8,901

Re: Следующий автомобиль

SanychGT написав:

На жаль немає з ким спілкуватися...

Це найтупіший злив зі всіх можливих. Але чомусь зовсім не дивно що ти ним користуєшся.  nose_eat

SanychGT написав:

Другу половину роботи зробиш сам. Хоча шансів на це дуже мало.

З якої радості я повинен шукати докази твоїх тверджень? Хоча, знову ж таки, для твого рівня логіки це напевно нормально. empathy

SanychGT написав:

Їх результати не одноразово підтверджувалися... І на моїй практиці теж.

Все навпаки - твої результати з твоїх фантазій, а результати інших ти просто підбираєш під свої переконання. Як зазвичай, "натягуєш сову на глобус"(с).  empathy

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0



8,902 Відредаговано SanychGT (2020-02-16 02:16:24)

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

А в тих умовах де 2.0 споживає трошки більше 8л, гібрид споживає 5л.

Сьогодні уточнив останні данні по середньому розходу... зима ж надворі. 2.0 "пенсіонерський екорежим" середній розхід вже 7,8л, 2.5 гібрид "блондинковий режим" середній розхід вже 8,4л...  vissla  upp

  0

8,903

Re: Следующий автомобиль

SanychGT написав:

2.0 "пенсіонерський екорежим" середній розхід вже 7,8л, 2.5 гібрид "блондинковий режим" середній розхід вже 8,4л...

Пенсіонерський екорежим, і режим блондинки це різні умови. wink
Нуа вцілому у 2.0 такий середній розхід по звичайному місту неможливий. Це явно комбінований режим який включає в себе трасу, або вільне від трефіку місто.
А такий розхід для гібрида, навіть по місту, можливий тільки тоді якщо йому не дають рекуперувати. Іншими словами - блондинка занадто активно тисне на гальмо. Ну або ще щось там пішло дуже криво.
В однакових умовах міської експлуатації, з трефіком і заторами, з однаковим рівнем пенсіонерності, різниця в розході між цими моделями десь в районі 1.5 разів на користь гібрида.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

8,904 Відредаговано sdj387jsd (2020-02-16 12:06:37)

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

В однакових умовах міської експлуатації, з трефіком і заторами, з однаковим рівнем пенсіонерності, різниця в розході між цими моделями десь в районі 1.5 разів на користь гібрида.

Незгідний. Авто може просто котитись. на запуск двигуна, йде більше пального. (тому інколи різні ця між котитись, та перетворювати рух в електрику не така уже і велика) Більше запусків більше витрати. (тому інколи різні ця між холостим та старт стоп не така уже і велика). Тай багато інших моментів які все по капельці, збирають.
Дайте одне і теж авто, на механіці досвідченому водієві. Та теж авто на гібриді, випускниці, яка щойно закінчила автошколу. Гадаю з результатами витрати палива, буде все досить цікаво. А ще якщо, на гібрид посадити досвідченого водія, та дати ТЗ, найбільший розхід. То там візагалі можна, ого-го який розхід отримати.

П.С. сама ідея гібрида, мені здається помилковою. Чим більше деталей, тим більша ймовірність поломки. Чим більше вузлів, в русі - тим більше можливостей потратити більше  енергії, на їх рух. Просто електромобілі сама ідея уже, більш цікавіша, але технічне виконання поки-що нікудишнє.  Тай і ціна.

Renault Logan 1.5dci 2017 5МППП - хороший сірий: 1.тракторець; 2.домашній поні. Загальний опис [ТУТ].
loganозалежний, наркоман.
  0

8,905 Відредаговано Larsen (2020-02-16 13:44:14)

Re: Следующий автомобиль

sdj387jsd написав:

Авто може просто котитись.

В нормальному трефіку не може. В тому то й проблема, і головна причина меньшого розходу по трасі ніж по місті.

sdj387jsd написав:

Більше запусків більше витрати. (тому інколи різні ця між холостим та старт стоп не така уже і велика).

