sdj387jsd написав:Авто може просто котитись.
В нормальному трефіку не може. В тому то й проблема, і головна причина меньшого розходу по трасі ніж по місті.
sdj387jsd написав:Більше запусків більше витрати. (тому інколи різні ця між холостим та старт стоп не така уже і велика).
От якраз таки гібрид вирішує цей недолік старт-стопа. Адже якщо батарея заряджена, то двигун запускати для подальшого руху необов'язково. Тому в режимі тянучок, старт-стоп реально має проблему, тому що буває що тільки заглушився а тут відразу на 10 метрів підкотитись треба, і він заводиться. Гібрид - ні. Він заводиться тільки тоді коли батарея сильно розрядиться, але тоді він і не глушиться поки не зарядить її повністю. Ну або коли треба максимальний розгін, але це вже не питання економної їзди.
Вцілому, якраз таки гібрид, при спокійній їзді, забезпечує максимально оптимальний режим роботи двигуна. Прям як якась електростанція. Постійно на оптимальних обертах, з оптимальним навантаженням, в режимі найивщого ККД і найбільшого ресурсу. А рекуперація економить на спалюванні гальмівник колодок.
sdj387jsd написав: Тай багато інших моментів які все по капельці, збирають.
По капельці збирає гібрид. Починаючи від двигуна з вищим ККД (цикл Аткінсона), його постійного оптимального режиму роботи, і закнчуючи рекуперацією, яка повертає значну частину всіх витрат енергії в типовому міському трефіку.
sdj387jsd написав:Дайте одне і теж авто, на механіці досвідченому водієві. Та теж авто на гібриді, випускниці, яка щойно закінчила автошколу.
Знову в різних умовах рівняти? А дай навпаки - гібрид віртуозу а механіку блондинці, і що буде?
Що за мода така в різних умовах порівнювати? Давай ще згадай рекордні заїзди на мінімальний розхід. Скільки там народ досягав? 2 літри на 100км по місту на звичайних бензинових атмосферниках? І що далі? Прям як мала дитина.
sdj387jsd написав:П.С. сама ідея гібрида, мені здається помилковою.
Практика показала що вона дуже навіть не помилкова. Хоча очевидно це тимчасове, перехідне рішення. Але за обставин які склалися, гібриди зараз дуже вигідне рішення.
sdj387jsd написав:Чим більше деталей, тим більша ймовірність поломки.
ЛОЛ! Ти з якого століття сюди прийшов? Ні, ну серйозно, вже не ті часи коли цей принцип мав право на існування. Складність сучасних пристроїв (в усіх галузях), росте швидше, ніж падає їхня надійність. Так що ні, навпаки, збільшення складності може збільшувати надійність, при однакових інших умовах.
Щодо конкретно гібридів і їх надійності, то там є певні нюанси, але вони не через високу складність впринципі, а через певні конкретні елементи, такі як акумуляторні батареї, які просто мають обмежений термін придатності. Але в цьому плані вони не гірше електромобілів, так що все ок.
sdj387jsd написав:Чим більше вузлів, в русі - тим більше можливостей потратити більше енергії, на їх рух
При всіх інших рівних - так! Але біда в тому що всі інші не рівні. Один вузол може мати меньший ККД ніж 100500 вузлів об'єднаних в один агрегат. Тому це твоє припущення незастосовне на практиці.
sdj387jsd написав:Просто електромобілі сама ідея уже, більш цікавіша, але технічне виконання поки-що нікудишнє. Тай і ціна.
Все вірно. Саме через певні обмеження електоромобілів на сьогодняшній день, і з'явилась тимчасова ніша для гібридів. Вони позбавлені головних недоліків електромобілів, але при цьому дозволяють трошки наблизити характеристики авто до електромобіля. З поширенням електромобілів гібриди підуть у минуле. Принаймі наразі ситуація така. Але вона може змінитись.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0