RUNO написав:Ти відкидаеш це порівняння тільки тому, що Fortuner не продається в Україні.
Ну подумай логічно, ми говоримо про продажі в Україні, правильно? Про те що Прадо забирає покупців у Спорта, так? Тоді яким боком до цієї історії Форчунер? Він в нас не продається, відповідно ні на продажі Спорта, ні на продажі Прадо він ніяк не впливає. Розумієш? Яка різниця що він існує в природі? У нас його нема. У нас в цій ринковій ніші є лише два конкуренти, це Прадо і Паджеро Спорт. Якщо комусь треба рамний позашляховик, то більше нема з чого вибирати. Розумієш?
RUNO написав:Але ж те, що в бідній країні майже всі виробники поскорочували свій модельний різновид це не привідд стверджувати, що тепер МПС 3 конкурент Прадо.
Ні, не важливо чому так сталося, важливо що пофакту на нашому ринку вони прямі конкуренти. Якщо припустити що Прадо не конкурнет Спорту через різницю в ціні, тоді вийде що у Спорта нема жодного конкурента на нашому ринку. Однак для фактичного монополіста, продажі Спорта занадто малі, тим більше що попит на рамні позашляховики у нас таки є. А значить цей попит задовільняється в значній мірі чимось іншим. Значить все ж таки конкурент є. І ним може бути тільки Прадо. Чи в тебе є інші альтернативи?
RUNO написав:а в інших країнах
Ще раз - мова про те чому у нас Прадо поагно продається, а не в інших країнах. Розумієш, ні? Те що в інших країнах робиться, ніяк не впливає на наш ринок.
RUNO написав: Якщо аборигени не хочуть Дачія а хочуть Рено - нате вам, користуйтесь Рено.
Ні, і тут ти не правий. Там була зовсім інша історія. Рено змінила брендинг Логана на нашому ринку не тому що його як Дачію погано брали. Скоріше навпаки - його настільки краще брали за інші моделі Рено, що вони вирішили пожертвувати ними остаточно, максимально збільшивши продажі Логана. Адже на нашому ринку це означало більші прибутки.
RUNO написав: має дуже великий авторитет десятиліттями. Раніше йому конкурентом був
Це все правда, але ніяк не міняє факту про наше поточне ринкове становище. Ще раз - я не збираюсь аналізувати чому так, адже як би ми тут не думало правильно це чи ні, повинно так бути чи ні, воно всеодно залишиться так як є. Це ж не прогноз, ми знаємо результат. І спростувати аналзом причин ми його не зможемо.
RUNO написав:Отже Паджеро 4 нема, значит Міцубісі намагається якось перевести до більш важковагового сегменту свій Спорт3.
Так, але що це міняє в контексті нашої дискусії?
RUNO написав:Хоча мені більш подобається МСВ-подібний дорестайл. Смаки.
Мені взагалі всі Паджеро Спорти завжди подобались. Незнаю чому, просто якось до душі.
RUNO написав:Заказ на виробництво Прадо для юридичних осіб в комплектації база всього трохи більше 800 тис грв. Якісь +200 тис і замість Дастера вже Прадо
Ну во, а ти кажеш два Спорта за одне Прадо.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0