Re: Следующий автомобиль
например , в логане ВООБЩЕ НЕТ такой системы,
Поэтому водитель на нее и рассчитывать не будет, в связи с чем будет следить за дорожной обстановкой и придерживаться безопасной дистанции
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Сторінки Назад 1 … 497 498 499 500 501 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
например , в логане ВООБЩЕ НЕТ такой системы,
Поэтому водитель на нее и рассчитывать не будет, в связи с чем будет следить за дорожной обстановкой и придерживаться безопасной дистанции
Была бы система автоторможения, то размазалбы мальчишку по асфальту наматыванием на колеса.
Наявність будь-яких систем не відміняє реакції водія. Навпаки, вони її доповнюють. Якщо водій зреагує швидше і краще ніж система, буде результат як і без системи. Але у випадках кли водій зреагує повільніше і гірше, результат буде кращий у авто обладнаного подібною системою. Так що загальний рівень безпеки з системою більший, ніж без неї.
водитель на нее и рассчитывать не будет, в связи с чем будет следить за дорожной обстановкой и придерживаться безопасной дистанции
А це вже біда не системи, а водія! В правилах ніде не сказано що будь-які системи звільняють водія від слідкування за дорожньою обстановкою і безпечного виконання маневрів. Навіть у випадку якщо авто обладнане повним автопілотом як Тесла, всеодно водій повинен все контролювати як і в Логані.
Щодо розрахунку на водія з неадекватним сприйняттям реальності, то за такою інверсною логікою, взагалі треба відмінити всі системи безпеки. А то ЕСП є? Можна входити в повороти на будь-якій швидкості, правда? А є АБС, то взагалі можна гальмувати об стіну, чи ж не так? А зимова гума взагалі кайф - поставив і можна зимою їздити на літніх швидкостях, правда? Та навіть паски безпеки - пристібнув і безсмертний?
Ні, це так не працює. Адекватним людям подібні помічники дозволяють підвищити безпеку у випадках коли реакції фізично не вистачає. А неадеквати вб'ються і на Логані. І не тому що системи там якісь є або їх нема, а тому що вони неадеквати...
В правилах ніде не сказано
Таки да, но в рекламе показывают, что если купят авто с такими системами, то ехать можно вообще не держась за руль, и даже на заднем сидении
Таки да, но в рекламе показывают, что если купят авто с такими системами, то ехать можно вообще не держась за руль, и даже на заднем сидении
Ще раз - що робити з АБС, ЕСП, чи навіть з зимовою гумою? Рекламу дивитись, так на зимовій гумі можна літати як літом, чи ж не так?
Ні, це все гіпотетичні припущення, а на практиці є дослідження, які чітко показують що всі ці системи, починаючи від пасків безпеки з зимовою гумою, і завершуючи системами уникнення перешкод і екстренного гальмування, зменьшують ймовірність ДТП і тяжкість його наслідків. Так що фантазувати можна що завгодно, а експеримент, який як відомо є критерієм істинності, показує що реальність не відповідає твоєму примущенню у даному випадку.
ЗИ На всяк випадок нагадаю що системи автоматичного гальмування масово використовуються вже 10 років, так що наслідки їх використання чудово відомі.
Ще раз
Дык никто не спорит.
Таки да, но в рекламе показывают, что если купят авто с такими системами, то ехать можно вообще не держась за руль
Вспомни рекламу Nissan X-Trail. Если ей верить,то из колес должны выскакивать роботы-собачки
тесты Euro-N-CAP у меня лично вызывают доверие, стратегия начисления баллов , на мой взгляд, актуальна, много лет они успешно подтверждают свой экспертный уровнь.
Насколько помню, так это то что доверия как раз давно уже не было, как и высокого экспертного уровня.
Однако после первоначального эффекта снижения смертности и травматизма наступил откат. Нечто подобное уже было в Америке 30 лет назад: после стабильного снижения числа жертв ДТП в начале восьмидесятых (благодаря краш-тестам NHTSA и появлению АБС) в 1984 году смертность на дорогах выросла на 3%, а в 1986 году - еще на 4%. Аналогичная тенденция, только сильнее растянутая во времени, прослеживается сейчас в Европе. Эксперты комитета Euro NCAP, европейские страховые компании и поставщики автомобильных комплектующих считают, что обуздать рост смертности поможет только массовое внедрение страхующей электроники - например, систем автоторможения. Ими сейчас могут похвастать не только представительские седаны, но и массовые хэтчбеки, такие как Honda Civic и Volkswagen Golf, а значит, не за горами внедрение современных систем активной и превентивной безопасности на самых недорогих автомобилях. Стимулировать это Euro NCAP будет коррекцией рейтинга: доля «превентивной безопасности» в общей оценке увеличится с нынешних 10% до 20%. Будет учитываться наличие систем слежения за дорожной разметкой и системы автоторможения со скорости более 50 км/ч.
