Re: Двигун 0,9 TCe 90 та все, що з ним пов'язане
Той же приклад з цукерками... якщо я отруївся купленою цукеркою? хто має відшкодовувати ?
потому что Кролик был очень воспитанный.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Двигун → Двигун 0,9 TCe 90 та все, що з ним пов'язане
Сторінки Назад 1 … 4 5 6 7 8 … 12 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Той же приклад з цукерками... якщо я отруївся купленою цукеркою? хто має відшкодовувати ?
але притензію я маю нести до того хто мені це продав
Нести претензію можеш, але у відповіть отримаєш мороз.
Що далі?
Той же приклад з цукерками... якщо я отруївся купленою цукеркою? хто має відшкодовувати ?
А ще тухле курча в супермаркеті.
Слабо, пояснюю - Я раніше працював в фармацевтичних компаніях, і якщо ти купив антибіток і в ампулі виявив таргана, або в флаконі з фізрозчином крису. Що тоді?
Ладно, баян все це.
З.І. А в якій сфері працюєш? ми займаємось в основному ТЕЦ , основний замовник це цукрові заводи.
АСУТП на ГЗК, технічний зір, робототехніка, також швидкодіючі процеси в харчовій,упаковці, верифікація.
В швидкодіючих процесах сіменс не тяне, тут тільки японці.
Grafik87 написав:З.І. А в якій сфері працюєш? ми займаємось в основному ТЕЦ , основний замовник це цукрові заводи.
АСУТП на ГЗК, технічний зір, робототехніка, також швидкодіючі процеси в харчовій,упаковці, варифікація. В швидкодіючих процесах сіменс не тяне, тут тільки японці.
цікава галузь. Як зара з замовленнями ?
цікава галузь. Як зара з замовленнями ?
Стосовно ГЗК, то це Жеваго і Ахметов. Як зараз з цінами на метал сам знаєш, так і вся галузь.
А у харчовці, фармацевтії все стабільно, все крутиться. Замовлення є, хоча й тугіше.
З бюджетниками не працюємо
А як ваша фірма називається ?
А як ваша фірма називається?
https://industrial.omron.eu/en/home
Там і каталог. Доречі, раджу ознайомитись. Можем попрацювати.
Сюжет з Джедаями. Мда, реношники як гоп.сто поводяться. Цікава реакція Рено.fr
https://m.facebook.com/story.php?story_ … tions=true
m.facebook.com/story.php?story_fbid=2607261112819081&id=1397334377145100&anchor_reactions=true
Пздц как рыно обоср...сь с этим роботом. Даж интересно продают ли они этот робот с 0.9 в Европе ну не Восточной а там во Франции или Германии или Норвегии или Дании. Шо то сомневаюсь как то гуглить лень
А как робот может влиять на скачки хх?
А как робот может влиять на скачки хх?
Да никак, в любой поломке виноват робот))
А насчет арма моторс, если ситуация действительно такая как рассказывают, то дилер, конечно, мудак
В Армамоторс некомпетентньіе в технических вопросах, могут как "недолечить" так и "перелечить" , утверждаю как ихний бьівший клиент.
Олежа написав:А как робот может влиять на скачки хх?
Да никак, в любой поломке виноват робот))
А насчет арма моторс, если ситуация действительно такая как рассказывают, то дилер, конечно, мудак
может, робот управляет подачей топлива , иначе переключить передачи без ой-ой-ой какого клевка и скрежета не выйдет
alexkart написав:Олежа написав:А как робот может влиять на скачки хх?
Да никак, в любой поломке виноват робот))
А насчет арма моторс, если ситуация действительно такая как рассказывают, то дилер, конечно, мудак
может, робот управляет подачей топлива , иначе переключить передачи без ой-ой-ой какого клевка и скрежета не выйдет
Ребята уже три недели не могу допиться чтобы поменяли по гарантии газовый картридж и записаться на станцию Арма Моторс тупо меня бортируют , сегодня начальник сервиса сказал что общение только через переписку )))
что общение только через переписку
может, оно и к лучшему - после карантина можно и в суд с этой перепиской.
Ребята уже три недели не могу допиться чтобы поменяли по гарантии газовый картридж и записаться на станцию Арма Моторс тупо меня бортируют , сегодня начальник сервиса сказал что общение только через переписку )))
Капец, вот же ж ....., они вообще имеют право ?
Вроде как слышал, автосалоны работают, им позволили работать в карантин, тем более сервис должен работать.... так же как и заправки....
Вроде как слышал, автосалоны работают, им позволили работать в карантин, тем более сервис должен работать....
