Re: Цены на ТО
Да, и сама защитка легкая и звенящая
Та швидко гниюща буде
loganозалежний, наркоман.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → СТО → Цены на ТО
Сторінки Назад 1 … 59 60 61 62 63 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Да, и сама защитка легкая и звенящая
Та швидко гниюща буде
Та шо ей сделается. Ржавеет и все
По суті так, Ви праві. В мене склалось враження ,що в низу ржавіє - це тільки розхідники. Тому захист теж до них віднести.
Та шо ей сделается. Ржавеет и все
Да, а еще в древние времена прошлого тысячелетия ненавистного совка считалась эффективной антикоррозионной защитой обработка металла масляной пленкой и покрытие ее дорожной пылью...
По суті так, Ви праві. В мене склалось враження ,що в низу ржавіє - це тільки розхідники. Тому захист теж до них віднести.
Я свій логан обробляв - всю ходовку, арки коліс передніх і задніх антикорив. Потім ставив повні підкрилки назад. Шумив, а двері окрім шумки ще й мовілив всі зварні стики.
Одним словом, робив авто для себе, на все життя. Аналогічно колись робив ВАЗ-2106, який прожив понад 30 років і не згнив.
Аналогічно робив багато інших авто.
Але з інших, абсолютно об'єктивних причин, я зрозумів, шо Логан "не то пальто" - авто не моєї їзди, хоч дизель і сподобався, нажаль...
Тому продав. Людина, яка його купила, - лікар з Чернігова, подивився на все, що в нього вкладено, і як це зроблено, на всю цю обробку сказав - це ж ручна робота, як Ролс Ройс.
Потім додав, взагалі я планував торгуватись, та й грошей таких не маю, але за тиждень зберу, і дав задаток, без розписки. І через тиждень забрав машину...
Я до того, що в цю і понад десяток попередніх машин руки, кошти і душу вклав, а тому знаю про що пишу, а тому ось ці виходки
не звертайте увагу, він всі логани обливає г.ном.
У тебе розуму малувато
арки коліс передніх і задніх антикорив. Потім ставив повні підкрилки назад
Ось це напевно теж літо-осінь потрібно буде зробити. І з дверками теж
шо Логан "не то пальто"
Але, мене фінансової сторони просто жаба їсть...Тим паче є набагато пріоритетніші речі, куди і час і все остальне треба виділяти. Це хіба-що подорослішаю, та що фінанси скажуть...
Ось це напевно теж літо-осінь потрібно буде зробити. І з дверками теж
Я робив і передні, але це імхо. Хочтам і підкрилки, але в пазухи над бризговиками набивається земля, аж трава там росте (про це нафорумі писали). Тому я все це обробив.
По заднім аркам прозаїка - там величезні, незахищені ніші, особливо в правому прилі, де заправна горловина. Тому знімаємо штатні щитки, обробляємо і ставимо повноцінні підкрилки.
По дверям. Тобі ж їх розбирали, тому що заважало заодно промовілити всі відкриті частини - стики, переходи, пакування, зварні шви?
Тобі вж їх озбирали, тому що заважало заодно промовілити всі відкриті частини - стики, переходи, пакування, зварні шви?
Незнання...Але з дверками не зовсім так як треба вийшло, то вже літом-осінь..
sdj387jsd, ну я тобі писав як і що робив я. Ти просто полінився вникати, довірився чужим рукам.
Ти просто полінився вникати, довірився чужим рукам.
Там всі гуртом, як завжди зажлобився..
Але, мене фінансової сторони просто жаба їсть...Тим паче є набагато пріоритетніші речі,
Само собою. Автівки це іграшки, і не більше. Гратись в них можна при вільних фінансай, коли діти виросли та самостійні, як у мене, наприклад.
Втім, як любитель нового і трахтаматів, глянь на це
https://ravon.com.ua/auto/ravon-r4
Тут тобі і прайс, і 106 сил і трахтамат, і гбо ставиться, і порода ЖМ (порівняй силовий каркас з дачієвським). І це не гівно - люди вже по 100 тис проїхали і без нарікань.
Ну і чим не варіант для жінки?
Ну і чим не варіант для жінки?
З нею уже простіше, на ручці вміє...І дивився на те, до-речі і непогане авто, перша думка була не вірна..ай буде видно, он на днях скважу бурили... Це ще ті відчуття, коли кожен метр починаєш рахувати, і з середи просто розриває, і починаєш це в різних валютах, ой думав вмру.
sdj387jsd, я водою колись займався, досліди, що по воді у сусідів. Наприклад на київщині в деяких районах з верховодки отримаєш воду кращу, ніж бурити бучак, і навіть сеноман. Чому так - можу розказати.
Верховодку ти можеш і вручну пробити.
Досліди для початку геологію вашої місцевості. Я вашу місцевість не знаю.
Потім вирішиш, там багато нюансів, включаючи під'їзд авто до місця буріння.
Досліди для початку геологію вашої місцевості. Я вашу місцевість не знаю.