От якраз таки гібрид вирішує цей недолік старт-стопа. Адже якщо батарея заряджена, то двигун запускати для подальшого руху необов'язково. Тому в режимі тянучок, старт-стоп реально має проблему, тому що буває що тільки заглушився а тут відразу на 10 метрів підкотитись треба, і він заводиться. Гібрид - ні. Він заводиться тільки тоді коли батарея сильно розрядиться, але тоді він і не глушиться поки не зарядить її повністю. Ну або коли треба максимальний розгін, але це вже не питання економної їзди.
Вцілому, якраз таки гібрид, при спокійній їзді, забезпечує максимально оптимальний режим роботи двигуна. Прям як якась електростанція. Постійно на оптимальних обертах, з оптимальним навантаженням, в режимі найивщого ККД і найбільшого ресурсу. А рекуперація економить на спалюванні гальмівник колодок.

sdj387jsd написав:

Тай багато інших моментів які все по капельці, збирають.

По капельці збирає гібрид. Починаючи від двигуна з вищим ККД (цикл Аткінсона), його постійного оптимального режиму роботи, і закнчуючи рекуперацією, яка повертає значну частину всіх витрат енергії в типовому міському трефіку.

sdj387jsd написав:

Дайте одне і теж авто, на механіці досвідченому водієві. Та теж авто на гібриді, випускниці, яка щойно закінчила автошколу.

Знову в різних умовах рівняти? А дай навпаки - гібрид віртуозу а механіку блондинці, і що буде?
Що за мода така в різних умовах порівнювати? Давай ще згадай рекордні заїзди на мінімальний розхід. Скільки там народ досягав? 2 літри на 100км по місту на звичайних бензинових атмосферниках? І що далі? Прям як мала дитина.  dumbom

sdj387jsd написав:

П.С. сама ідея гібрида, мені здається помилковою.

Практика показала що вона дуже навіть не помилкова. Хоча очевидно це тимчасове, перехідне рішення. Але за обставин які склалися, гібриди зараз дуже вигідне рішення.

sdj387jsd написав:

Чим більше деталей, тим більша ймовірність поломки.

ЛОЛ! Ти з якого століття сюди прийшов? lol Ні, ну серйозно, вже не ті часи коли цей принцип мав право на існування. Складність сучасних пристроїв (в усіх галузях), росте швидше, ніж падає їхня надійність. Так що ні, навпаки, збільшення складності може збільшувати надійність, при однакових інших умовах.
Щодо конкретно гібридів і їх надійності, то там є певні нюанси, але вони не через високу складність впринципі, а через певні конкретні елементи, такі як акумуляторні батареї, які просто мають обмежений термін придатності. Але в цьому плані вони не гірше електромобілів, так що все ок.

sdj387jsd написав:

Чим більше вузлів, в русі - тим більше можливостей потратити більше  енергії, на їх рух

При всіх інших рівних - так! Але біда в тому що всі інші не рівні. Один вузол може мати меньший ККД ніж 100500 вузлів об'єднаних в один агрегат. Тому це твоє припущення незастосовне на практиці.

sdj387jsd написав:

Просто електромобілі сама ідея уже, більш цікавіша, але технічне виконання поки-що нікудишнє.  Тай і ціна.

Все вірно. Саме через певні обмеження електоромобілів на сьогодняшній день, і з'явилась тимчасова ніша для гібридів. Вони позбавлені головних недоліків електромобілів, але при цьому дозволяють трошки наблизити характеристики авто до електромобіля. З поширенням електромобілів гібриди підуть у минуле. Принаймі наразі ситуація така. Але вона може змінитись. smile

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

8,906

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

різниця в розході між цими моделями десь в районі 1.5 разів на користь гібрида.

В місті ми вже знаємо "теоретичні" переваги... паперові.
А за містом то і зовсім шик!
http://i.piccy.info/i9/02810fe7afe1d194deef155e8af54413/1581849742/45799/1355156/ZkAAAgOSkeA_1920_800.jpghttp://i.piccy.info/a3/2020-02-16-10-42/i9-13657191/800x330-r/i.gif vissla
Гібрид це просто автомобіль "мрія"!

  0
Спасибо сказали: sdj387jsd1

8,907 Відредаговано sdj387jsd (2020-02-16 13:52:15)

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Але за обставин які склалися, гібриди зараз дуже вигідне рішення.

Але із-за спеціально створених обставин! Маємо що маємо..

Larsen написав:

ЛОЛ! Ти з якого століття сюди прийшов?

З практичного...

Larsen написав:

Тому в режимі тянучок, старт-стоп реально має проблему, тому що буває що тільки заглушився а тут відразу на 10 метрів підкотитись треба, і він заводиться.