Великі компанії, це "Критично необхідні", сервіси! Без них економіка рухне! Без низ буде кінець, світу. А на звичайних підприємців людей, настрати! Карантин! все по плану! Давно писав, що це щоб витягнути всі гроші з матрасів, та тоді по "Книжках" вивчені економічні "Експерти", жужали інше! Ну ну цікаво що будуть жужати під кінець карантина, хто на повному ходу, всі вріжуться в стіну нового законодавства. Щоб не врізатись, то вже треба буди за стіною.
gatuno написав:Сюжет з Джедаями. Мда, реношники як гоп.сто поводяться. Цікава реакція Рено.fr
https://m.facebook.com/story.php?story_ … tions=true
m.facebook.com/story.php?story_fbid=2607261112819081&id=1397334377145100&anchor_reactions=trueПздц как рыно обоср...сь с этим роботом. Даж интересно продают ли они этот робот с 0.9 в Европе ну не Восточной а там во Франции или Германии или Норвегии или Дании. Шо то сомневаюсь как то гуглить лень
Ответ рено украина " Renault Миколо, доброго дня!
Ви вже отримали офіційного листа від ТОВ «Арма Моторс» із роз’ясненнями щодо плаваючих обертів.
Також, нам дійсно прикро, що Вам довелося зіштовхнутися з неприйнятною поведінкою деяких працівників дилерського центру. Ми вжили всіх заходів, щоб подібного більше не траплялося.
В будь-якому разі, якщо у Вас є додаткові питання або зауваження, звертайтеся, будь ласка, на нашу гарячу лінію за номером телефону 0 800 500 351, ми завжди будемо раді допомогти."
kotovyi.m.o, Спробуйте записатися по гарантії до іншого офіційного сервісу, Голосіївський той же самий. Арма на Вас зуб має, як я бачу.
Ответ рено украина " Renault Миколо, доброго дня!
ахахах, ржу просто качаюсь! Даже печатки штампа, індентифікайних данних комісії, все пусто - зате є строка "примірник споживача". Цинізм рулить як ні крути - на підітрись
Взагалі то Вам співчуваю, алеж. Ну в мене така манера спілкування, прошу не ображатись!
Ну і де тепер крики, та відгуки яке добре гарантійне обслуговування, та чому треба переплачувати кучу грошей, на ТО, щоб гарантію мати. Тай взагалі самому до авто не надо, цеж гарантія!!!!Та крій боже самому залити, не рекомендоване масло, розхідники!!! Це взагалі анафема!!!
Кстати по фирменому обслуживанию, какая марка антифриза G11 или G12, кто знает? Нет данньіх ни в мануале машиньі ни на фирменной бутьілке Рено , как будто секретная информация. Он желто-зеленьій , после установки гбо нужно бьіло долить, в арму ехать не хотелось. По совету продавца доливал G11 , только сейчас прочитал что смешивать/доливать G11 в G12 нельзя.
kotovyi.m.o, Спробуйте записатися по гарантії до іншого офіційного сервісу, Голосіївський той же самий. Арма на Вас зуб має, як я бачу.
кстати да,
у них (станций то) есть конкуренция так как после каждого обращения мне звонили из рено с опросом по обслуживанию, может для начала обзвонить , вдруг кто из дилеров уже устранял а не морозился.
PGP написав:kotovyi.m.o, Спробуйте записатися по гарантії до іншого офіційного сервісу, Голосіївський той же самий. Арма на Вас зуб має, як я бачу.
кстати да,
у них (станций то) есть конкуренция так как после каждого обращения мне звонили из рено с опросом по обслуживанию, может для начала обзвонить , вдруг кто из дилеров уже устранял а не морозился.
Если Рено Украина хотела решить проблему уже давно вышли на связь ко мне , они мне пол года рассказывали сказки что все мои данные отправили на завод ждем новую прошивку.
kotovyi.m.o написав:Ответ рено украина " Renault Миколо, доброго дня!
ахахах, ржу просто качаюсь! Даже печатки штампа, індентифікайних данних комісії, все пусто - зате є строка "примірник споживача". Цинізм рулить як ні крути - на підітрись
Взагалі то Вам співчуваю, алеж. Ну в мене така манера спілкування, прошу не ображатись!Ну і де тепер крики, та відгуки яке добре гарантійне обслуговування, та чому треба переплачувати кучу грошей, на ТО, щоб гарантію мати. Тай взагалі самому до авто не надо, цеж гарантія!!!!Та крій боже самому залити, не рекомендоване масло, розхідники!!! Це взагалі анафема!!!
Нічого страшного дядько ))) мені просто набридло терпіти це відношення від автосалону к своїм клієнтам .
Понятно
Сторінки Назад 1 … 4 5 6 7 8 … 12 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Двигун → Двигун 0,9 TCe 90 та все, що з ним пов'язане
Згенеровано за 0.167 секунд(и), виконано 93 запитів