Re: Следующий автомобиль
А в умовах руху в місті чи на трасі, логан робить все не гірше, ніж багато інших авто.
Просто потрібно розуміти, яка ця машина
Nissan QASHQAI 2.0 2021
Nobody dies a virgin, life fucks us all
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Сторінки Назад 1 … 392 393 394 395 396 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
А в умовах руху в місті чи на трасі, логан робить все не гірше, ніж багато інших авто.
Просто потрібно розуміти, яка ця машина
Щоб машина нормально їздила треба дороги нормальні
Що правда то правда. Мій стиль водіння та мої маршрути добивали логанівську підвіску так, що кожне ТО треба щось в ній колупати. Але у багатьох інших претензій на якість підвіки логанів мало, значить це індивідуально. Тому сьогодні в Україні Дастер один із самих рейтингових, та й взагалі всі кросовери мають високий попит
Щоб логан нормально їздив, треба ставити правильну гуму й розуміти, що робиш за кермом. Нормально машина їздить і ніякої проблеми з перекиданням нема, принаймні це можу точно стверждувати за МСВ. Щоб МСВ почав кидати задню вісь, треба поставити ціль це зробити.
Це індивідуальна підготовка авто.
А якщо сток?
А в умовах руху в місті чи на трасі, логан робить все не гірше, ніж багато інших авто.
Просто потрібно розуміти, яка ця машина
А це індивідуальне пристосування.
Вище про це вже писали, як і про пібідку на ричажку - зручно? - Так, аля для людини, яка їздить на різних, уніфікованих авто, це не тільки незручно, а небезпечно.
Аналогічно і особливості керованості.
Тобто якщо руки і голови прикласти і їздити з розумом, то їздити буде.
А якщо сток, і менеджер яких скаче щодня в інщу офісну розлітайку, то зась. Про це мова.
Виникає питання до виробника, а чтому б відразу не зроюити задню вісь і задню гуму як у людей? І пібікалку з ними? Чому Дачія нас морозіла до 2017 року?
По відео мені мало зрозуміло, яка на задній вісі гума. Але попереду стоїть зимова. Якщо на задку літня, то при чому тут логан, там проблеми з прокладкою.
Є блог з фото крупним планом, там гума видно. Пошукаю.
Пользуйся достоверными источниками
https://www.cdn.renault.com/content/dam … ochure.pdf
https://www.cdn.renault.com/content/dam … ochure.pdf
Перед выступлением сначала погугли а то очень смешно empathy
Понижайка только на Дастер 4х4 шесть передач на механике.
Для тех, кто не пользуеться мозгом, и у кого проблемы не только с чтением с акцентирую внимание на выделеном мною.
Степвей 1.5dci 90 5мкпп 167км/год 11,8с до 100
Дастер 1.5dci 110 6мкпп 158км/год 11,8с до 100
Так как сравнивать надо схожее, а не помидор с грушей.
Но на роботе у Дастера чуток другие передаточные.
И это я тоже упомянул.
Вони коштують кожну свою копійку. За такі гроші це дуже хороші автомобілі.
Під 15к за логан, чи 21к Дастер - не така вже й халява. Це зовсім не халява.
Наприклад те ж Поло чи Рапід, Сеати, та багато чого за такі ж гроші їздять краще.
Не знаю як на рахунок 1.5, але 1.6 16кл на 3000об тримає крейсерську швидкість 110км/год.
Це по спідометру... А реальних так якраз біля 100.
Александр007 написав:Пользуйся достоверными источниками
https://www.cdn.renault.com/content/dam … ochure.pdf
https://www.cdn.renault.com/content/dam … ochure.pdf
Александр007 написав:Перед выступлением сначала погугли а то очень смешно empathy
Понижайка только на Дастер 4х4 шесть передач на механике.
Для тех, кто не пользуеться мозгом, и у кого проблемы не только с чтением с акцентирую внимание на выделеном мною.
SanychGT написав:Степвей 1.5dci 90 5мкпп 167км/год 11,8с до 100
Дастер 1.5dci 110 6мкпп 158км/год 11,8с до 100Так как сравнивать надо схожее, а не помидор с грушей.
SanychGT написав:Но на роботе у Дастера чуток другие передаточные.
И это я тоже упомянул.
Умник.
Упоминатель хренов.
Заходишь на оф сайт и максималка. 170
Ограничение еще и не факт как и логан
думаю они бы поспорили с георгичем))) кто лучше шкода или тойода
На переворот?
SanychGT,
Edc 6 такая как и на Мега
SanychGT,
Ты тупо механику нашел с понижайкой.
А не edc 6
Садись двойка
Це індивідуальна підготовка авто.
В мене самий натуральний сток. без гідропідсилювача та взагалі всяких помічників.