А доля оценки пассивной безопасности не только снизится с нынешних 50% до 40%, но и будет «разбавлена». В нее включат до трех баллов за наличие в базовой комплектации системы автоторможения на малой скорости, а значимость теста передних кресел при наезде сзади уменьшат с четырех баллов до двух, добавив, правда, аналогичный тест для заднего дивана (он может принести еще один дополнительный балл).
Иными словами, Euro NCAP сейчас идет на поводу автопроизводителей. Ведь у них вся электроника уже готова - осталось потребителей убедить в ее необходимости. А ведь 17 лет назад все было ровно наоборот: автоконцерны не были готовы к смещенным краш-тестам на высокой скорости...
А вот уровня денег точно стала выше.
Да кстати если это было актуально и профессионально, то никто бы ничего не менял, но почему-то в мае 2020 опять изменения.
К сожалению, Euro NCAP пока не сказал, будут ли изменения в методике начисления итогового рейтинга в звёздах, к которому прежде были серьёзные претензии: максимальные пять звёзд получали машины, провалившие один или несколько краш-тестов (например, тот же новый Mercedes-Benz G-Class).
с другой стороны, если , например , в логане ВООБЩЕ НЕТ такой системы, то ни о каком снижении ущерба вообще нет смысла говорить...
С другой стороны, сама только езда на Логане значительно снижает ущерб ибо и накат у него слабый, машина сбрасывает скорость быстрее чем другие, и мощность ниже, соответственно и максимальные скорости и превышения даються намного сложнее, соответственно и попадать в аварии сложнее, и автомобиль заметно легче, значит и его кинетическая энергия будет заметно ниже. То есть ущерб от ДТП с Логаном будет ниже.
Да кстати...
С 1997 года (с тех пор как публикуются результаты краш-тестов Euro NCAP) смертность на дорогах Германии неуклонно снижалась, но в 2011 году возросла на 10%. Виноваты системы превентивной безопасности, позволяющие водителю быть менее внимательным на дороге?
Например, еще в 2010 году немецкий автоклуб ADAC провел показательный краш-тест двух автомобилей разных классов: Ford Fiesta и Peugeot 308, двигаясь навстречу друг другу со скоростью 56 км/ч каждый, столкнулись с 40-процентным перекрытием, но результаты обеих машин оказались хуже, чем при обычном краш-тесте по методике Euro NCAP.
ибо и накат у него слабый,
Однак гальмівний шлях у нього більший, а значить більша йомвірність ДТП.
машина сбрасывает скорость быстрее чем другие,
В екстренних випадках він скидує швидкість повільніше ніж гіпотетичні "інші" авто, адже в нього більший гальмівний шлях.
и максимальные скорости и превышения даються намного сложнее
Однак ймовірність попасти в ДТП у Логана більша на меньшій швидкості ніж у гіпотетичного "іншого" авто.
автомобиль заметно легче, значит и его кинетическая энергия будет заметно ниже.
Однак для гірших наслідків ДТП Логану треба значно меньше кінетичної енергії. Результати креш тестів показують що на однаковій швидкості, меньша енергія Логана робить з ним страшніші речі ніж більша енергія у гіпотетичних "інших" авто.
То есть ущерб от ДТП с Логаном будет ниже.
Отже цей висновок хибний.
Например, еще в 2010 году немецкий автоклуб ADAC провел показательный краш-тест двух автомобилей разных классов: Ford Fiesta и Peugeot 308, двигаясь навстречу друг другу со скоростью 56 км/ч каждый, столкнулись с 40-процентным перекрытием, но результаты обеих машин оказались хуже, чем при обычном краш-тесте по методике Euro NCAP.
хотелось бы знать, из какого такого авторитетного источника эта и другие цитаты ?
уж слишком привкус вброса во всем
lktrgl написав:например , в логане ВООБЩЕ НЕТ такой системы,
Поэтому водитель на нее и рассчитывать не будет, в связи с чем будет следить за дорожной обстановкой и придерживаться безопасной дистанции
время реакции человека уступает времени реакции автоматической системы, потому стратегия отказа от подобных систем явно ошибочная.
