Larsen написав:А, я думав мова про ремонт. Ну тоді взагалі ремонт ще дешевше, і можна без допілювання кататись. Ну а щодо модернізації, не знаю. Це на любителя. Як на мене то всеодно краще штатні рішення ніж модернізація. Але проміняти навороти на рівень б/у-шності? Або поміняти шило на мило і за це ще й доплатити щоб отримати більше наворотів? Навіть не знаю... Тут вже треба думати над пріоритетами. Наскільки для тебе важливо отримати якісь навороти відсутні в базовому Логані?
Ну, план був такий:
- нормальна шумоізоляція
- покращення комфорту і естетики салону (тут не розженешся, яле дверні карти ну дуже хочеться замінити на карти від фази 2. Ну і там дрібнички типу підлокітника.
- повимахуватись з тюнінгованими бампером (ну от кортить просто, знаю, що можна жити і без цього Але це в останню чергу.
- замінити оптику
- замінити сидіння на більш зручні
Тобто в принципі, все це стосувалось естетики і певною мірою комфорту. Хотілось би й кондей (благо, знайомий на роборці Дачій), але з 1.4 не знаю, що це буде. ГУР... хз, я й без нього нормально собі дев'ять років.
Фактично, необхідність ремонту перекреслює усілякі такі плани і ставить під сумнів їхню доцільність. Якось просто я забув, що Логан теж може ламатись Повторюсь, до 2019 року в машині майже нічого не робилось, окрім регламентних робіт (та й то не завжди вчасно). Якби я був впевненим, що ось зараз після ремонту я ще довго відкатаюсь без зайвого геморою, я би й думки не допускав міняти авто.
0