Та зі всіх щелин, вищать як це добре як це екологічно...

Renault Logan 1.5dci 2017 5МППП - хороший сірий: 1.тракторець; 2.домашній поні. Загальний опис [ТУТ].
loganозалежний, наркоман.
  0

8,908 Відредаговано Larsen (2020-02-16 13:59:17)

Re: Следующий автомобиль

SanychGT написав:

В місті ми вже знаємо "теоретичні" переваги... паперові.

Підтасовуючи результати, можна довести що завгодно. Відео тестдрайва з росходом по місту я вже викладав, там було ясно сказано що при бажанні економити (пенсіонерський режим), 6 літрів не проблема. По Києву.
Ну а фотку з розходом навіть 14 літрів по місту для 2.0 я тобі можу хоч зараз зробити. Так що... аби було бажання.
Але ще раз - в однакових умовах, по місту у гібрида розхід меньший десь в 1.5 рази, плюс мінус.

SanychGT написав:

А за містом то і зовсім шик!

А оце реальний результат. Для середньої швидкості 115, там меньшого розходу впринципі бути не може. Це фотка гібрида моделі 16 року, тому можу прямо порівнювати з моїм. Так от у мене при такій середній по трасі, розхід аналогічний. І це логічно, адже в такому режимі руху майже вся енергія тратиться на опір повітря. Від гібрида тут користі мало. Хоча сам факт що двигун 2.5, при більшій масі авто має аналогічний розхід як 2.0, вже свідчить про його вищу ефективність. upp
[merge_posts_bbcode]Added: 2020-02-16 12:56:22[/merge_posts_bbcode]

sdj387jsd написав:

Але із-за спеціально створених обставин! Маємо що маємо..

Ну, обставини створені людьми, але не спеціально для гібридів. wink

sdj387jsd написав:

З практичного...

А в практичному столітті, механізми без системи змащування надійніші за механізми ускладнені за рахунок системи змащування? wink

[merge_posts_bbcode]Added: 2020-02-16 12:56:54[/merge_posts_bbcode]

sdj387jsd написав:

Та зі всіх щелин, вищать як це добре як це екологічно...

Ну, гібрид краще за старт/стоп. smile
Особисто я не прихильник старт/стопа. Ця штука дійсно дає можлвивіть пройти тести краще ніж без неї. Але на практиці вона не настільки однозначна. Ну це інше питання...

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

8,909 Відредаговано sdj387jsd (2020-02-16 14:07:38)

Re: Следующий автомобиль

Вартість гібрида мінус вартість лоагана трактора. Ось де економія. Одного цього вистачить кататись скільки, не кажучи моменти обслуговування. Не кажучи порівняння дизель бензин. Ото штучно створені йолопами екологічні податі, можуть зменшувати цю різницю.

Larsen написав:

Знову в різних умовах рівняти? А дай навпаки - гібрид віртуозу а механіку блондинці, і що буде?
Що за мода така в різних умовах порівнювати?

Це так, але податі теж в різних умовах вимірюються. Кому що більше треба так і міряють. Не ми такі..., як кажуть.

Renault Logan 1.5dci 2017 5МППП - хороший сірий: 1.тракторець; 2.домашній поні. Загальний опис [ТУТ].
loganозалежний, наркоман.
  0

8,910 Відредаговано Larsen (2020-02-16 14:09:16)

Re: Следующий автомобиль

sdj387jsd написав:

Вартість гібрида - вартість лоагана трактора. Ось де економія.

В тебе правильний хід думок. Я теж це часто нагадую тим, хто в економічність не включає вартість авто. Однак Логана гібрида нема, тому порахувати скільки на ньому зекономиш не вийде. Ну ти ж не будеш рівняти Логан до той ж РАВ4, правда? Так можна і з другої сторони зайти - РАВ4 гібрид по ціні якогось Прадо 4.0, от де економія! lol
Тому треба порівнювати порівнювальне. Ну от наприклад РАВ4 гібрид з РАВ4 бензиновим. І там справді економія по ціні є, але вже не настільки велика.
Ну і головне - гібриди це не про економію, це про екологію і зручніть експлуатації. Власне як електрички, тільки ті ще краще.

sdj387jsd написав:

Не кажучи порівняння дизель бензин.

