Re: Следующий автомобиль
Ой, видел я одного "джиппера" на блестящем "кукурузере
Звичайно, машина куплена за всі кошти, а щоб зробити ходову там треба вкласти 3-5к$ а на логані в 5к грн вкладешся)
Незалежна, вільна і єдина Україна!!!
Ви не увійшли. Будь-ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Нагадування любителям зареєструватися та відразу лізти у розділ "Продаж"!!! Ваш аккаунт будет одразу видалено !!! Читайте Правила ! |
Анкета, правила та реквізити Про політику на форумі |
|
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Сторінки Назад 1 … 569 570 571 572 573 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Ой, видел я одного "джиппера" на блестящем "кукурузере
Звичайно, машина куплена за всі кошти, а щоб зробити ходову там треба вкласти 3-5к$ а на логані в 5к грн вкладешся)
Aprox написав:Ну приедьте на покатушки какого-нить 4х4клуба и расскажите им эту теорию в лицо!
Ой, видел я одного "джиппера" на блестящем "кукурузере", так он через ямку (которую я проехал и не зметил) переезжал чуть ли не с полной остановкой.
Постоянно такое даже в городе, жаба видимо...
тупо городские жители, купившие джип ради выпендрежа.
Выпендрежника на внедорожнике можно легко вычислить по его манере езды. Если на лежачих полицейских тормозит, значит он избегает ездить по плохим дорогам, которые уложены такими полицейскими как шпалами железная дорога. Особенно это заметно по Туарегам. Денег купить тачку хватило а на обслуживание машины и на её эксплуатацию, как она запроектирована создателем, денег уже нет, поэтому переезжает полицейские нежнее чем на пузотерке.
Особенно это заметно по Туарегам.
Есть знакомый. Говорит не комфортно. Трясет сильно
RUNO написав:Особенно это заметно по Туарегам.
Есть знакомый. Говорит не комфортно. Трясет сильно
В СХ-9 тоже бяда бяда...
И сходились мы на том,
что, оставшись при своём,
Расходились, а потом — давай сначала!
...отаке
У меня стоит компонентная аккустика Morel Tempo 6 перед и коаксиальная Мorel Maximo Coax 6 зад, без сабвуфера. С ней звук о-очень хорош, сочный, глубокий, при этом хорошо слышна разница между качеством трека в мп3(меньший битрейт прям осязаемо хуже звучит, по крайней мере я это слышу даже между битрейтами 256 и 320), значит при более высоком качестве трека есть шанс на еще большее качество звучания. 9 полосный эквалайзер реально работает. Надобности в сабвуфере для меня нет, но у меня машина хорошо зашумлена. Мощности усилителя за глаза. В общем по звуку я очень доволен.
А дома слушаю музыку через плеер Cowon С2 и наушники Audio-Technica ATH-AD900...
У стандартных серийных авто звук обычно очень заметно похуже...
Трохи цифр:
МР3 256, або 320 kbps - говорить само за себе (якщо менше то жесть взагалі)
FLAC або WAW має 700-900 kbps - в два рази більший потік даних
ну і є ще записи багатоканальними мікрофонами в стерео, там 7000-8000 kbps - в десять раз більший потік даних
ПіСі - про Накамічі:
колись в далекому 2008 році купив собі (по відзивах достойний) Pioneer DEH-P88RS-2 - тішився як слон 2,5 місяці (була шумка з подіумами передніх дверей + підсилювач + двохполоска)
Так після прослуховування кількох треків на Накамічі 400 я свій піонер (з маленької вже для мене букви і ціною 450 уо) кинув в багажник і не підключав більше.
Хоча на форумах хвалять.
Але все відносно на нашій планеті
Выпендрежника на внедорожнике можно легко вычислить по его манере езды. Если на лежачих полицейских тормозит, значит он избегает ездить по плохим дорогам
Ну обычно он тормозит потому что впереди тормозят, а так бы мог быстрее. Так в Киеве по крайней мере, переднего хочется прям подтолкнуть слегка.:) Есть знакомые у которых на 19 катках изолента 50 профилем, а некоторые на 45 катаются. На таком каждый стык асфальта или камешек в попке отдается. Не всегда связано с тем что что-то берегут там
alex.cver,
На Дастер зима 65 профиль заметно мягче чем 60.
То у кого низкий профиль то нет ничего странного они под ровные дороги, да и давление там выше.
в два рази більший потік даних
А толку, якщо психоакустичні здібності людини обмежені значно нижчими значеннями?
На таком каждый стык асфальта или камешек в попке отдается.
Дивлячись яка підвіска. На тяжкій преміальній машині, на пневмі, нічого нікуди не віддається.
я свій піонер (з маленької вже для мене букви і ціною 450 уо) кинув в багажник і не підключав більше.
Хоча на форумах хвалять.
хвалять зазвичай ті, хто кращої якості звуку не чув ніколи.
