Re: Рейтинг АЗС
что с заправками ANP?
Можливо ребрендінг, чи косметичний ремонт планується...
Синій мінерал.
Dacia Logan 1.6 MT PRESTIGE. Синій мінерал
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → СТО → Рейтинг АЗС
Сторінки Назад 1 … 47 48 49 50 51 … 66 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
что с заправками ANP?
Можливо ребрендінг, чи косметичний ремонт планується...
Кто-то сравнивал ДТ Glusco и OKKO ?
Вроде тянет чуток хуже и расход выше на Glusco.
Возвращаюсь на OKKO.
Возвращаюсь на OKKO.
Ага, сам поки ще на окко дт+ просто дт не сподобалось, коптись сильно одні регенерації.
Ось фільтр 12т км все сказано. Зря тільки міняв.
Нужно кстати будет формализовать результаты по саже.
- заправка
- условия (город/трасса)
- пробег
- добыто сажи
Пробував,так не вийде. Оскільки рівень сажі міряє по тисках. Тому він коливається. Також при просто роботі мотора, навіть на малих відстанях, сам трішки очищається. А якщо солярка коптить сильно то там дуже часті регенерації теж показники міняються сильно, та часто. Тут так не заміряєш на-жаль. Але візуально, якісь дизпалива оцінити можна як міняються показники сажі в фільтрі, як тягне, який розхід. Відразу стає все ясно.
У них, насколько мне известно все прозоро и с уплатой налогов.
гадаю, це аж ніяк не свідчить про якість палива, яким вони торгують. по суті: нічого поганого або гарного про цю мережу не чув. одного разу зайшов у розвідку спитати про якість ДП. у відповідь почув від тамтешнього манагера таку "пургу", шо надовго втратив бажання до них заїжджати на заправку...
Есть показатель - сажа после последней регенерации, хорошо видно была или нет.
А так да: грамм вперёд, два грамма назад
Вот до 20 достаточно быстро добрался, а потом туды-сюды.
Заправлялся на shell обычным ДТ, потом второй раз заправил ДТ v-power как-то резвее машинка стала.
Не-втримався, забамбурив, під горло повний бак, брсм дт+. 51 літра з двума поділками влізла. На карточці окко, ще є запаси солярки, але там по старих дорогих цінах а тут так вийшло зі вісіма, бонусами знижками і тд, по 23.
По відчуттях авто стало навіть їхати трішки бадьоріше чим окко дт+. Розхід ідентичний. Мотор трішки трішки мягче чим окко дт+. По сажову поки важко, що сказати, як коптить якраз роблю заміри. Але відразу зрозуміло, що по копоті не окко дт звичайне. За тиждень гадаю по тих самих маршрутах наберу статистику і по сажі щоб порівняти з окко дт+. Якщо по сажі буде не гірше чим окко дт+. То можна буде заливатись а там фільтр всю правду скаже.
Гадаю це все діло в інших присадках. І чомусь мені здається, що солярку там фіг хто перефільтровує, тому гадаю що філтр точно не буде такий як в окко.
я окко заливаю зі знижкою по блаблакару по 22.8...
по блаблакару по 22.8...
Це звичайна солярка вона сильно дуже сильно коптить одні регенерації були. Теж хотів якось зекономити. Прийшлось перещипувати дт на дт+. Взагалі окко дт+ хороша солярка накатав на ній 12к км фільтр показував, тай і масло здалось свіжішим. Не було такого дуже насиченого чорного кольору.
А на карточці запаси солярки дт+ по 26,3. Тому і жаба своє діло зробила залився дт+ брсм.
По місту трішки, покатався, рівень сажі не виріс, 7,45 як було так і є, та не коливався. По коптінню теж нормальне пальне. Трохи покатаюсь на йому а там буде видно. Якщо вірити парспорту, то це взагалі чудо а не пальне але я чомусь в це не вірю, в ту бумажку.
sdj387jsd,
Как часто регенерации?
sdj387jsd,
Как часто регенерации?