А от в порівнянні дизель/бензин, ти про ціну забув. Я колись рахував що дизельний Логан виходить на один рівень з бензиновим по розходам десь на пробізі 50-100 тисяч. Швидше якщо катаємось по трасі, довше якщо по місту. Так що не факт що він вигідніше.
[merge_posts_bbcode]Added: 2020-02-16 13:07:47[/merge_posts_bbcode]

sdj387jsd написав:

Ото штучно створені йолопами екологічні податі, можуть зменшувати цю різницю.

Як би вони нам неподобались, але вони є фактом, з яким треба жити. Так що...

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

8,911

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Підтасовуючи результати, можна довести що завгодно.

Ніхто нічого не підтасовує...
Скоріше за все ось причина такого розходу у блондинки... вона просто тупо мерзне.  lol1

— Когда были холода печка работала часто расход по городу был 8-9л за поездку (поездка порядка 10-15км)
— Без печки расход был 6-7л за поездку по городу.
знакомые на гибриде дали совет, увеличить температуру климата и ставить вентилятор на минимум в таком варианте двигатель выключался а так если вентилятор на второй или третей скорости то двигатель работает почти всегда и заряжает батарею на все 100% и не выключается.

vissla

  0

8,912

Re: Следующий автомобиль

SanychGT написав:

Ніхто нічого не підтасовує...

Ти порівнюєш економічний режим їзди, з безбашенним. Що це, якщо не підтасовка?

SanychGT написав:

Скоріше за все ось причина такого розходу у блондинки... вона просто тупо мерзне.

Ну, теж варіант. Що я можу сказати? Треба вміти користуватись технікою правильно. smile

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

8,913 Відредаговано sdj387jsd (2020-02-16 14:22:51)

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Як би вони нам неподобались, але вони є фактом, з яким треба жити. Так що...

На люблять, ми стаємо сильніші так у всьому smile і не тільки.

Larsen написав:

Ну ти ж не будеш рівняти Логан до той ж РАВ4, правда? Так можна і з другої сторони зайти - РАВ4 гібрид по ціні якогось Прадо 4.0, от де економія!

Ну так рівняти, не прирівнювані речі, це теж, ще тот квест. Але в даному випадку все прирівнюється до. Витрачених грошей на км. Та за це чи влаштовує комфорт. Якось так. + спільний знаменник, можна собі і вигадати smile. Хоча в більшості випадків уже нам його вигадали:) щоб себе було легше тішити, та покуплю легше "вибрати".

Larsen написав:

гібриди це не про економію, це про екологію

У тому то і фішка, цієї екології, все рахується по максимально менш можливих показниках, викидів. А ось якби рахувати по максимально більш можливих, показниках викидів - був-би зовсім інший результат.

Renault Logan 1.5dci 2017 5МППП - хороший сірий: 1.тракторець; 2.домашній поні. Загальний опис [ТУТ].
loganозалежний, наркоман.
  0

8,914 Відредаговано SanychGT (2020-02-16 14:20:43)

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Відео тестдрайва з росходом по місту я вже викладав, там було ясно сказано що при бажанні економити (пенсіонерський режим), 6 літрів не проблема. По Києву.

В мене по Києву розхід палива теж менший, ніж у мене, в моєму ж місті. Десь на 1-1,5літри. У Києві швидкості їзди вищі, зупинки рідші, аби тільки в зовсім стоячи пробки не попадати. Розхід менше 8 літрів виходить за 150-200км за день по Києву.

  0

8,915 Відредаговано Larsen (2020-02-16 14:29:38)

Re: Следующий автомобиль

sdj387jsd написав:

Але в даному випадку все прирівнюється до. Витрачених грошей на км. Та за це чи влаштовує комфорт. Якось так.

Ну так нема гібридів з комфортом Логана. Так що якщо влаштовує його кофорт, то він і є найдешевим варіантом. А велосипед ще дешевше, якщо влаштовує комфорт. Але що б ти сказав якби про економічність Логана тобі розказали що велосипед економічніший? Ну от якось так...

sdj387jsd написав:

У тому то і фішка

Тут ти помиляєшся.

sdj387jsd написав:

цієї екології, все рахується по максимально менш можливих показниках, викидів. А ось якби рахувати по максимально більш можливих, показниках викидів - був-би зовсім інший результат.

