З приводу пробігів і всього.. Ну смішно читати..Колись мені власник іржавого БМВ 2001 р з пробігом 360 тис доводить що він купив заради комфорту це лайно.. Поки є така думка в суспільстві і будуть віруючі люди, що Суперб з пробігом і турбіною 350 тис краще нового Логана.. Це повна маячня і динаміка цін на ринку ЄС це доводить..
Я досі не знаю як додавати зображення, тому кину посилання:
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%98%D0 … %D1%8C.gif
Я вже казав про це.. Є загальна теорія, яка працює завжди. Ви на цьому графіку можете бачити криву 1 - гарантійний період, криву 2 - сталий період нормальної експлуатації, 3 - період фізичного зносу.. Ті всі розмови, що краще брати з Німеччини 200 тис пробігу чи 80 з Швеції це повна маячня..Бо ви кажете про авто, що знаходиться в стані кривої 3 і ви ремонтами ніколи не повернете в стан кривої 2, ви тільки будете змінювати конфігурацію кривої 3, подовжуючи термін експлуатації і вештаючись по розбірках...І якщо двигун ще проходить тисяч 100 з туманячими сальниками під загрозою виходу з ладу турбіни або прориву прокладки голови і т.д., то кузов буде іржавіти після 12..14 років..Якщо дірки і іржа на швидкість не впливають, то це ваш варіант!
Є одна причина всьому тому, даруйте..Вона тільки в психології..Людина має комплекси і хоче казатися крутішою, ніж вона є.. І тому знаходиться в полоні престижних шильдиків, розказує про комфорт, а вглибині душі готова проклясти все після чергових відвідин майстерні чи пошуків деталей на розбірці..Чи коли просто починають дратувати вироблені сліди двірників на старому лобовому склі...
VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО 2008 -2019 был
Renault Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
0