8,526

Re: Следующий автомобиль

mel написав:

???

Сам робив. В інтернеті сотні разів описано і зфотографовано як, де і чим... копійки і бажання.

  0



8,527

Re: Следующий автомобиль

SanychGT написав:
mel написав:

???

Сам робив. В інтернеті сотні разів описано і зфотографовано як, де і чим... копійки і бажання.

А, та я і сам теж робив, але не скажу, що результатом був аж дуже задоволений. Популярний D-образний ущільнювач мало того, що виглядав так трохи "не по заводському", так ще й двері з ним стали гірше закриватися. Хоча, при цьому був більш благородніший хлопок при закриванні дверей.
Здер то все, але планую повторити процедуру. Шукаю якийсь більш-менш не колгоспний варіант. Шкода, заводських в природі не існує і аналогів підірати теж не виходить.

Ось до речі про апгрейди. Попри придатність до цього і загалом популярність моделі, в Україні (на відміну від росії) майже нічого немає. Усілякі сумнівні побрякушки типу "реснички" чи спойлер "сабля" є, але то не то, а чогось цікавішого майже не знайти. Ось шукав бампер тюнінгований на першу фазу і ніде такого не побачив. На другу фазу є, але там всю морду міняти треба, а то уже зовсім інші витрати...

  0

8,528

Re: Следующий автомобиль

mel написав:

Ось шукав бампер тюнінгований на першу фазу і ніде такого не побачив

https://www.tuning-shop.com.ua/tuning-renault-logan/ rtfm  dntknw

  0

8,529 Відредаговано Larsen (2020-01-26 23:38:31)

Re: Следующий автомобиль

SanychGT написав:

dntknw

Ти не розумієш процитованого? Ок, поясню детально. Ти сам виділив жирним:

SanychGT написав:

при прочих равных условиях

До цих умов відноситься площа поперечного січення тіла. Адже розхід і швидкість залежать від сили аеродинамічного опору, а сила ця пропорційна добутку Сх на площу поперечного січення. А площа, як і Сх, у різних авто, і взагалі тіл, буває дуже різна. Тому порівнюючи різні авто, говорити що в плані аеродинаміки розхід і швидкість залежать від Сх невірно, адже авто з меньшим Сх але більшою площею може мати більший опір ніж авто з більшим Сх але меньшою площею.
Я вже наводив приклад - Боїнг 747 має в 10 разів меньший Сх за Логан. Однак розігнати його до 160км/год не вийде навіть двигуном Логана, не кажучи вже про двигун мопеда (в 10 разів слабший за Логан).

SanychGT написав:

Це значить що у інших режимах він не може нормально і стабільно працювати і видавати обіцяні цифри і бути банально безпечним, керованим.

По-перше - ні. По-друге, а яке до цього відношення мають радіатори?

SanychGT написав:

Говорили за конструкцію.

Ні, говорили про аеродинаміку як у цеглини.

SanychGT написав:

Найди 10 відмінностей від серійного рено.

Відмінності в деталях. Інколи дрібні зміни приносять велику різницю, а великі нічого. Крім того, ми не бачимо що там з дном. Можливо просто приліпили плоску панель. Дуже корисно впливає на Сх.
Однак я скажу більше - можна взяти будь-яку цеглину, і зробити її придатної до їзди на великих швидкостях. Власне так і роблять, переобладнуючи серійні моделі для різних перегонів. Однак ми тут говоримо про серійний Логан, і про те як він погано себе поводить на швидкості, а не про якісь там перероблені зразки, тим більше якщо вони перероблювались не для швидкості, а для економічності - це дві різні речі, адже найкраще пристосовані до швидкісної їзди боліди Формули 1 мають Сх значно більший за одиницю. А різні рекордні веломобілі чи там електромобілі з приводом від сонячних батарей, мають Сх значно меньший за 0.1, але для швидкості вони ніяк не пристосовані взагалі.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