Вы, к примеру, не собираетесь выбросить передние дисковые тормоза, установив вместо них барабанные, чтобы кагбы ездить не так быстро ?
Отже цей висновок хибний.
На такий маразм можна відповісти тільки статистичними данними
По данным Фонда дорожного страхования, чем мощнее двигатель, тем выше риск того, что машина станет причиной аварии.
Немецкие водители и лошадиные силы
В частности, данные исследования подтвердили расхожий стереотип о том, что особенно много ДТП на немецких дорогах происходит по вине водителей "Мерседесов" и "БМВ". Например, в прошлом году на каждые сто легковых машин Mercedes, застрахованных в этой фирме, пришлось 5,4 случая выплат за причиненный ущерб. На каждую сотню BMW - 5,2 случая. Более осторожно ведут себя за рулем водители на "Фиатах" (Fiat) и "Шкодах" (Skoda) - всего по 4,6 страховых случая.
Многое зависит от мощности мотора. Частота аварий среди водителей машин с двигателями до 75 лошадиных составляет шесть процентов. Среди автомобилей от 250 до 300 лошадиных сил - почти двадцать процентов.
Це якраз твоя "псевдологіка" хибна...
А реальність все ж таки інша...
Европейский рейтинг Топ 5 самых аварийных автомобилей выглядит так:
Honda FR-V — 18,6% авто попадали в аварии.
Volvo XC90 — 15,9%.
Lexus RX — 15,5%.
Mazda5 — 15,3%.
Honda Jazz — 15%.Также в десятку самых небезопасных автомобилей были включены Honda CR-V, VW Touran, Hyundai Sonata, Toyota RAV4 и Mazda 3.
В отличие от западных стран, здесь перечень самых аварийных автомобилей составлялся представителями ГАИ. Так, рейтинг наиболее аварийных автомобилей в Беларуси выглядит следующим образом:
Honda — 1 авария на 357 зарегистрированных авто.
Alfa Romeo — 1 авария на 374 авто.
Subaru — 1 авария на 375 авто.
Mercedes-Benz — 1 авария на 414 машин.
BMW — 1 авария на 431 транспортное средство.
Mitsubishi — 1 авария на 468 авто.
Mazda — 1 авария на 480 авто.
Renault — 1 авария на 527 авто.
Nissan — 1 авария на 540 машин.
Аudi — 1 авария на 548 машин.ГАИ Беларуси предоставило информацию только по маркам автомобилей, без указания их конкретных моделей. Если брать всю статистику дорожно-транспортных происшествий, то наиболее часто в аварию попадали автомобили Volkswagen, но поскольку их в Беларуси зарегистрировано больше всех, то марка даже не попала в Топ 10 самых аварийных машин по стране. На Украине ситуация обстоит следующим образом:
ВАЗ — 17,5% автомобилей попадали в аварии.
ЗАЗ — 12,8%.
Mercedes-Benz — 12,6%.
Chevrolet — 11,9%.
Daewoo — 11,5%.
Volkswagen — 10,7%.
Ford — 9,2%.
Toyota — 8%.
Mitsubishi — 7,5%.
Hyundai — 6,9%.Что интересно, на Украине наибольший процент аварий у автомобилей отечественного производства, ВАЗ и ЗАЗ, в то время как в Беларуси напротив, отечественные авто очень редко попадали в ДТП. Так, в аварию попадали лишь 1 из 1252 автомобилей ВАЗ, и 1 из 4066 Москвичей. Это говорит о том, что в Беларуси большее предпочтение отдают иностранным автомобилям. Москвич, ВАЗ и ЗАЗ — бюджетные варианты, их чаще можно встретить в небольших населенных пунктах. Украинцы же, в силу кризиса, вынуждены приобретать как раз такие машины, что и приводит к наибольшему числу аварий с их участием.
А как Вам такой электронный помощник?
https://korrespondent.net/lifestyle/mot … ет%20Vice.
Вспомни рекламу Nissan X-Trail.
Х-треил рекламировал и систему экстренного торможения. Только вот были редкие случаи, когда водители жаловались, что система включается беспричинно. А это очень опасно. Кому понравится если машина экстренно стает колом на дороге.
