Re: Следующий автомобиль
Не треба слухати покупців Спорта, адже ми говоримо про те чому він так мало продається, а ті хто його купили якраз таки не можуть бути причиною малих продажів
Все одно викрутився
Ну не треба аж так перебільшувати. Різниця в ширині між Спортом і Логаном більша ніж між Прадо і Спортом
Ширина МСВ 1 фаза - 1740
МПС3 - 1815
Прадо 1885
Отже різниця МСВ - МПС3 75 мм
Різниця МПС3 - Прадо 70 мм
Але коли в місті треба деь пронирнути, на Спорті та Прадо можна скласти дзеркала а на МСВ ця процедура не настільки проста, тому я на МСВ ніколи не складав дзеркал. Отже за рахунок складних електродзеркал Спорт та Прадо можна зробити трохи "стрункішими" а значить різниця між МСВ без складних дзеркал та Спорта зі складними буде менше, ніж його та Прадо. Для міста "струнка" машина має значення не менше ніж на офроуді. В цьому плані Спорт більш практичний. А якщо зрівнити Спорт з МСВ по базі, то радіус розвороту Спорта буде менше ніж у МСВ. Тому в місті він навіть більш маневрений ніж МСВ першої генерації. Отакої