8,530

Re: Следующий автомобиль

Дякую!)) Хоч і негусто там, але уже щось. Не попадав на цей сайт ні разу

  0

8,531 Відредаговано Vader (2020-01-27 02:06:19)

Re: Следующий автомобиль

SanychGT написав:

app  upp https://autoreview.ru/articles/pervaya- … iperstrata
Там навіть доступно намальовано...  empathy
https://www.autocentre.ua/news/novinka/ … 94333.html

Я так розумію, ви сперечаєтесь, просто аби сперечатися. Може, гонор не дозволяє відступити, не знаю. Звісно, я не можу стверджувати про всі модифікації всіх років випуску, бо їх було безліч, але я точно знаю, що переважна більшість виробників відмовляється від балки і переходить на незалежну або багаторичажну задню підвіску. Бо вони кращі, і це давно доведений факт. Єдиний плюс балки - вона дешева. Все, на цьому плюси завершуються. Тому їх і ставлять на самі прості, дешеві та тихохідні модифікації нормальних автомобілів. І ще на ті машини, які спеціально проектувалися, як дешевий транспорт для ніщебродів, накшталт Дачії/Рено Логан.

Mazda 3 - https://st.motortrend.com/uploads/sites … ension.jpg

Golf GTI - http://www.eurocarnews.com/media/pictorials/8/920.jpg

Audi A3 - https://prosportperformance.co.uk/image … ink786.jpg

Ford Focus ST - http://blog.modbargains.com/wp-content/ … 24x683.jpg

Skoda Octavia - https://cdn.motor1.com/images/mgl/eonLW … -axle1.jpg

І навіть у Astra GTC, в яку ви мене ткнули, балка зовсім не така, як в Логана. Бо вона має механізм Уатта, який додає їй стабільності. Порівняйте з простою балкою Логана і скажіть, що це одне і те саме.

https://yulsun.ru/img/art/0071/renault- … ukciya.png

  0

8,532

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Адже розхід і швидкість залежать від сили аеродинамічного опору, а сила ця пропорційна добутку Сх на площу поперечного січення. А площа, як і Сх, у різних авто, і взагалі тіл, буває дуже різна. Тому порівнюючи різні авто, говорити що в плані аеродинаміки розхід і швидкість залежать від Сх невірно, адже авто з меньшим Сх але більшою площею може мати більший опір ніж авто з більшим Сх але меньшою площею.

Вибачайте, але надалі я не зможу підтримувати розмову в такому безаргументованому руслі. Залежність є і навіть не пряма, а у прогрессії.

F=Cх*P*V2*(Fmid/2)

где: Р — плотность воздуха (если воздух влажный, то его плотность выше, если снег или дождь, то еще выше)
V — скорость относительного движения воздуха и машины;
Fmid — площадь наибольшего поперечного сечения автомобиля;
Cх — коэффициент лобового сопротивления воздуха.

Обратите внимание на то, что скорость в формуле стоит в квадрате, а это значит: при увеличении скорости движения транспортного средства в два раза, сила сопротивления воздуха увеличивается в четыре раза, а затраты мощности вырастают в восемь раз!

Причем за каждый лишний км/ч прироста максимальной скорости автомобиля приходится платить существенным увеличением его мощности или снижением Cх. Так, например, работая над увеличением скоростных возможностей болидов, участвующих в кольцевых гонках Nascar, инженеры выяснили, что для увеличения максимальной скорости на 8 км/ч потребуется прирост мощности двигателя в 62 кВт! Или уменьшение СX на 15%
.

Якщо хочеться казати навпаки, то будь ласка з цифрами і фактами.  perec
Інакше діалогу не вийде.

Vader написав:

І навіть у Astra GTC, в яку ви мене ткнули, балка зовсім не така, як в Логана. Бо вона має механізм Уатта, який додає їй стабільності.