Там проблема не в цьому. Ніхто ж не рахує які там викиди, тіпа як розхід пального. Ні. Питання лише в тому щоб влізти в норму. Так от гібрид простіше запихнути в норму, при вищих ТТХ.
Щодо реальних розходів, максимально можливі нікому не потрібні. На практиці важливі середні викиди. Ну а вони у гібрида однозначно нижчі, навіть якщо його вписали однакову норму як і бензиновий. Чому? Саме тому що він на практиці, по місту, працює майже завжди в оптимальному режимі. Саме в тому, в якому найменьші викиди. Більше того, він покращує локалізацію викидів. З гаража чи подвір'я можна виїзджати на електриці, ніяких викидів непрогрітого двигуна (а холодний кат пропускає дохера гівна) прямо під носом. Ніяких прогрівів, навіть однохвилинних, і це без шкоди для ресурсу двигуна. Ну і так далі...
[merge_posts_bbcode]Added: 2020-02-16 13:28:32[/merge_posts_bbcode]

SanychGT написав:

В мене по Києву розхід палива теж менший, ніж у мене, в моєму ж місті.

Отже погодься, порівнювати треба в однакових умовах, з однаковим режимом їзди і досвідченістю водія. А інакше виходить підтасовка, адже можна привести прямо протилежні результати.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

8,916 Відредаговано sdj387jsd (2020-02-16 14:30:41)

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Питання лише в тому щоб влізти в норму. Так от гібрид простіше запихнути в норму, при вищих ТТХ.

все вірно про це і кажу, всім шашечки головне, а не їхати...Цирк з гбо уже показав, як всім потрібна екологія.

Renault Logan 1.5dci 2017 5МППП - хороший сірий: 1.тракторець; 2.домашній поні. Загальний опис [ТУТ].
loganозалежний, наркоман.
  0

8,917

Re: Следующий автомобиль

sdj387jsd написав:

все вірно про це і кажу, всім шашечки головне, а не їхати..

ЛОЛ Ні! Гібрид краще їде, у всіх відношеннях. smile

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

8,918

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

ЛОЛ Ні! Гібрид краще їде, у всіх відношеннях

Гарад, не так написав, так гібрид різкіший, а ось чи на довше його вистачить, це малось на увазі під їхати.

Renault Logan 1.5dci 2017 5МППП - хороший сірий: 1.тракторець; 2.домашній поні. Загальний опис [ТУТ].
loganозалежний, наркоман.
  0

8,919

Re: Следующий автомобиль

sdj387jsd написав:

Цирк з гбо уже показав, як всім потрібна екологія.

ГБО безперспективне. Я вже тобі казав, ти якось все так гарно ігноруєш. При необхідності зміни інфраструктури, воно радикально не вирішує питання викидів. Ну от наприклад, ті ж самі викиди оксидів азоту ГБО від нього не залежать. А якщо вже змінювати інфраструктуру, то відразу на електричну, та вирішує все, раз і назавжди. smile
[merge_posts_bbcode]Added: 2020-02-16 13:34:11[/merge_posts_bbcode]

sdj387jsd написав:

, а ось чи на довше його вистачить, це малось на увазі під їхати.

Ну, довговічність батарей там обмежена. Як і у електричок.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

8,920 Відредаговано sdj387jsd (2020-02-16 14:38:18)

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

то відразу на електричну, та вирішує все, раз і назавжди.

Так батареї точно не скоро навчаться робити дешевими та довговічними. Гбо якраз і для того щоб бути дешевим. З дешевого багато грошей не зцідиш, тому якось так. А так уявіть, гбо з завода, з нормальним мотором яке вдома від звичайної газової труби можна задувати. Мотор ходить кузов не гниє, підвіска не сиплеться. Ось питання куму таке авто крім покупця потрібне?

Renault Logan 1.5dci 2017 5МППП - хороший сірий: 1.тракторець; 2.домашній поні. Загальний опис [ТУТ].
loganозалежний, наркоман.
  0

8,921

Re: Следующий автомобиль

sdj387jsd написав:

Так батареї точно не скоро навчаться робити дешевими та довговічними.

Ну так інфраструктура від цього не залежить. Як і мережа заправок не залежить від того чи двигуни атмосферні чи з наддувом. wink

sdj387jsd написав:

Гбо якраз і для того щоб бути дешевим.