На такий маразм можна відповісти тільки статистичними данними
Статистичними даними треба твій маразм про шкідливість систем автоматичного гальмування спростовувати. Статистикою, якої в тебе нема, і яка є у IIHS/HLDI: (https://www.iihs.org/media/259e5bbd-f85 … s-0419.pdf)
HLDI and IIHS study the effects of crash avoidance features by comparing
rates of police-reported crashes and insurance claims for vehicles with and
without the technologies. (June 2019)Forward collision warning:
-27% Front-to-rear crashes
-20% Front-to-rear crashes with injuries
-9% Claim rates for damage to other vehicles
-16% Claim rates for injuries to people in other vehicles
Forward collision warning plus autobrake:
-50% Front-to-rear crashes
-56% Front-to-rear crashes with injuries
-13% Claim rates for damage to other vehicles
-23% Claim rates for injuries to people in other vehicles
Це якраз твоя "псевдологіка" хибна...
Ти взагалі розумієш що ця статистика крім авто, залежить від водіїв? Якщо безмозглий водій, у якого є бажання порушувати правила, більше схильний до придбання потужних авто, то збільшення кількості ДТП буде зобумовлено саме цим, а не тим що у них "більший накат" чи "більша кінетична енергія". Щоб порівняти безпеку двох авто, робити це треба з однаковим водієм, а не брати загальну статистику. А загальну статистику ти ніяк не розділиш на статистику безпеки авто, і статистику вподобань авто серед неадекватних водіїв. Але щоб це зрозуміти дійсно потрібна логіка, навіть якщо вона занадто складна для твого розуміння.
Статистикою, якої в тебе нема, і яка є у IIHS/HLDI: (https://www.iihs.org/media/259e5bbd-f85 … s-0419.pdf)
За цими статистичними данними Логан, це одна з найбезпечніших машин, так як з нею, по цій статистиці, не було НІ ОДНОГО ДТП.
Например, из общего числа аварий с автомобилями Infiniti причиной каждой третьей было превышение скорости, каждой второй - пьяное вождение, а в пяти процентах случаев - употребление водителем наркотических веществ.
INFINITI Q50 вел себя как капризная барышня: может, остановлюсь перед стоящим «булли», а может, и нет. Поначалу он дважды отказался тормозить со скорости 20 км/ч. Для очистки совести попробовали еще раз, и — вуаля! — Q50 встал как вкопанный, сильно натянув ремень безопасности.
В одном из заездов с неподвижным препятствием Infiniti вновь проигнорировал опасность — и водителю пришлось резко оттормаживаться. Q50 так клюнул носом, что вырвал у «булли» кусок направляющей. На следующий день мы починили рельсы, по которым катается «булли», но впредь старались не доводить до критических ударов.
К счастью, дальнейший процесс пошел без сбоев: 30, 35, 40 км/ч — система работает! Но почему-то после почти каждого заезда на панели приборов вспыхивала надпись «Сбой системы»… Приходилось глушить и заводить двигатель, чтобы перезагрузить электронные мозги автомобиля. Предел наступил на 45 км/ч: полностью затормозить Infiniti не смог и бедняжка «булли» получил хороший пинок, отскочив по рельсам до самого тягача.
За цими статистичними данними Логан, це одна з найбезпечніших машин, так як з нею, по цій статистиці, не було НІ ОДНОГО ДТП.
Статистичними даними треба твій маразм про шкідливість систем автоматичного гальмування спростовувати.
Например, из общего числа аварий с автомобилями Infiniti причиной каждой третьей было превышение скорости, каждой второй - пьяное вождение, а в пяти процентах случаев - употребление водителем наркотических веществ.
А загальну статистику ти ніяк не розділиш на статистику безпеки авто, і статистику вподобань авто серед неадекватних водіїв.
!!!:
Але щоб це зрозуміти дійсно потрібна логіка, навіть якщо вона занадто складна для твого розуміння.
Але щоб це зрозуміти дійсно потрібна логіка
Дійсно тут потрібна логіка.
Більшість ДТП з перевищенням швидкості, на якому системи автоматичного гальмування взагалі не працює, навіть якщо встановлена.
І ця "складна" логіка в тебе абсолютно відсутня.
Дійсно остаються тільки...
!!!:
Дійсно тут потрібна логіка.
Так, і в тебе вона відсутня. Пояснюю, хоча не впевнений що зможу пояснити на зрозумілому для тебе рівні...
Більшість ДТП з перевищенням швидкості,
Ти розумієш що швидкість руху задає водій, а не автомобіль? Тому ці ДТП виникають в наслідок неадкватного водіння, а не особливостей авто.