SanychGT написав:

это настройки подвески,

І не ткнув, а так як було згадано модель у якій точно була балка. Основна суть не міняється. vissla
Можна показати і звичайні балки, але вам це не цікаво. Ви вже за всіх все вирішили.

Larsen написав:

Ні, говорили про аеродинаміку як у цеглини.

Аеродинаміка цеглини це ва 2107 з 0,546
І розмова велася отака

Vader написав:

Бо в Бугатті лобовий спротив більший за рахунок елементів (спойлерів, антикрил), які додають остійливості на великих швидкостях, а в Логана - за рахунок погано спроектованого кузова.

Погано спроектований кузов це аеродинаміка? На мій погляд це все ж різні поняття.
Чи може якраз у бугатті був погано спроектований кузов, тому що він не дозволяв виконувати поставлені задачі. І їх вдалося виконати лише за рахунок спойлерів і антикрил з великими обмеженнями.

Запуск Bugatti Veyron в серийное производство был запланирован на 2003 г., но из-за проблем с управляемостью на скорости свыше 350 км/ч его пришлось отложить ещё на два года. За это время инженеры доработали аэродинамику, систему охлаждения и шины, чтобы ни одна деталь автомобиля не подверглась критике, и провели множество испытаний.

Для того чтобы разогнать Veyron до 407 км/час, необходим достаточно длинный участок дороги. В мире существует не много таких мест, где можно предельно безопасно достичь на автомобиле такой сумасшедший скорости. Для разгона спорткара до такой скорости необходимо вставить второй ключ зажигания в специальный замок, который расположен рядом с сиденьем водителя. Ключ должен вставляться перед началом движения. При повороте ключа клиренс машины снижается на 6 см, угол спойлера уменьшается до 2 градусов, в передней решетки радиатора закрываются аэродинамические клапана, а поворот рулевого колеса будет ограничен.

focus
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-01-27 03:11:36[/merge_posts_bbcode]

Larsen написав:

Відмінності в деталях. Інколи дрібні зміни приносять велику різницю, а великі нічого. Крім того, ми не бачимо що там з дном. Можливо просто приліпили плоску панель. Дуже корисно впливає на Сх.

Под передним бампером установили гибкий фартук и кожух на запасном колесе, снизили завихрения и оптимизировали воздушный поток под днищем кузова. Были изменены передние воздухозаборники системы охлаждения. Диски колес прикрыли колпаками. Сзади установили спойлер. На крыше появились генераторы Vortex — маленькие «зубцы», оптимизирующие воздушный поток сзади. Очень эффективное средство для трехобъемных кузовов. Высоту кузова несколько уменьшили.

vissla

  0

8,533 Відредаговано Vader (2020-01-27 10:11:08)

Re: Следующий автомобиль

SanychGT написав:

Ви вже за всіх все вирішили.

Це не я, це фізика і Теорія машин та механізмів. Це вони кажуть, що Логан - не швидкісна машина. В нього не швидкісний кузов, не швидкісна підвіска і не швидкісне рульове. І з цим нічого не зробиш. Наприклад, ваш жовтенький тюнігований ззовні схожий на Лансер Еволюшен - але він ніколи не поїде, як Еволюшен, навіть якщо йому під капот поставити двигун з Еволюшена. Навіть по прямій не поїде, а в поворотах - тим більше. Бо, знову ж таки - кузов, підвіска, рульове. Пробачте, якщо вас це дратує.

  0

8,534 Відредаговано sdj387jsd (2020-01-27 10:20:20)

Re: Следующий автомобиль

Vader написав:

Це вони кажуть, що Логан - не швидкісна машина. В нього не швидкісний кузов, не швидкісна підвіска і не швидкісне рульове.

