Re: Следующий автомобиль
Ще трохи та почнемо, читати рейтинги достовірності "експертів". Ці рейтинги по кількості отриманого донату складають. Тому і результати, у кожного свої .
loganозалежний, наркоман.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Сторінки Назад 1 … 352 353 354 355 356 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Ще трохи та почнемо, читати рейтинги достовірності "експертів". Ці рейтинги по кількості отриманого донату складають. Тому і результати, у кожного свої .
Я заметил, что у экспертов TUV всегда ушат помоев выливается на лидеров продаж... )))
В Украине, бугатти Верон
Будет тестить дороги
https://upst.fwdcdn.com/?NW9sYWU6aHR0cD … NC5qcGc%3D
і рулева рейна по бруківці дуже відає.
Цей ефект називається інформативністю рульової системи. Яка відсутня у систем з електропідсилювачем.
Цей ефект називається інформативністю рульової системи. Яка відсутня у систем з електропідсилювачем.
Ага уже сам думав, а що краще. Точніше, в даному виконанні що гірше. Але можна було якось цей ефет якось ніжніше, а то все так сурово.
Ага уже сам думав, а що краще.
Якщо хочеш просто тупо направляти авто і щоб ніякого напрягу та побільше, то електро, якщо хочеш і отримуєш задоволення від їзди та розумієш, що зворотня реакція дозволяє мати достатню інформацію від дороги для адеватного керування в будьяких ситуаціях, то гідро.
Але можна було якось цей ефет якось ніжніше, а то все так сурово.
Правда вона зла.. не жаліє нікого. Для когось обман і зовнішній спокій важливіше реального життя. Тут вже кожен вибирає і за все платить сам.
кщо хочеш і отримуєш задоволення від їзди та розумієш, що зворотня реакція дозволяє мати достатню інформацію від дороги для адеватного керування в будьяких ситуаціях, то гідро
В этом случае надо ваще без усилителя ездить! ))
я до того веду, що все вийшло через чур чутливим. На рівній дорозі, то супер кожна дрібна нерівність, як на колеса у повороті навантаженя ну все відчувається, як колеса плавають, шкрябаються. Все дуже сильно відчутно. Якби чутливість хоча би на половину. Та рейка не брязкала. Булоби те що треба. А так якщо вибирати із двух зол, то вибираю рейку яка брязькає. Можливо з рейкою яка бразькає не вірно описав відчуття. Вона просто всі свої вібрації на все передає, якось так..не знаю як вірно описати.
І це не є проблема, якщо по суті розібратись, це тільки на бруківці себе проявляє. В іншому все ок!
Для мене головний недолік логана трактора не нема 6-ї передачі. (та на 1,85-1,9 понизити обороти переключення чудо а не трактор бувби). Ось цього не вистачає. А все решта, якось мириться, пристосовується. Навіть до садо-мозо на азс привикаєш, з ключем та кришкою.
Для мене головний недолік логана трактора не нема 6-ї передачі.
Я п'яту довшу поставив. В мене на 130 км/год по спідометру виходить трохи більше 3000 обертів... на 160км/год до 4000.
Я п'яту довшу поставив.
А затія цікава ... і для трактора теж
А затія цікава smile... і для трактора теж
Там тільки ціна питання може бути не цікавою. А так доступ до пятої передачі Логановських коробок там доволі простий був. Як зараз не в курсі.
На моїй навіть нічого демонтувати не потрібно було.
Там тільки ціна питання може бути не цікавою.
І то правда, легше іноді авто докупити.
К вопросу о том, можно ли судить о пробеге авто по состоянию салона. Лада гранта в возрасте 2,5 года пробежала 450тык. Буквально пару минут об этом
А логан гадаєте буде по іншому? Це все однакові гроб-консерви.
А логан гадаєте буде по іншому?
Можливо і по іншому. Хюндай Соляра у Академега не обняла стовпа як цей Таз.
