Re: Рейтинг АЗС
vofka, я Заправлялся на одной и той же заправке WOG 2 раза в разницей в 5 дней. расход газа выше. лето, ясно, заправлялся около 9-10 утра, скорость около 110 км/ч по навигатору. Возможно на других заправках дело обстоит иначе.
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → СТО → Рейтинг АЗС
Сторінки Назад 1 … 50 51 52 53 54 … 66 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
vofka, я Заправлялся на одной и той же заправке WOG 2 раза в разницей в 5 дней. расход газа выше. лето, ясно, заправлялся около 9-10 утра, скорость около 110 км/ч по навигатору. Возможно на других заправках дело обстоит иначе.
Какой газ лучше по качеству на ОККО, Вог или Шелл?
На одному і тому ж бренді на різних азс різна якість палива...
Я більше 10років заправляюся тільки на Окко, проблем не маю.
Один раз була проблема, коли на трасі Київ-Чоп на окко, де був вперш,е заправив газ, і машина мала гіршу динаміку...
На Шел теж гарна якість. Сподобався також Сокар. На вог, раніше була смола, тепер здається вже краща якість у них..
Сьогодні у нас, найшов місцеву міні заправку! І там уже є! В наявності! литовський дизель!!!! 18.5!!!!! Треба буде спробувати! Ось так в Європі теж витрати пального зменшились, що аж нам зостається!
Нефть почти 40, на всю жизнь не наберёшь, но пару канистр наберу пожалуй.
А то ща пользуясь тенденцией начнут накручивать...
Какой газ лучше по качеству на ОККО, Вог или Шелл?
БРСМ. В моєму рейтингу - це кращий газ в Києві. Воггккоо, Шел, Упж, КЛО, Авантаж7, Сокар - перепробував - по динаміці програють Брсм.
попробуйте газ UPG
Добрий газ, але поексперементував з БРСМ, так на БРСМ їде краще.
Добрий газ, але поексперементував з БРСМ, так на БРСМ їде краще.
Все дело в настройках Отличия небольшие, по на динамике ощущаются Где то я выкладывал картинки, на которых видно как меняются коррекции при переходе с газа на газ без изменения настроек
Залив сьогодні, під горло 48л латвійського дизеля. Ящо рівняючи із тим що щас на брсм звичайним. Тягнути авто стало значно ліпше. На трасі різниця в розході мінімальна 100-200 грам. А ось в агресивній ізді мало того що тягне краще так і розхід , на літри менший!!! Гадаю десь 3-4 літри різниця аж буде! Гадаю за деякий час всі точні заміри зроблю, тягу сажу та решта ..
Але на 48л переплатив 143,56 якось жаба їсть:(
тягу сажу та решта
Авто їде, краще особливо відчувається під гірку. Але і коптить сильно (сажа швидко дуже швидко накопичується, навіть швидше чим на окко дт звичайному). Пожалію сажовий, більше не буду заливати..
Залив сьогодні, під горло 48л латвійського дизеля.
нічого не переплутали? може литовський? я на такому постійно катаюся влітку, тому й порівняти немає з чим.
Залив сьогодні, під горло 48л латвійського дизеля.
нічого не переплутали? може литовський? я на такому постійно катаюся влітку, тому й порівняти немає з чим.
нічого не переплутали? може литовський?
Дякую, за підправлення. Згідний на азс, напевно наплутали...
с газа на газ без изменения настроек
Тобто?
Тобто?
В моем случае авто настроено на газу UPG. При переходе на газ от БРСМ коррекции изменяются.
Запитання для знавців! А чим в даних цінових умовах, вигідно розбавляти солярку?...Цікаво паливний викладав, та сама солярка (приватних автопарках) в інших фільтр чистий, можливо то сліди того чим розбавляють для зменшення ціни???
sdj387jsd, думаю, найпростіше, це євро-4 заміть Євро-5. Грузовикам пофіг. да всім пофіг, окрім коммонрейлів.
На фільтрі осідає грязь. Це нерозчинна речовина це супензія. В пальному вона є завжди, з часом осідає на дно. Тому і фільтр грязний внизу.
ЗІ Ніщо не заважає скажемо тисяч черезх 5 злити з півсплянки відстою з фільтра. І зразу буде видно чим заправлявся.
Але незаважає ніщо, окрім дебільного місця установки паливного фільтра. Коли до ньбого добратись ну його нафіг.
Але незаважає ніщо, окрім дебільного місця установки паливного фільтра. Коли до ньбого добратись ну його нафіг.
то пів біди коли нове, а ось після "гарного" сервіса на саморізах, хамутах та дротиках - це буде значно "приємніше" Хоча хлопці уже наловчились, з ями, та з верху збоку, і та із попідвивертом по швидкому
На фільтрі осідає грязь. Це нерозчинна речовина це супензія.
От і запитання в одинх вона є і інших нема, стало цікаво чому походження пального ідентичне...(по документах)...
От і запитання в одинх вона є і інших нема, стало цікаво чому походження пального ідентичне...(по документах)..
По документах грязі немає, в любому випадку.
Якщо ти заправився на АЗС з пустої цистерни, то у неї на дні грязь, яку насос підсмокче.
Якщо ти заправився на АЗС з цистерни, в яку щойно злили пальне, то в ній мегагрязь, піднята і розбовтана з дна цистерни за всю історію її існування.
