jasonua написав:Георгич, мені і зараз смішно. Час від часу їзджу 140-150км/год. Кермо нормально себе поводитьь і авто гарно тримається дороги.
Смійся скільки хочеш, але кермо ніяк себе не поводить, воно пусте. Не їздиш ти 140-150, тому цього не розумієш.
Зніми завтра відео на телефон, як ти на швидкості 70 вліво-вправо кілька разів крутнеш різко руля.
Що при цьому відбудеться я знаю, досліджував на своєму Логані-седані.
jasonua написав:На такій швидкості на любому авто якщо різко вивернути кермо авто перевернеться....
Така ж наївність, правильно сконструйоване авто і на 200, у цьому випадку буде дрифтувати і ввійде в поворот, але ні в якому разі не перевернеться.
Перевернеться Газель, фура, Ікарус, автокран. Якщо для твого МЦВ це рівня, то я тебе вітаю. А керованість МЦВ гірше логана-седана, це всім відомо, тому смійся далі.
В мережі повно відео і фото про дива маневрування Дачій Матизів и пр. шедеврів.
Ось що цей Логан тут робить?
[merge_posts_bbcode]Добавлено: 2020-04-02 23:42:28[/merge_posts_bbcode]
sdj387jsd написав:Напевно тому що у Вас мінівен, хвост є, який напевно ліпше все врівноважує,
Ні, керованість у МЦВ значно гірша. Це не мій досвід, про це пишуть у мережі.
А по власному досвіду, скажу, що всі пиріжки, бусики менш стійкі, ніж пузотерки. Втім це аксіома
Хоча ця аксіома має виключеня, яке мене здивувало - БМВ, ось що рулиться так рулиться - завдяки грамотному прорахунку конструкції, та активних підвісок і, особиво, активних стабілізаторів. Я не очікував, що сарай Х6 уміє так літати.
0