на якому системи автоматичного гальмування взагалі не працює, навіть якщо встановлена.
Я вже привів результати аналізу статистики по ДТП, які вказують на значну користь від системи автоматичного гальмування. Це експериментально підтверджений об'єктивний факт. Як тобі пояснити що твої "припущення" є хибними, якщо вони протиречать фактам?
ЗИ Можливо ти не розумієш англійську мову і тобі треба перекласти приведений мною матеріал?
І ця "складна" логіка в тебе абсолютно відсутня.
Це не логіка а твоє хибне припущення, яке суперечить фактам.
Це не логіка а твоє хибне припущення, яке суперечить фактам.
Статистикою, якої в тебе нема, і яка є у IIHS/HLDI:
Новое поколение Toyota RAV4 получило неудовлетворительную оценку по итогам краш-теста, проведенного американским институтом страхования и дорожной безопасности IIHS.
, та цей старий баян про мале перекриття мене не цікавить.
Згоден. Твої баяни всупереч фактам не допоможуть твоєму розумінню і з'явленню у тебе логіки.
Ведь у них вся электроника уже готова - осталось потребителей убедить в ее необходимости.
І вони стараються... і такі, як ти, ведуться, а для інших ще й статистику приведуть. Про аварії у яких потрібні системи які НЕ ПРАЦЮЮТЬ на тих швидкостях на яких стаються дтп, і знову ж НЕ ПРАЦЮЮТЬ навіть на швидкостях на яких повинні працювати.
IIHS.
Ну так думаєш чому я привів саме їхні реузльтати досліджень, а не якоїсь іншої організації? Ти ж їм довіряєш, сам на них послаєшся повторюючи як мантру.
Твої баяни
На відміну від крештестів з малим перекриттям РАВ4, статистика по ефективности систем автоматичного гальмування для тебе не баян а новина, про яку ти не мав ніякого поняття. Тільки не кажи що ти не знаєш що значить слово "баян".
всупереч фактам не допоможуть твоєму розумінню і з'явленню у тебе логіки.
Ти вирішив пограти в інтелектуальну гру дуже популярну в віковій категорії з близьким до тебе рівнем інтелекту, яка в народі називається "сам дурак"? Давай якось поясни як твоя "логіка" пояснює приведені мною факти, а саме результати дослідження ефективності систем автоматичного гальмування IIHS/HLDI. Бо якщо ти цього не зробиш, значить доведеш що ти ведеш дискусію на рівні дитячого садочка.
Нагадую, тобі треба показати яким чином системи автоматичного гальмування знижують безпеку руху, або, принаймі не покращують її, при тому що згідно з наведеною статистикою кількість ДТП при наявності цих систем зменьшується.
І вони стараються...
Конспірологія не аргумент, тим більше якщо вона більш ніж висмоктана з пальця, і є безпосередні факти які її спростовують. Як би тобі не хотілося натягнути сову на глобус, але статистика поліції і страховиків безжалісно ампутують цю твою релігію бритвою Оккама.
Про аварії у яких потрібні системи які НЕ ПРАЦЮЮТЬ на тих швидкостях на яких стаються дтп, і знову ж НЕ ПРАЦЮЮТЬ навіть на швидкостях на яких повинні працювати.
Я розумію що логіки в тебе нема від слова зовсім, але все ж таки спробую пояснити дуже просто на пальцях: якщо система зменьшує кількість аварій хоча б в якихось окремих умовах, і не збільшує іх в усіх інших, тоді загальна кількість аварій зменьшується. Ти хоча б це здатний зрозуміти?
p.s. А РАВ4 все тобі ніяк не дає спокою! Заздрість, вочевидь, страшна сила... прийнамі у твоєму випадку.
p.s. А РАВ4 все тобі ніяк не дає спокою! Заздрість, вочевидь, страшна сила... прийнамі у твоєму випадку.
На щастя я не настільки нерозбірливий, щоб такому заздрити. Скоріше з співчуттям.
Larsen, не узнаю , Ваши слова о заздрости SanychGT, совсем Вам не идут , да и нету в его постах никакой заздрости , мельчает батенька , скоро совсем к ДэФэ скотитесь ...
На щастя я не настільки нерозбірливий, щоб такому заздрити. Скоріше з співчуттям.
Этим бредом Вы только подтвердили, что Ларсен, таки, прав!
Сторінки Назад 1 … 497 498 499 500 501 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Згенеровано за 0.408 секунд(и), виконано 39 запитів