Ні, ні, ні. Ми тут про екологію говоримо, а не про економію. Годі вже плутати ці малосумісні речі. smile

sdj387jsd написав:

З дешевого багато грошей не зцідиш, тому якось так.

Тут не той випадок. Витрати на всі ці зміни не вигідні. Вигідно не вкладати нічого, а продавати дорожче. Тому конспірологія тут недоречна.

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

8,922 Відредаговано sdj387jsd (2020-02-16 14:44:13)

Re: Следующий автомобиль

Larsen написав:

Ні, ні, ні. Ми тут про екологію говоримо, а не про економію. Годі вже плутати ці малосумісні речі.

Все вірно, виготовити енергію. Виготовити батареї - це все теж екологічні ресурси. Я розумію головний принцип екології десь там срати, але не в себе під носом. Так чи іначе ми в банці живемо? чи ні?

Larsen написав:

Витрати на всі ці зміни не вигідні.

- просто виготовити авто, з того що є. Покупці далі розберуться де їм газом задуватись. Та яким.

Renault Logan 1.5dci 2017 5МППП - хороший сірий: 1.тракторець; 2.домашній поні. Загальний опис [ТУТ].
loganозалежний, наркоман.
  0

8,923

Re: Следующий автомобиль

sdj387jsd написав:

А так уявіть, гбо з завода,

Дякую, я в таке не взяв всеодно. smile

sdj387jsd написав:

яке вдома від звичайної газової труби можна задувати.

ЛОЛ Ні! Не вийде. Там не той тиск! Та і в мене вдома труби нема, і не хочу я її.  tongue

sdj387jsd написав:

Мотор ходить кузов не гниє, підвіска не сиплеться. Ось питання куму таке авто крім покупця потрібне?

Ну так такі авто і продають. Якщо ти думаєш що довговічність сучасних авто мала, ти погано знаєш історію. smile
А те що були більш довговічні моделі, це факт, але покупець вирішив що це не так цікаво як інші плюшки. І взагалі приємніше купити нову машину ніж 20 років їздити на старому кориті. Тому ціна важливіше за довговічність. Тому так...
[merge_posts_bbcode]Added: 2020-02-16 13:46:22[/merge_posts_bbcode]

sdj387jsd написав:

Виготовити батареї - це все теж екологічні ресурси.

Батареї можуть змінюватись. А сам принцип електрички залишиться. wink

sdj387jsd написав:

Я розумію головний принцип екології десь там срати, але не в себе під носом.

Не головний, але теж важливий.

sdj387jsd написав:

Так чи іначе ми в банці живемо? чи ні?

Ні.

sdj387jsd написав:

просто виготовити авто, з того що є. Покупці далі розберуться де їм газом задуватись. Та яким.

Ну так ринок таких покупців занадто малий. А там де він є, там такі авто продають, в чому проблема?

LogAn 2013 1.2 Authentique -> Toyota RAV4 2016 2.0 Live
  0

8,924 Відредаговано alex.cver (2020-02-16 17:46:43)

Re: Следующий автомобиль

Вчера говрил со знакомым, Лондон. Говорит в Англии уже закон приняли - через 12 лет в стране будет запрещена продажа машин полностью на бензине и дизеле. Блин 12 лет smile Не только дизель и бензин тоже. Закон принят под наступающую эру электричек.
https://anekdot.kozaku.in.ua/uploads/posts/2019-11/thumbs/1574205598_greta.jpg

KIA Sportage 4WD,2.0 бенз,ручка,2013 upp
Sandero STEPWAY 1,5 dCi, синий, 2014 - продано
Плюсы/минусы реношного дизеля по опыту владения Stepway - https://www.logan.in.ua/forum/post738140.html#p738140
В игноре - только странные люди (3)
  0

8,925

Re: Следующий автомобиль

alex.cver написав:

через 12 лет в стране будет запрещена продажа машин полностью на бензине и дизеле.

Тобто на газі можна буде їздити?

Logan mcv 2011 CH/UA 1.6 16v К4М 105 к.с. 7місць LAUREATE ABS конд 4подушки ЕГУР ЕПГ ГБО-4 Hi-Flex Вовк в овечій шкурі 
Незалежна, вільна і єдина Україна!!!
  0