Та шумоізоляція! Там якщо добре не закласти, то взагалі більше 100 больно ушам їхати. Але ці всі моменти логану трактору пробачаються із-за ціни та вартості його обслуговування. І якщо до всіх його повадок пристосуватись виходить досить хороше авто.
Інше діло, коли купуєш дороще авто! А по факту той самий логан тільки зовні інший дизайн. Ось тоді так до всього придираються! Ну як так купити той же логан за ціною 2 логанів.

Renault Logan 1.5dci 2017 5МППП - хороший сірий: 1.тракторець; 2.домашній поні. Загальний опис [ТУТ].
loganозалежний, наркоман.
  0

8,535

Re: Следующий автомобиль

Vader написав:

Пробачте, якщо вас це дратує.

https://i.gifer.com/9Qff.gif

ЗАЗ-1102 Таврия (1993) -> Opel Vectra A (1991) -> Logan-2 (2013) 1.2 ГБО
Ban-List: Инноватор, Георгич, Дядя Федор, karakuda78, sdj387jsd, sergiosem, Grey, Александр007 - Ban-List отключен до конца войны.
  0
Спасибо сказали: Larsen, Тёмыч2

8,536 Відредаговано Larsen (2020-01-27 10:41:50)

Re: Следующий автомобиль

SanychGT написав:

Вибачайте, але надалі я не зможу підтримувати розмову в такому безаргументованому руслі.

А от не вибачу! tongue Ти закінчив шкільний курс фізики, значить повинен знати, а як мінімум могти знайти все те про що я кажу і без моєї допомоги. Може тобі ще табличку множення з алфавітом в якості аргументу приводити?  lol

SanychGT написав:

Залежність є


Ти стверджуєш що меньший Сх означає меньший опір. Це твердження хибне, адже опір може бути більшим при меньшому Сх, і ти навіть сам знайшов формулу опору, з якої це слідує. Про інші залежності ми не говорили, але можемо поговорити, якщо є бажання розібратися в питанні. smile

SanychGT написав:

і навіть не пряма, а у прогрессії.

У прогресії залежність сили і потужності від швидкості, а не від Сх. Від Сх залежність лінійна. Хоча ми взагалі то не про це говорили, але що ти намагаєшся доводити, якщо такі речі для тебе дивина? vissla

SanychGT написав:

Якщо хочеться казати навпаки, то будь ласка з цифрами і фактами.

Ну от ти знайшов і процитував формулу, про яку я тобі говорив. Молодець. upp Тепер залишилось зрозуміти що в ній робить Fmid, і чому при більшому Сх у різних авто може бути меньший опір і навпаки.
І взагалі почитай уважно що я тобі завжди казав про опір, про те що він пропорційний добутку Сх на площу поперечного січення, подивись на формулу, і знайди що там "навпаки".

SanychGT написав:

Інакше діалогу не вийде.

Ти приводиш хибне твердження, я тобі пояснюю чому воно хибне, тоді ти приводиш доказ того про що кажу я, і заявляєш що поки я не доведу зворотнє, діалогу не буде. Це такий оригінальний варіант зливу? crazy

SanychGT написав:

Аеродинаміка цеглини це ва 2107 з 0,546

Ну, "аеродинаміка цеглини" це метафора. Нема авто прям дослівно з аеродинамікою цеглини. Щодо Сх цеглини, то він ближче до одиниці. Однак мова не про Сх була, а про те наскільки аеродинаміка Логана погана для швидкості. І що крім Сх на це впливає я вже перераховував. Не забувай що аеродинаміка Формули 1 краще підходить для швидкості ніж будь-якого легкового авто, при тому що Сх у Формули 1 навіть більший ніж у реальної цеглини. wink

SanychGT написав:

Погано спроектований кузов це аеродинаміка? На мій погляд це все ж різні поняття.

Контекст - не чув? Там же ж мова йшла про те що він погано спроектований в плані аеродинаміки, а не чогось іншого. Ні, це не різні поняття, від того як спроектований кузов залежить ряд його властивостей, в тому числі і його аеродинаміка. Але про інші властивості ми тут не говоримо.

