Re: Renault Logan, Sandero и Sandero Stepway: румынский сюрприз
П.С. а його відразу розкусити і важко, хтож Вам дасть на тест драйві де попало так як хочете кататись.
Перше, що замітив це руль вЛогані треба крутити значно на більший кут, ніж на сучасному легковому авто. Це пов'язано з малоефективним підслювачем керма, тому і передаточне число рульвого механізму залишили високим.
Якшо в легковому авто руля крутиш ледь, (типу як на велосипеді), тобто на невеликий кут, то в Логані його треба наярювать як в автобусі.
Приємно здивувала еластичність дизеля, та ватність підвіски при ковтані дорожніх латок. Але ця "вата" дуже розстроїла небезпечною керованістю авто.
На мою думку після Солєнзи, Дани, та ін. дешмана минулого тисячоліття, Дачія випустила Логан ф1. На той час це було оригінально і цікаво. Масовості логани тоді не набули, бо ринок завалили Авео, Лачетті, Ланцери, Астри, Тури. А от після Логана ф1 Дачії треба було не модернізувати Логан в Ф2, а потім і в Логан-2, а похєрити безглузду платформу В0, та зробити нову машину. Цим би Дачія не відставала б від прогресу. Корейці тому приклад. Ось Дастер у Дачії вдався.