Якщо ти заправився з повної цистери, яка встигоа відстоятися, то ти, можливо, натрапиш на чисте пальне.
І не важливо в даному випадку якого бренду ця заправка.
Паливний фільтр автомобіля призначений саме проти тарної суспензії. Тому виробники цих фільтрів не паряться рейтингом їх фільтраці - це з однієї сторони, а з іншої - щільний фільтр не прокачається взимку. Внаслідок чого матюків від клієна на сервісі буде куди більше, ніж від проникнення грязі через фільтр на протязі кількох років.
Отже, компроміс.
Добавлю в антирейтинг заправку КЛО на проспекте Гагарина в Киеве (в районе метро Черниговская).
Осторожно, потеряны берега наглости.
В воскресенье заехал заправить дизель, ну, просто, чтобы купон использовать.
Бак у сандеро, как мы все знаем, 50 литров. На индикаторе пол бака (планка опустилась в тот же день).
"Залили"... 50 литров!!!
КАК?!
На претензию сначала долго пытались убедить меня, что у меня бак 65 литров. Потом, что я не могу доказать, что приехал с половиной бака. Ну да, не могу, так что теперь надо фиксировать показания индикатора, заезжая на заправку? Логичнее просто больше к ним никогда не приезжать. После того, как я поинтересовался, как зовут менеджера, который втирал мне, что я, наверное, обманщик, он общался со мной закрыв бейдж рукой (Сергей то-ли Степенко, то-ли Степаненко... я не успел рассмотреть), отпрыгивал от меня и орал, чтоб я не подходил, что я тут коронавирус разношу.
Хотел увалить, но сдержался, решил, что мы цивилизованные люди, а после моей жалобы на горячую линию его и так найдут.
После жалобы мне позвонил директор заправки. Начал... Блин, у них методичка что-ли?.. С того, что у меня бак, на самом деле больше. Мол, ему говорил заправщик, которому, якобы, говорил знакомый таксист. Блеск аргументация!
Потом, что, наверное, в трубу вошло... Пол бака?! Она, что, змеевиком идет?
Потом изрек вообще блестящую идею "Давайте, вы проедете, а потом посмотрите по километражу, сколько смогли проехать". Ну, тоже, так себе. На полном баке я проеду столько, сколько я проезжаю на полном баке. По ходу, это никак не определит, сколько залили. Прочие идеи поехать на СТО и замерить, сколько сейчас топлива в баке - в ту же топку. Если там полный бак, то там полный бак...
В общем, лапшу он мне вешал долго, мне аж надоело. Естественно, так ничего и не решилось. Кто ж им что докажет и нафиг надо ради 300-400 гривен? Но, просто... Вдвое!!! Ну, да, на заправке могут чуть намахать, иногда и не спецом, у оборудования есть погрешность, и они ж не настраивают его так, чтоб она была в пользу клиента. Но... НА ПОЛ БАКА?!!! Серьезно?!
Деньги небольшие, и, хоть я бы лучше на них купил жене 5 кг черешни, воевать за них я не буду.
Вариант один - оставить "хвалебные" отзывы и предупредить одноклубников, что на КЛО на проспекте Гагарина вам могут в пол бака "запихнуть" объем полного бака.
Лучше бы всё-таки не только кубиками, а torque замерять - было/стало.
Замерял на Glusco - точно до литра (правда съехал от них из-за качества).
Но нужно заливать меньше "полного", потому как torque упирается в 52л. (для Стёпы) и далее не считает.
На претензию сначала долго пытались убедить меня, что у меня бак 65 литров.
62-63 влазить, під горло. Але так по вашому опису недолив на лице. Всі брендові азс цим походу грішать. Що їм подумаєш клієнтом більше клієнтом менше....що там з Вами розбиратись.
eglantier написав:На претензию сначала долго пытались убедить меня, что у меня бак 65 литров.
62-63 влазить, під горло. Але так по вашому опису недолив на лице. Всі брендові азс цим походу грішать. Що їм подумаєш клієнтом більше клієнтом менше....що там з Вами розбиратись.
Ну, так, туда-сюда сколько-то, в трубу около 10... это понятно. Но пол бака? Это уже ни на какой глобус не натягивается.
Это уже ни на какой глобус не натягивается.
Їм пох, на вог мене дурили на окко не доливали, той для чого переплачувати за той самий білоруський дизель там???...Для себе так питання вирішив ні ногую туди, доречі на брсм все завжди сходиться тільки там паливний...з маслом міняти ...Зараз почав заправлятись на одному підприємстві подивимось як воно...той самий білоруський дизель.. там на колонці свої фільтра поставили...
На индикаторе пол бака (планка опустилась в тот же день).
"Залили"... 50 литров!!!
На днях заправлялся (бензин), тоже на идикаторе полбака было, 36 л влезло
eglantier написав:На индикаторе пол бака (планка опустилась в тот же день).
"Залили"... 50 литров!!!На днях заправлялся (бензин), тоже на идикаторе полбака было, 36 л влезло
Ну, 25 в бак и 11 в трубу под горловину - в это еще можно поверить. Но 25 в трубу - в это я не поверю никогда.
Хотя, вообще, эта привычка пихать в трубу под горловину - она вообще дает такой простор для на...лова...
Сторінки Назад 1 … 50 51 52 53 54 … 66 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → СТО → Рейтинг АЗС
Згенеровано за 0.200 секунд(и), виконано 85 запитів