SanychGT написав:

Чи може якраз у бугатті був погано спроектований кузов, тому що він не дозволяв виконувати поставлені задачі. І їх вдалося виконати лише за рахунок спойлерів і антикрил з великими обмеженнями.

А якщо поставлені задачі неможливо виріши ніякою реалістичною конструкцією кузова взагалі? Тоді треба спойлери з антикрилами. wink Хоча, якщо є інша модель, у якої ті ж самі задачі досягаються без спойлерів, тоді звичайно, її кузов краще спроектований в плані аеродинаміки ніж у Вейрона.
Про Логан мова теж в порівнянні. Його аеродинаміка гірше придатна для їзди на швидкості ніж у більшості сучасних седанів. Головна причина такої аеродинаміки це дійсно те як спроектований кузов. Ну от наприклад малий завал боковин дуже добре для простору в плечах, але піднімає центр тиску і збільшує поперечний опір. Збільшення відношення висоти до ширини і довжини, аналогічно, крім того все це збільшує площу перерізу. Ну так далі. Як би там не було, а за відсутності спойлерів з антикрилами, головним фактором аеродинаміки є форма кузова.

SanychGT написав:

снизили завихрения и оптимизировали воздушный поток под днищем кузова.

Во, я так і знав! upp

SanychGT написав:

Высоту кузова несколько уменьшили.

А це вже перепроектований кузов!
І взагалі, я вже казав - ця модифікація не на швидкість розрахована, а на економічність. Для швидкості крім таких змін, які звичайно корсні бо зменьшують опір, ще треба вности зміни для компенсації поганої стабільності і керованості. Спойлери, антикрила... нема простішого способу виправити аеродинаміку будь-якої "цеглини"! upp
Доречі, ти ж собі теж антиклило встановив. Явно не для зменьшення Сх. wink

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

8,537

Re: Следующий автомобиль

sdj387jsd написав:

Та шумоізоляція! Там якщо добре не закласти, то взагалі більше 100 больно ушам їхати.

Ну, шумоізоляція - це вже індивідуально, деякі люди просто роблять музику гучніше smile

Доречі, на моєму 1.4 зручна крейсерська по шуму - 110 км/год, 3000 обертів.

Але ці всі моменти логану трактору пробачаються із-за ціни та вартості його обслуговування. І якщо до всіх його повадок пристосуватись виходить досить хороше авто.

Звичайно. В Логана повно плюсів за які ми його і любимо. Просто розмова пішла про можливість ще й швидко їздити, а це точно не плюс Логана.

  0
Спасибо сказали: Larsen1

8,538

Re: Следующий автомобиль

Vader написав:

Доречі, на моєму 1.4 зручна крейсерська по шуму - 110 км/год, 3000 обертів.

Наверное все таки поболее, потому как у меня после чиповки 3000об на 110км/в час и двиг 1,6.

Renault Logan NEW 2013, Authentique, 1.6, ГБО
Бортовой журнал
  0

8,539 Відредаговано sdj387jsd (2020-01-27 10:54:46)

Re: Следующий автомобиль

Vader написав:

крейсерська по шуму - 110 км/год

Так і на тракторі, це напевно оптимальна швидкість. (5ступка) Уже все що більше, починає жерти паливо, тай мотору більше не подобається. Це на обгони більше дати оборотів, на переключення передач. А постійно тримати, не подобається. Вринципі якщо без, вибрикосів, цього достатньо!