для людини, яка їздить на різних, уніфікованих авто, це не тільки незручно, а небезпечно.
Цілком згоден. Можливо логан стоїть трохи осторонь від уніфікованих авто, тому дійсно відчувається різниця й потрібно себе постійно перенастроювати. Але тим, у кого логан постійна автівка, я проблем не бачу. Я на ньому таке витворяв, що що інші не можуть навіть якщо захочуть, бо на інших автомобілях це не дадуть робити електронні ручники, абс, єсп .... Особливо це помітно взимку, коли порожній логан може робити набагато більше, ніж авто з нашийниками. Але безпека повинна бути в голові. Потрібно розуміти як водити безпечно. З електронікою безпечно можуть їздити навіть блондинки а на пустому автомобілі ні.
Я и так в последнее время чота теряю смысл сюда заходить - один непрекращающийся срач по любому поводу...
Раньше такой нежный не был и даже в бой троле-срача вступал.
А как же адреналина и настроения подчерпнуть на форуме?!
Стареешь?
В мене самий натуральний сток. без гідропідсилювача та взагалі всяких помічників.
Налаштування підвіски, заміна гуми - це індивідуальна підготовка.
Сток - це авто з салону. При чому тут підситлювач і помічники?
SanychGT,
Ты тупо механику нашел с понижайкой.
А не edc 6 empathy
Садись двойка
Тупо мозгом не пользуешься только ты...
Цілком згоден. Можливо логан стоїть трохи осторонь від уніфікованих авто, тому дійсно відчувається різниця й потрібно себе постійно перенастроювати.
Так я саме про це і пишу і порівнюю.
jasonua, тоже проедься с разворотиком.
З електронікою безпечно можуть їздити навіть блондинки а на пустому автомобілі ні.
А тут є коварний нюанс - електроніка допомагає у тих випадках, коли ситуацію можна врятувати. Це бещить водія і він втрачає грань між керованістю і межею втрати керування.
У авто без електроніки ця межа не різка, і водій може її вдчувати і використовувати, а з електронікою втрата керування настає різко, бо все витягнула електроніка.
SanychGT,
У тебя он не работает тупо
Під 15к за логан, чи 21к Дастер - не така вже й халява. Це зовсім не халява.
Наприклад те ж Поло чи Рапід, Сеати, та багато чого за такі ж гроші їздять краще.
Ми говоримо за автосалони? Початкова ціна сандеро 249 т.грн, логан 279 т.грн. Поло 381 т.грн зі складу. А ще треба дивитися на політику дилерів. Шкода продасть за додаткові гроші навіть сніг взимку, тойота теж любить подібне робити, рено теж, а от ніссан вже комплектує допами й продає комплектації. Міцубісі теж ближче до ніссан. Поки в мене таке враження, що роздягнути більше всіх любить шкода, хоча на перший погляд здається, що це недорогі автомобілі
У тебя он не работает тупо
Согласен... Тупо он у меня не работает.
Я же
Умник.
SanychGT, твой МЦВ валит по льду. "Моя" Шкода по асфальту.
По льду и фура или автокран не перевернутся, а на асфальте легко.
Опрокидывающий момент по льду 0,05-0,1 g, по асфальту 0,6-0,8 g. Т.е. в 10 раз больше
ЗЫ. Шкода по льду делает 720град. Загуглишь сам или помояь?
Блин, до вброса Алекса здесь про шкоду никто и не вспоминал. Вот кто шкода-троль у нас .
ЗЫ. Шкода по льду делает 720град. Загуглишь сам или помояь?
Да чихать я хотел на шкоду. Не интересно от слова абсолютно.
Качественное, немецкое, практичное и одновременно ни о чем.
Нравиться? Ну катайтесь... Нам то что до этого?
Щоб логан нормально їздив, треба ставити правильну гуму й розуміти, що робиш за кермом. Нормально машина їздить і ніякої проблеми з перекиданням нема, принаймні це можу точно стверждувати за МСВ. Щоб МСВ почав кидати задню вісь, треба поставити ціль це зробити. А в умовах руху в місті чи на трасі, логан робить все не гірше, ніж багато інших авто.
Просто потрібно розуміти, яка ця машина
Добавлю свои пять копеек..
Насколько мне известно Логаны разных поколений или исполнений для других стран имеют разную по жесткости подвеску. Так например владельцы первых МСВ говорят что они мяхкие в ходу как диваны, а свежее машины "дубовее".
естественно и поведение на скорости будет разное. Более жесткая подвеска на скорости намного будет устойчивей чем "мягкий диван".
Сторінки Назад 1 … 392 393 394 395 396 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Згенеровано за 0.376 секунд(и), виконано 40 запитів