Поки не скажу, тож сьогодні по горло лише залив. (але радує, що у нас є нормальне пальне!!! і походу є з чого вибирати, навіть. Окко дт+ добре пальне але дорого ).
sdj387jsd,
Ты писал
Це звичайна солярка вона сильно дуже сильно коптить одні регенерації були.
Вот и я поэтому спрашиваю как часто?
Це звичайна солярка вона сильно дуже сильно коптить одні регенерації були.
Це про окко дт звичайне! Мусив на карточці робити перерахунок на дт+. А про дт+ скажу, там взагалі за 12к декілька раз була регенерація і все! Більше 600 км по трасі рівень сажі не росте! Окко дт+ гарне пальне але дороге зараза. Там ще залишилось, сотня з хвостиком літрів. Алеж по дорощій ціні того і заїхав на брсм. Покатаю брсм+ подивимся що з того вийде, як подорожчає пальне оккод дт+ використаю. Заначка добре коли є:)
Заміряв, сьогодні по томуж маршруту. Дт+ брсм трішки коптить. Не так щоб критично. 40 км 0,14 грами добавилось. (на окко дт+ як коли 0,1 іноді взагалі нічого не добавлялось) Саме забавно коли, на 3-тій без нагрузки, їхати показни починають коливатись, тоді і коптить, кисню не вистачає щоб все вигоріло. Вважаю трішки з присадками теж переборщили. В принципі терпимо.
Добавлю про брсм+ на 40л. накатав 2,4 грами сажі. Трішки більше чим окко дт+, напевно із-за присадок. Мені здалося, присадки брсм дт+ більше для змащення. Окко дт+ для чистки. Сажу на літри треба рахувати тоді можуть бути +- якісь наближені до реальності показники. Якщо йдуть регенерації, чи показники скачуть - то це пальне не підходить. Ех цюб голову та раніше....
sdj387jsd, дякую друже, дуже цікаве відео, вже вийшла друга частина:
дуже цікаве відео
Мало того що цікаве, так ще і правдиве. Те що раніше писав так і є. Зима пройшла можна знову переходити та бовтати/бодяжити дешевше пальне. Ото треба буде ще зайнятись та ще одного фільтра щоб встановити. Нормального. Під колесом груба, під капотом тонка. Толку з цього не багато це більше із рубрики ви-думок. Але вниз wix на верх щось сипараторне, на 2.
Ото треба буде ще зайнятись та ще одного фільтра щоб встановити. Нормального. Під колесом груба, під капотом тонка. Толку з цього не багато це більше із рубрики ви-думок.
Штатний не забезпечує захист паливної системи. Так що це ніякі не ви-думки, а цілком слушна думка. Саме так люди і роблять.
Є фільтри навіть з прозорою колбою, що дозволяє контролювати його стан і якість пального в будь-який момент.
Як надумаєш стаити - підкажу який і де взяти.
Є фільтри навіть з прозорою колбою, що дозволяє контролювати його стан і якість пального в будь-який момент.
Як надумаєш стаити - підкажу який і де взяти.
Так хочу! Але ще установити, то проблема у нас, куча "Механіків" такою видумляндією не хочуть займатись.
Так хочу! Але ще установити, то проблема у нас, куча "Механіків" такою видумляндією не хочуть займатись.
Та які нафіг механіки? От тягне ж тебе до дилетантів-колгоспників?
Але ж для цього є спеціально навчені люди, і відповідне обладнання. І це перевірено
Згодом відпишусь в лічку.
Згодом відпишусь в лічку.
Чекаю, про це не раз думав. Уже тим паче, заправлюсь, мозирем де дешевше.
заправлюсь, мозирем де дешевше.
Не претендую на праведність, але коли я катався по білорусі і заправлявся їхнім пальним, то у порівняні з польським і нашим, у білорусів воно гірше. Гірше не їздою, а гірше більшою витратою, на кшталт нашого спиртового.
Переконалися у цьому на трьох авто. Одним слово хз, що вони на внутрішній ринок відпускають.
Сторінки Назад 1 … 47 48 49 50 51 … 66 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → СТО → Рейтинг АЗС
Згенеровано за 0.196 секунд(и), виконано 82 запитів