Renault Logan 1.5dci 2017 5МППП - хороший сірий: 1.тракторець; 2.домашній поні. Загальний опис [ТУТ].
loganозалежний, наркоман.
  0

8,540

Re: Следующий автомобиль

На рахунок комфортної в плані акустики швидкості не слід забувати що це сильно суб'єктивно і залежить від індивідуального сприйняття шуму. Одних людей дратує найменьший шум, іншим взагалі шум по-барабану. Так що однаковий Логан комусь може бути некомфортним при 110, а іншому при 150. І це навіть не згадуючи про вмикання музики гучніше. wink

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0
Спасибо сказали: sdj387jsd, сяся2

8,541

Re: Следующий автомобиль

Larsen, хочу добавить ещё зависит от восприятия частоты индивидуально

  0

8,542

Re: Следующий автомобиль

Nomac написав:

Наверное все таки поболее, потому как у меня после чиповки 3000об на 110км/в час и двиг 1,6.

Практически точное соответствие 110-3000. У меня и фото есть. Тут, правда, руль слегка перекрывает цифру 30, но можете сами оценить, насколько это правда. Думаю, это больше зависит не от мощности движка, а от коробки и диаметра колес.

https://scontent.fnlv2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/39203586_2179391369053203_8069861928454848512_o.jpg?_nc_cat=103&_nc_ohc=ata1edUwlXEAX8v1wpa&_nc_ht=scontent.fnlv2-1.fna&oh=e7603dcc2ee33f00b97f41c4d7884ec4&oe=5ECFFE06

  0

8,543 Відредаговано SanychGT (2020-01-27 16:39:14)

Re: Следующий автомобиль

Vader написав:

Наприклад, ваш жовтенький тюнігований ззовні схожий на Лансер Еволюшен

Мабуть кольором і типом кузова... інших схожостей немає.
Але якщо вам схоже, то... мабуть все. Вам не важливо на чому їхати і як. Воно все схоже.

Vader написав:

але він ніколи не поїде, як Еволюшен, навіть якщо йому під капот поставити двигун з Еволюшена. Навіть по прямій не поїде, а в поворотах - тим більше. Бо, знову ж таки - кузов, підвіска, рульове. Пробачте, якщо вас це дратує.

Так їздить же і як мінімум не гірше...


Larsen написав:

Ти стверджуєш що меньший Сх означає меньший опір.

Я не стверджую... є результати практичні. І пряма залежність.

Larsen написав:

А якщо поставлені задачі неможливо виріши ніякою реалістичною конструкцією кузова взагалі?

Наступна модель якраз вийшла з виправленнями. А першу не могли змінювати, тому що люди дали гроші(передплату) за конкретний автомобіль з конкретним дизайном.

Larsen написав:

Може тобі ще табличку множення з алфавітом в якості аргументу приводити?

Значить на цьому і закінчимо...

Nomac написав:

Наверное все таки поболее, потому как у меня после чиповки 3000об на 110км/в час и двиг 1,6.

Хоть з чиповкою, хоть без седан, що 1.4, шо 1.6 мають ті самі передаточні числа і швидкість на 3000 обертів реальних +- 100км/год з поправкою на розмір коліс. А на спідометрі 110, це у вас якраз звичайна стандартна допустима похибка спідометру до 10%.

  0

8,544 Відредаговано Vader (2020-01-27 16:53:06)

Re: Следующий автомобиль

SanychGT написав:

Так їздить же і як мінімум не гірше..

От тільки це - не серійний Логан. І навіть не тюнінговий. Це штучний раллійний авто, побудований в декількох примірниках, з 2.0 двигуном на 270 сил та повним приводом. Від Логана там була лише назва і загальний контур кузова.

P.S. Доречі, він так ніколи і не виступав у змаганнях. Мабуть, був не таким вже й гарним.

  0

8,545 Відредаговано SanychGT (2020-01-27 17:01:19)

Re: Следующий автомобиль

Vader написав:

От тільки це - не серійний Логан.

