Re: Следующий автомобиль
В мене після кожного візиту на Тойоту, звонять з представництва Тойоти в Україні і виносять мозок анкетою щодо моїх вражень від обслуговування. Якщо мені щось не сподобається, Тойота їм вставить пістона.
Так що система працює, і я дійсно сервісом повністю задоволений.
Доречі Рено вроді теж звонили... блін як давно це було, вже й згадати не можу...
А мені одеській ділер Хонди вже сьомий рік присилає спам на пошту та у Вайбер, тому, що колись, у 13-му році, я купив в них мотоцикл. Бо так в їхніх корпоративних правилах записано - треба демонтрувати клієнту свою турботу, навіть, якщо клієнту пофіг.
Так і ваша Тойота - просто дівчині, що веде анкети, треба поставити галочку в клітинку, щоб закрити кейс. А чи існує якийсь зв'язок між цією дівчиною і майстром, який крутить гайки в ремозоні - невідомо.