мабуть кольором і типом кузова... інших схожостей немає.
Але якщо вам схоже, то... мабуть все. Вам не важливо на чому їхати і як. Воно все схоже.
але він ніколи не поїде, як Еволюшен, навіть якщо йому під капот поставити двигун з Еволюшена. Навіть по прямій не поїде, а в поворотах - тим більше. Бо, знову ж таки - кузов, підвіска, рульове. Пробачте, якщо вас це дратує.
Так їздить же і як мінімум не гірше...
Ти стверджуєш що меньший Сх означає меньший опір.
Я не стверджую... є результати практичні. І пряма залежність.
А якщо поставлені задачі неможливо виріши ніякою реалістичною конструкцією кузова взагалі?
Наступна модель якраз вийшла з виправленнями. А першу не могли змінювати, тому що люди дали гроші(передплату) за конкретний автомобіль з конкретним дизайном.
Може тобі ще табличку множення з алфавітом в якості аргументу приводити?
Значить на цьому і закінчимо...
Наверное все таки поболее, потому как у меня после чиповки 3000об на 110км/в час и двиг 1,6.
Хоть з чиповкою, хоть без седан, що 1.4, шо 1.6 мають ті самі передаточні числа і швидкість на 3000 обертів реальних +- 100км/год з поправкою на розмір коліс. А на спідометрі 110, це у вас якраз звичайна стандартна допустима похибка спідометру до 10%.
Так їздить же і як мінімум не гірше..
От тільки це - не серійний Логан. І навіть не тюнінговий. Це штучний раллійний авто, побудований в декількох примірниках, з 2.0 двигуном на 270 сил та повним приводом. Від Логана там була лише назва і загальний контур кузова.
P.S. Доречі, він так ніколи і не виступав у змаганнях. Мабуть, був не таким вже й гарним.
От тільки це - не серійний Логан.
Дійсно... А еволюшн це звичайний серійний самий дешевий Лансер.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-01-27 16:59:33[/merge_posts_bbcode]
P.S. Доречі, він так ніколи і не виступав у змаганнях
Змагання відмінили... Проект заморозили. В інші класи він не підходив.
А на змагання пішли звичайні Логани з 2.0 атмосферним двигуном на 170-180 коней(скільки точне зараз не згадаю) та переднім приводом.
Ось такий...
https://www.drive2.ru/r/renault/logan/4 … 888230275/
Дійсно... А еволюшн це звичайний серійний самий дешевий Лансер.
А Еволюшен - випускався СЕРІЙНО і його міг і може купити будь-хто. І було цих Еволюшенів - аж 10 поколінь, доступних на ринках Азії, Європи та Америки, і випускалися вони тисячами і десятками тисяч одиниць. Бачите різницю між тисячами серійних споткарів - і парою штучних спортивних авто?
А Еволюшен - випускався СЕРІЙНО і його міг і може купити будь-хто.
https://autoreview.ru/news/mitsubishi-l … em-renault
Суперседан Mitsubishi Lancer Evolution ушел в отставку три года назад: спрос на машины десятого поколения сжался до минимума, а разработку новой модели компания не потянула из-за длительных финансовых неурядиц, которые в итоге привели к продаже части акций концерну Nissan. Впоследствии были планы превратить Evolution в электрический кроссовер, но теперь на повестке дня возвращение к изначальной концепции модели. По информации британского издания Autocar, Mitsubishi готовит новый Lancer Evolution!
Возродить идею удалось благодаря доступу к технологиям альянса Renault-Nissan. Но отставить шуточки про B0: будущий Эвик будет построен на модульной платформе CMF-C/D и разделит агрегатную базу с моделью Renault Megane RS следующего поколения. У них будут общие двухлитровый турбомотор и преселективный «робот» с двумя сцеплениями, но особенностью Mitsubishi станет фирменная полноприводная трансмиссия S-AWC с электронноуправляемыми дифференциалами. Турбочетверка нынешнего Мегана развивает максимум 300 л.с., однако у модели следующего поколения ожидается появление гибридного довеска и повышение отдачи до 340 сил.
Кстати задняя балка Renault Megane RS IV
Я не стверджую... є результати практичні. І пряма залежність.
Знову по кругу? Нема прямої залженості від Сх, адже площа поперечного перетину у різних авто різна. Пряма залежність є тільки якщо площа однакова. Наприклад коли міняємо Сх того ж авто. Але у випадку з різними машинами, прямої залженості від Сх може не бути. Ти з цим згідний, чи будеш заперечувати?
Наступна модель якраз вийшла з виправленнями.
Ну от значить в наступної моделі кузов краще спроектований в аеродинамічному плані ніж у попередньої.
Значить на цьому і закінчимо...
Значить ти і таблички множення не знаєш? Тоді дійсно краще закінчуй, поки ще дурниць не наговорив.
Renault Megane RS
О да, очень похоже на Логан!
Вот в том и суть Логана, что все, кто пытался на нём ездить быстро, очень скоро понимали, что умнее поменять его на нормальный автомобиль - к примеру те-же Clio RS и Megane RS.
Кстати задняя балка Renault Megane RS IV
та она сложнее чем вэсь логан
Сторінки Назад 1 … 340 341 342 343 344 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Згенеровано за 0.421 секунд(и), виконано 41 запитів