Valerik написав:При такій логіці, можна і євробляху за 1500 е.у взяти..
Та ні, Таврія дешевше!
Valerik написав:Не треба пересмикувати, я кажу про НОВІ автомобілі..
Ну от, значить ти отримуєш оргазм від нового авто, правильно? А для когось може бути оргазм від шкіряного салону, хедап дисплея або навіть від марки авто, більший, ніж від його новизни. А для когось і те і друге разом абсолютно необхідне. Чому ти цього не можеш зрозуміти, якщо сам ставиш подібні вимоги? Ну от якийсь власник Таврії може сказати що йому насрати на те що в тебе нове авто, він краще за ті гроші купить квартиру і буде її здавати, а Таврія його всеодно скрізь завезе як і тебе твій Сандеро. Розумієш? Те за що ти критикуєш придбання СХ5, точно так само можна повернути і проти придбання Сандеро. Тому якщо ти можеш оправдати придбання Сандеро, не дивуйся що інші можуть оправдати придбання СХ5.
Valerik написав: і він мені не потрібен
Ключове слово - тобі. І саме тому існують різні авто, з різними властивостями і цінами. Адже будь-яке авто - компроміс. І тільки від суб'єктивних бажань і потреб користувача залежить яке з них для нього найкраще. Тому тобі краще Сандеро, а комусь СХ5, навіть при тих затратах які воно вимагає.
Valerik написав:Аркана за компоновкою і згальною естетикою відноситься до кроссовера -купе
А хто сказав що "естетика кросовера купе" є чимось важливішим ніж той перелік речей, на які тобі насрати?
Valerik написав:Так, такі машини машини подобаються моїй дружині..
Чудово! Чому тоді тебе дивує що СХ5 комусь теж подобається, незалежно від ціни? Ну от Аркана в 1.5 рази дорожча за Логан, і це нормально, бо дружині подобається. А те що СХ5 в 1.5 рази дорожча за Аркану, це вже не нормально, навіть якщо комусь вона подобається?
Valerik написав:З приводу надійності, безпеки і оснащення - я не вірю, що воно набагато гірше, ніж ті ж японці..
Ти розумієш що твоя віра не може бути аргументом ні для кого, крім тебе?
Valerik написав:Всі технології нині є у всіх, конкуренція вимагає
Так, якщо авто є конкурентами. А от в Логан нема потреби пхати ті ж технологіх що і в СХ5. Його і без них будуть купувати, просто тому що він дешевший. З іншої сторони, якщо їх запхати в Логан, тоді він стане дорожчим за своїх теперішніх конкурентів, і відповідно їх стануть купувати більше.
Valerik написав:Якщо Рено виведе Аркану на більш ширший ринок, то це буде удар під дих для конкурентів..
На широкий ринок Рено буде виводити не мордорську Аркану, яку приперли до нас, а Корейський ХМ3 під назвою Аркана. Так що під дих буде давати трошки інше авто. Ну а кому крім Дастера з Каптюром йому вдасться дати піддих, побачимо. Вангувати не варто, тим більше що якщо попит на бюджетні купе-кросовери достатньо великий, то і інші виробники представлять такі моделі. Сам факт того що їх досі нема, натякає на недостатньо великий попит в розвинених країнах. Впринципі це логічно, звичайні кросовери практичніші, в них кращий багажник. А на понти покупці бюджетних моделей в розвинених країнах як правило дивляться меньше ніж на практичність. Хоча ні ти ні я подібних маркетингових досліджень не робили тому подивимось що з цього вийде. Та і саме Рено схоже не впевнене наскільки це хороша ідея, судячи з того як повільно вони її просувають.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0