З научної точки зору:
1. Джерелом вібрації є силовий агрегат, підвіска на нерівній дорозі і т.д.
2. Будь- яка система має власну свою частоту коливань, з якою їй властиво коливатися при зовнішньому збуренні.
Тепер так - ричаг КПП шарнірно зв'язаний з кулісою, яка зв'язана з веделкою вибору передач в самій КПП. Веделка під дією руху куліси займає різні положення, внаслідок чого змінюється частота коливань агрегату і в певному положенні вона трошки резонує...Це нічого страшного..
Аналогічним прикладом може бути метро, чи трамвай..Частота коливання 6-8 Гц. Якщо над поверхевим тонелем метро, чи біля трамвайної лінії будується будівля чи споруда, можна спрбувати передбачити як вона буде себе поводити.. На виробничтві іноді, на агломераційних фабриках запускають обладнання, дивляться що і як вібрує, при роботі, а потмі регулють частоту масою системи, підливають стяжки на перекриттях, що вібрують і т.п. гасять частоту.. Тому можлива така ситуація. коли все пораховане, але в кабінеті директора в офісі в стакані чаю в підстаканнику тремтить ложка при певних обставинах, коли проізджає на вулиці трамвай.. Я знаю був випадок, коли в кватрирі, розташованій в 800 м від залізничної колії при проїзді потяга починала резонувати рама зі струнами фортепіано, там ледь священника не викликали, щоб вигнати полтергейста..
Тому виявити як передаються вібрації важко ( і при яких обставинах який вузол чи деталь може резонувати), часто не потрібно і вібрації не несуть шкоди.. Тому забийте)))
VW Golf II 1.6D 1987 был в 2003-2008 гг
Logan Ambiance 1.4, ГУР+кондиционер, красный металлик+ГБО 2008 -2019 был
Renault Sandero 1.0sce Life+ ГБО BRC с 2019
0
Спасибо сказали: Sivil, сяся, Андрей_1233