Дійсно... А еволюшн це звичайний серійний самий дешевий Лансер.  dumbom
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-01-27 16:59:33[/merge_posts_bbcode]

Vader написав:

P.S. Доречі, він так ніколи і не виступав у змаганнях

Змагання відмінили... Проект заморозили. В інші класи він не підходив.
А на змагання пішли звичайні Логани з 2.0 атмосферним двигуном на 170-180 коней(скільки точне зараз не згадаю) та переднім приводом.
Ось такий...
https://www.drive2.ru/r/renault/logan/4 … 888230275/

  0

8,546

Re: Следующий автомобиль

SanychGT написав:

Дійсно... А еволюшн це звичайний серійний самий дешевий Лансер.  dumbom

А Еволюшен - випускався СЕРІЙНО і його міг і може купити будь-хто. І було цих Еволюшенів - аж 10 поколінь, доступних на ринках Азії, Європи та Америки, і випускалися вони тисячами і десятками тисяч одиниць. Бачите різницю між тисячами серійних споткарів - і парою штучних спортивних авто?

  0

8,547 Відредаговано SanychGT (2020-01-27 17:10:50)

Re: Следующий автомобиль

Vader написав:

А Еволюшен - випускався СЕРІЙНО і його міг і може купити будь-хто.

https://autoreview.ru/news/mitsubishi-l … em-renault

Суперседан Mitsubishi Lancer Evolution ушел в отставку три года назад: спрос на машины десятого поколения сжался до минимума, а разработку новой модели компания не потянула из-за длительных финансовых неурядиц, которые в итоге привели к продаже части акций концерну Nissan. Впоследствии были планы превратить Evolution в электрический кроссовер, но теперь на повестке дня возвращение к изначальной концепции модели. По информации британского издания Autocar, Mitsubishi готовит новый Lancer Evolution!

Возродить идею удалось благодаря доступу к технологиям альянса Renault-Nissan. Но отставить шуточки про B0: будущий Эвик будет построен на модульной платформе CMF-C/D и разделит агрегатную базу с моделью Renault Megane RS следующего поколения. У них будут общие двухлитровый турбомотор и преселективный «робот» с двумя сцеплениями, но особенностью Mitsubishi станет фирменная полноприводная трансмиссия S-AWC с электронноуправляемыми дифференциалами. Турбочетверка нынешнего Мегана развивает максимум 300 л.с., однако у модели следующего поколения ожидается появление гибридного довеска и повышение отдачи до 340 сил.


Кстати задняя балка Renault Megane RS IV
http://i.piccy.info/i9/90da45b3fd41a8bfceaab155efe0629b/1580134097/63564/1355156/70ecf32c4e17a739c86377dc34da_800.jpghttp://i.piccy.info/a3/2020-01-27-14-08/i9-13621305/755x566-r/i.gif
focus

  0

8,548 Відредаговано Larsen (2020-01-27 17:22:42)

Re: Следующий автомобиль

SanychGT написав:

Я не стверджую... є результати практичні. І пряма залежність.

Знову по кругу? facepalm Нема прямої залженості від Сх, адже площа поперечного перетину у різних авто різна. Пряма залежність є тільки якщо площа однакова. Наприклад коли міняємо Сх того ж авто. Але у випадку з різними машинами, прямої залженості від Сх може не бути. Ти з цим згідний, чи будеш заперечувати?

SanychGT написав:

Наступна модель якраз вийшла з виправленнями.

Ну от значить в наступної моделі кузов краще спроектований в аеродинамічному плані ніж у попередньої.

SanychGT написав:

Значить на цьому і закінчимо...

Значить ти і таблички множення не знаєш?  shok  lol Тоді дійсно краще закінчуй, поки ще дурниць не наговорив. wink

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

8,549

Re: Следующий автомобиль

SanychGT написав:

Renault Megane RS

О да, очень похоже на Логан!  lol 

Вот в том и суть Логана, что все, кто пытался на нём ездить быстро, очень скоро понимали, что умнее поменять его на нормальный автомобиль - к примеру те-же Clio RS и Megane RS.

  0

8,550

Re: Следующий автомобиль

SanychGT написав:

Кстати задняя балка Renault Megane RS IV

та она сложнее чем вэсь логан

  0