Aprox написав:именно острые края ламелей заменяют шипы нешипованым шинам и обеспечивают им сцепление с дорогой на льду...
Там принцип не той що у шипів. Шипи збільшують зчеплення з льодом руйнуючи його. Тому їм треба бути твердими і гострими щоб це краще вдавалось. У ламелей нема задачі щось руйнувати, а лише збільшити площу гуми яка має безпосередній контакт з льодом, без мікропрошарку води. Звичайна гума контактує безпосередньо з льодом лише передньою кромкою, а далі вже між нею і льодом з'являється волога. Тому якщо вдягнемо на лід сліки, то тільки тоненька смужка в передній частині плями контакту буде стикатися з сухим льодом. І відповідно практично все тертя буде по воді. А ламелі дозволяють створити величезну кількість тих самих передніх кромок,збільшуючи площу гуми яка вступає в контакт безпосередньо з льодом. Наскільки я розумію, гострота в цьому процесі не критична, значно важливіша їх кількість. А твердість навпаки шікдлива, адже у твердішої гуми меньший коефіцієнт тертя по сухому льоді, а саме це те тертя, яке повинні створювати ламелі. Та і яка може бути гострість, якщо гума всеодно деформується? Лід за неї і так твердіший.
LogAn 2013 1.2 Authentique ->
Toyota RAV4 2016 2.0 Live
0