Потім вирішиш, там багато нюансів
Та вже зробили, не ахті десь 1,1-1,2 куба в час приходить, але дуже добре що до 20 метрів нище землі підіймає..Верходка все залізне, з вапняком Треба туди далі...
Верходка все залізне, з вапняком Треба туди далі...
Перевищення органіки, нітрати - так, але 2-х валентного заліза в верховодці бути не повинно. Хіба що в який склад боєприпасів уперся часів всіх світових воєн, або в схрон ))). В цьому випадку вода буде ржава відразу, прямо з крану і залізо в ній 3-х валентне.
Але повторюсь - я не знаю вашої місцевості, можу помилятись, або ви прокололи верховодку і ввійшли в полтавський горизонт.
В цьому випадку вода буде ржава відразу, прямо з крану і залізо в ній 3-х валентне.
І залізо і закип'ятити бордове та в осадок, + запах - весь набір. Просто колодязь значно ліпше. (але літом всі пересихають, і цієї осені сухі) А там далі,суха глина араліт, прослойки базальта , і далі далі. Ой думав жаба мене з'їсть. Ладно то таке, головне що є..
І залізо і закип'ятити бордове та в осадок, + запах - весь набір. Просто колодязь значно ліпше. (але літом всі пересихають, і цієї осені сухі) А там далі,суха глина араліт, прослойки базальта , і далі далі. Ой думав жаба мене з'їсть.
Це і підтверджує мої слова, ти в полтавці. Запитай у людей що мають з бучака, щоб зря не довбатись.
Странные цены на ТО...
Я б за такие деньги весь день их снимал-ставил
Механик с этих денег получит,от силы,чистыми на руки,гривен 100 за час.
Механик с этих денег получит,от силы,чистыми на руки,гривен 100 за час.
Заробітна плата працівника - не залежить від придубку (та ЧП) організації. Від цього тільки залежить на чому їздить начальника/хазяїна.
Заробітна плата працівника - не залежить від придубку (та ЧП) організації.
В Україні, з урахуванням госпрозрахункових показників дохід працівника розраховується в 10% від принесеного ним прибутку. Найвищий цей показник в США близько 70%.
В Україні, з урахуванням госпрозрахункових показників дохід працівника розраховується в 10% від прибутку компанії
У нас взагалі якесь свинство. Робочих місць меншає, а раз є кому робити треба зарплату різати. Якось так. Але з іншої для більш розумних власників - це вікно можливостей. І там дійсно стараються платити ну якісь більш менш зп...
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-02-22 11:25:35[/merge_posts_bbcode]
П.С. а з іншої сторони у нас і багаті люди. Йдуть в організації гадаючи що там переплативши їм зроблять більш якісно. Чим просто фізик, людина по оголошенню, тому для них і ціни. На цій вірі все і тримається...
У нас взагалі якесь свинство. Робочих місць меншає, а раз є кому робити треба зарплату різати. Якось так.
За це я не люблю капіталізм.
для більш розумних власників - це вікно можливостей. І там дійсно стараються платити ну якісь більш менш зп...
Так, але теж прижимають. Усередньому українець отримує 10% від того, що заробив для компанії. Я писав про це вище.
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-02-22 14:16:34[/merge_posts_bbcode]
Як приклад любима всіма українцями корпорація Рошен. Я був на вінницькій фабриці в 2009р. Там працювало 1000-1500 народу. Цехи автоматизовані і вже починалась роботизація, яка виглядала досить смішно - якщо на сусідній лінії сидять 4 жіночки і викладать цукерки зі швидкістю пулі, то н цій лінії тугодум тягає їх як черепаха. Але на виході продуктивність вища у робота. Це було 10 років тому.
Був я на цій же фабриці в цьому році, там вже не 1000-1500 працівників, а всього 200-500, решту роботи виконують шуберти. Скільки коштує шуберт знаєш?
Цех майже безлюдний. Нач. цеха каже, було у мене 200 людей - було щожня 200 проблем. Зараз людей нема і проблем нема.
Власнику пофіг робочі місця.
Друга сторона цієї ж медалі - маса трудоспособного народа виїхало на заробітки. Де ти зараз знайдеш кваліфікованих працівників? ОТже вихід той же - притягуєш з Німеччини беушні куки, перебираєш їх і працюють вони як милі. Навіть малі підвальні фірми, які займаються наприклад металевими дверями, навіть вони варять двері куками, бо біологічних електрозварювальників нема.
Друга сторона цієї ж медалі - маса трудоспособного народа виїхало на заробітки. Де ти зараз знайдеш кваліфікованих працівників?
Сам собі робітник, сам собі начальника вихід такий Тай позавити від себе від непотрібних товарів/послуг.
Ну автоматизація, це добре але уже пора вводити податки на працю машин. Бо іначе скорочення населення мусить продовжуватись..Але чомусь про це петицій нема...
Сторінки Назад 1 … 59 60 61 62 63 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → СТО → Цены на ТО
Згенеровано за 0.145 секунд(и), виконано 85 запитів