А на відео все перевірено в ідеальних умовах, причому людиною з вищою освітою звукоінженера і чудовим слухом
Мене це посміхнуло. Бо в музиці дуже багато факторів, які впливають на індивідуальне сприйняття. В мене дуже малі пізнання в музиці. Але навіть я знаю, що цифру потрібно перекласти на аналог й подати його до вух. На цьому шляху є дуже багато особливостей, що змінюють цю музику. Ось чому любителям музики не рекомендують купувати моніторну акустику. Бо моніторна акустика видає музику так, як вона зроблена в студії й деколи навіть передає якісь артефакти в тому виді, як записано. А акустика не моніторна робить музику зі смаком. Різна акустика - різний смак звучання. Але ж до акустики потрібно ще подати перетворену музику з цифри. Я колись балувався зі звуковою картою. На одній моделі можна було міняти операційні підсилювачі, щоб отримами різні забарвлення музики. Одні операційники краще працюють з техномузикою, інші з роком, чи з класикою, чи з кінофільмами. Підібрав собі підсилювач по смакам, щоб отримати те що хочу. Й отримав. Так це комп'ютерна звукова карта. Що вже говорити про якісну апаратуру. При чому дорога апаратура теж може краще відображати один музичний стиль й гірше інший. На відео мені погано було чути композиції. Але напевне справа в них теж. Якщо композиція бум-ца-бум-ца, то що мп3, що більш якісний - все одно. Це як слухати шум прибою. В ньому нема стільки інфи, щоб відрізнити якість звуку. Якщо вже говорити про автозвук, то тут взагалі купа нюансів. Бо корпусом для колонки працює весь кузов автомобіля.
Але так чи інакше, музика тим і гарна, що вона смакує далеко не завжди своєю якістю. Якщо ловиш від музики кайф - лови, поки не став нещасним й не пішов викидати гроші на більш дорогу апаратуру. Бо це бескінечно. Я ніяк не можу звикнути після дешевих але з добрим звучанням динаміків в МСВ торгової марки Vtrek до музики в МПС3. Наче в вуха вставив беруші. Потрібно щось думати
Есть знакомые у которых на 19 катках изолента 50 профилем, а некоторые на 45 катаются.
Готов поспорить, что там в первую очередь думали про красивый вид на дисках, потом думали как на ровной трассе положить стрелку спидометра. Но на самом деле их мысли редко оправдываются. Они чаще вынуждены тормозить, подстраиваться под качество плохой дороги чем где-то находят участки дороги, где можно получить преимущество низкого профиля. А если бы они знали, что высокий профиль, хорошие углы съезда и клиренс могут расширить им географию путешествий и комфорт даже в городе, то спросили бы себя - ну зачем я поставил низкий профиль
А акустика не моніторна робить музику зі смаком.
Так, іншими словами псує її. А в студії якраз таки роблять мастерінг з врахуванням того на якій акустиці люди можуть слухати результат, і як він буде зіпсований нею. Це якраз головна складність мастерінгу, зробити так щоб воно звучало нормально на різних системах, в тому числі і на вухах в айфоні, і в машині, і в домашньому хайфай. Тут навіть ціла історія. В міру поширення нових популярних засобів прослуховування музики, студії часто роблять ремастерінг старих записів, адже вони погано звучать на нових дівайсах.
Ось чому любителям музики не рекомендують купувати моніторну акустику.
Так от любителям не рекомендують це робити не тому що хайфай "прикрашує" музику, а тому що мастерінг в студії роблять з розрахунком на прослуховування на "хайфай" а не на моніторах. Там вже викривляють спектр так щоб компенсувати нерівності АЧХ користувацьких систем. Звичайно такий результат буде звучати гірше на лінійній АЧХ моніторів, якщо його назад не підрихтувати кривою АЧХ користувацьких систем.
На відео мені погано було чути композиції. Але напевне справа в них теж.
На відео використовувались моніторні навушники з лінійною АЧХ і широки частотним діапазоном. Це робилось не для того щоб зробити гарний звук, а для того щоб максимально передати всі деталі, щоб легше було помітити артефакти МР3. На інших системах помітити їх буде ще складніше.
Якщо композиція бум-ца-бум-ца, то що мп3, що більш якісний - все одно.
Я так розумію, саме тому там були різні композиції вибрані для тестування.
Але так чи інакше, музика тим і гарна, що вона смакує далеко не завжди своєю якістю.
Ну так я ж не про гарність музики говорив, і не про смаки, а про те що якість МР3 320кбпс тяжко відрізнити від лослеса.
А дома слушаю музыку через плеер Cowon С2 и наушники Audio-Technica ATH-AD900
плеер хорош а наушники- бомба!
Не устали в теме про следующий автомобиль?
А если бы они знали, что высокий профиль, хорошие углы съезда и клиренс могут расширить им географию путешествий и комфорт даже в городе, то спросили бы себя - ну зачем я поставил низкий профиль
Они не специально. Вот недавно купил знакомый в Днепре Кодьяк за 37+ куе. Если берут почти в топе, там всегда идут катки и хорошо если 55 а обычно 45 или 50 профиль. Поверьте никто покупая авто за такие деньги не думает специально или нет ставить профиль. Вот мне шел 60 с салона, с тем и живу 7, лет. Очень редко кто то после покупки за 37,куе будет ещё выкидывать кучу денег чтобы купить или ДоКупить 16 колеса вместо 19 чтобы поставить вместо 50го, 65 или 70 профиль.
Не устали в теме про следующий автомобиль?
Тебе в наступному авто не цікавить звук? А когось цікавить. Ти не втомився цим обурюватись?
alex.cver, так у низького профіля є свої переваги. Може не всім є сенс переходити на вищий взагалі?
К сожалению не в нашей стране, но вот а Германии, ну ладно в любой стране,кроме Украины, включая беднейший Египет... А мы не можем за 30 лет дороги отстроить и не сможем с тем уровнем коррупции и технологий
Ти не втомився цим обурюватись?
+100500
3.0 дизель 250 л. с.
Сторінки Назад 1 … 569 570 571 572 573 … 740 Далі
Щоб відправити відповідь, Ви повинні Увійти або Зареєструватись
Logan-Клуб в Україні (Logan-Club in Ukraine) → Головний → Следующий автомобиль
Згенеровано за 0.426 секунд(и), виконано 39 запитів