Можливо і по іншому
уже логана перещупав, в доль і поперек. Задне сидіння зняти коліном впертись уже все гнеться. Фольга фольгою, яку тільки нормально обробили...Там взагалі, метал до грама прорахували ні грама лиш нього. Відчуваю поставити машину на перекосойоб добрий і по кузову буде, за ніч.
Кількість СО2 більш важливіше чим, людське життя ось така то штука екологія. Не кажучи про ресурс авто. Чим більше не стане в цій гроб-консерві людей тим краще для екології, це по іншому, якщо словами пожанглювати.
Минус 1600$
(с) Александр007 - нуда на ручці уже шось і є! Це той 1.6 трактор який, там ніяк не можуть в еко норми, влізти. Одне це уже, звучить спокусливо. Якби ще все решту лишнього з заводу вирізали. Тоді уже можна задумуватись над заміною логана..
sdj387jsd,
Ручка
Дсг
Акпп 8
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-02-11 20:58:11[/merge_posts_bbcode]
sdj387jsd,
На шкоде 1.6 с эко порядок
Вот только дизель у них дорогой, оно тебе надо?
Проще дастер- 1.5 мех хочь 4х4 намного дешевле
Подвеска для ям будет комфортно
Тоді уже можна задумуватись над заміною логана..
Власне про це я тобі казав рік назад, що через рік ти розберешся з цією примітивною іграшкою і задумашся над більш досконалим возиком.
Все іде по плану
озберешся з цією примітивною іграшкою і задумашся над більш досконалим возиком.
Цей рік ще ні, в оселю треба перебратись. А далі буде видно. Хоча на свої гроші авто (логан трактор) хороше!...Тай більше поки задумуюсь з покупкою трактора значно по більше. Хоча ніколи не говори ніколи. Але Ваг уже розуміє потреби це вже приємно.
Проще дастер- 1.5 мех хочь 4х4 намного дешевле
У місті 4*4 нема жодного смисла, інші клячі не можуть швидко рушати. Навіть логан трактор значно швидше рушає чим ті клячі. Вони рушили від'їхали тоді тільки сам рушив. а з 4*4 там взагалі. Але там понижайка має бути не бачу заради чого переплачувати за 4*4. Якщо десь в полі, то там прокладка має більше значення чим 4*4. 4*4 тільки в гірській місцевості є смисл брати.
Цей ефект називається інформативністю рульової системи.
Не все так просто. Інформативність гідропідсилювача в Логана не настільки велика як чутливість до ударів. Іншими словами - удари він передає будь здоров, а зворотнє зусилля таки глушить, і як для гідрача, то глушить досить сильно.
У мене електрогідравлічний підсилювач керма, то це означає, що він добре гасить удари на кермо?)
Цей ефект називається інформативністю рульової системи. Яка відсутня у систем з електропідсилювачем.
Цей ефект називаэться низький коефіцєнт підсилення. І немає значення гідравлічний, електричний, чи електрогідравлічний у нього привід.
Якщо хочеш просто тупо направляти авто і щоб ніякого напрягу та побільше, то електро, якщо хочеш і отримуєш задоволення від їзди та розумієш, що зворотня реакція дозволяє мати достатню інформацію від дороги для адеватного керування в будьяких ситуаціях, то гідро.
Задоволення від управління авто - це коли авто їде туди, куди ти цього хочеш, їде так, як ти цього хочеш, а не коли воно тупить, здувається вітром, трясе, гудить, крениться і на руль кожну ямку віддає.
У мене електрогідравлічний підсилювач керма, то це означає, що він добре гасить удари на кермо?)
Це нічого не значить. Треба дивитись на конкретну реалізацію. Але з технічної точки зору електрогідравлічний підсилювач аналогічний гідравлічному. Єдина різниця що у нього привід насоса від електромотора а не безпосередньо від двигуна. Це дозволяє зберігати підсилення при заглушеному двигуні.
Сторінки Назад 1 … 352 353 354 355 356 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Згенеровано за 0.315 секунд(и), виконано 42 запитів